[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Daf cf 410-460 automaat space cab


pvb

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

:confused:  er rijden zeer veel mooie trekkers Daf CF 410-460, automaat en  space cab rond in nederland, heeft er iemand een gedacht van waarom er zo weinig tweedehands worden aangeboden?? :confused:

bewerkt door pvb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Wat vaak gebeurt, en bij alle merken: men vervangt de automaat door 'n handbak en sloopt die hele Ad-Blue fabriek er onder uit.

Wat rest is een basic auto die met hamer en steeksleutel aan de gang te houden is, en in de export naar bijv. Zuid Amerika brengen die dingen dan meer op dan hier als standaard tweedehandsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo,

:confused:  er rijden zeer veel mooie trekkers Daf CF 410-460, automaat en  space cab rond in nederland, heeft er iemand een gedacht van waarom er zo weinig tweedehands worden aangeboden?? :confused:

Dat valt mij ook op de XF word wel veel te koop aangeboden 2e hands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Truckland Wognum staan er een serie uit de stal van appel

Weet enkelt de pk's niet

De afgelopen weken zijn er weer nieuwe cf's gekomen en oude 360's met automaat ingeruild, allemaal al dik boven de miljoen kilometers. Die zullen wel een tweede leven krijgen ver weg van Nederland denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Die ivoren toren  is volgens mij een oude half rotte telefoonpaal momenteel die langzaam in de noord hollandse blubber weg zakt... :p

 

Of was je met je bootje bezig dit wekend.

wan%20chun%203.jpg

Ach beetje schuren niet teveel en likje verf erover en gaan................althans met een sleper want ik heb nog nooit boten zien varen op zand LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden