[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Patatje oorlog truckers


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

Aangifte doen van wat? Mayo op de ramen gooien?

Ze zien je aankomen bij justitie met een feit wat niet alszijnde strafbaar vermeld staat.

 

 

Gaan we ons nou druk maken over een patatje oorlog op de ramen van een fraudeur?.....

Vind het een ludieke actie hoor en hoop dat er nog velen volgen.

 

Jaja, als zoiets zou gebeuren door een stel hangjongeren wordt er schande van gesproken maar omdat het nu zogezegd als ludieke actie van de bond is is het prima. Maar hoe je het ook wil noemen het is en blijft vandalisme, niet meer  niet minder.

Trouwens als je even wat facebookpagina's bezoekt zul je lezen dat er een behoorlijk stel FNV leden besloten hebben om naar aanleiding van deze actie hun lidmaatschap op te zeggen.

 

Als je wil actievoeren zijn er legio manieren om dit te doen, waarom dan op deze wijze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdulleme...zit ik met mijn traytje eieren. Had me nog zo verheugd om bij Routier langs te gaan en me eens flink uit te leven. Gelukkig is het binnenkort Pasen. Kan ik ze alsnog gebruiken, zij het in hardgekookte vorm.

We gaan op de man spelen, omwille van een mening begrijp ik hier uit?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee Routier, dan begrijp je me verkeerd. Dat op de man spelen laat ik graag aan anderen over. Het was meer een (flauw) geintje om de kou een beetje uit de lucht te nemen. Mijn excuses als je je gekwetst voelt, dat was absoluut niet mijn intentie. Dat neemt overigens niet weg dat we onze degens in de toekomst ongetwijfeld nog vaak zullen kruisen. Verbaal uiteraard, en met wederzijds respect wel te verstaan. :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast peter-opc

Ik begrijp hier echt niets meer van!

Het lijkt wel of ik op het forum zit van D66 en de VVD.

De haat tegenover de vakbond is gewoon abnormaal.

Maar wel lekker een CAO loon willen hebben.

Of zijn het toch allemaal eigenrijders die hier op reageren???

Als dat zo is  , heb dat wat meer respect voor je collega"s die wel met de vakbond samen werken en bemoei je vooral niet met vakbonds zaken want jij hebt besloten het op een andere manier te doen in het transport waarbij je eigenlijk een concurrend bent van die chauffeur in loondienst.

Dus zit hier op het chauffeurs forum niet onnodig de boel te stangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ludieke acties of anderszins prima maar dit gaat te ver. Als anderen het FNV kantoor besmeuren dat zou men ook niet blij zijn. Atema c.s. schiet door.

Dat gebeurd niet, want de FNV buit zijn personeel niet uit.;)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gebeurd niet, want de FNV buit zijn personeel niet uit.;)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Ze hersenspoelen alleen hun leden.

Net als die secte's, een iemand denkt het te weten en de rest loopt er blind achteraan.

Alles wat de bonden doe is goed he, over geen enkel van hun acties valt te discissieren. Eigenlijk is het heel triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou de bonden doen ook wel veel goede dingen en ik vind het ook goed dat ze er zijn, laat dat duidelijk zijn maar de akties van de heer Atema en zeker de laatste die hier besproken wordt gaat mij toch te ver en ik vraag mij af of dergelijke akties ook maar iets opleveren bijhalve weer wat publiciteit.

 

En dan, hoever denkt zo`n bondsman te moeten gaan, je moet telkens iets nieuws verzinnen wat het vorige overtreft want anders wordt het gewoon en niet meer nieuws waardig.

 

Als een bond, welke dan ook, zulk soort actie's nodig hebben om in het nieuws te komen......dan mogen zij zich wel eens achter de oren krabben  :mad:

In mijn ogen ben je dan echt niet goed bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik eet mijn patatje oorlog altijd op.

Als ik hem al eet, want iedereen hoort te.weten dus ook onze vakbondsrakkers dat het eigenlijk heel ongezond is.

Dan moet we uiteindelijk weer de ziektewet in met klachten over een te hog bloedruk, overgewicht en bloedwaardes die van geen kant kloppen.

En dan is zo'n bond toch wel weer handig, die weten in zo'n geval weer precies waar je recht op heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker achter een boom blijven staan, en boe en bah roepen André.

Dat schijnt volgens sommigen de oplossing te zijn.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doet de bond al Routier met dit soort stompzinnege actie's

Maar blijf ze vooral steunen, als ze meer van dit.soort acties gaan doen schijnen ze nog wat slaafjes nodig te hebben om de kliederzooi voor ze op te ruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Pfff wat een ophef weer tussen de voor en tegenstanders van de bonden....

Ja het is goed dat men tegen deze bedrijven in opspraak komt.....

Nee, de gekozen actie is inderdaad niet de slimste geweest (maar toch leuk bedacht " patatje oorlog" LOL).

Dat er mensen zijn die de bond niet moeten oké, maar HOU NOU EENS OP MET DIE EEUWIGE STRIJD onderling. Dat weten we nu wel zo langzamerhand. Blijf liever on-topic of reageer dan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang er van dit soort acties de hemel in geprezen worden door de bonden en hun leden zullen er altijd mensen zijn die reageren.

Dus ik zie het probleem niet, roep dan gelijk ook even op om te stoppen met het plaatsen van die onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

schande en nog een schande om je zo te moeten opstellen,om ergens je gelijk te halen..

hiermee wil ik zeggen dat er genoeg mensen bij de voedselbank loppen die nog niet eens naar een friture kunnen gaan om dit te bestellen.

Verder;ze worden ingehuurd??? op welke basis gebeurd dit en wie verhuurd deze mensen???

daar zie ik niks van,wel meteen schreeuwen de cao niet nakomen en met bedragen gooien maar hoe de vork in de steel zit weet niemand.

Verder vind ik verspilling van voedsel welke het ook is in deze tijd gewoon schandelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat gebeurd niet, want de FNV buit zijn personeel niet uit. ;)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Ehm Routier, ik was ooit kennis van een zeer geëerd kaderlid van de spoorafdeling van het FNV. Ik ga zijn naam niet noemen want hij kan het zelf niet meer beamen omdat hij overleed in 2004 ( geloof ik ). Ook mijn grootste eyeopener geweest ten aanzien van de bonden, dan hoor je pas wat er echt allemaal mis zit in de bonden. 

 

Hij heeft diverse rechtszaken tegen zijn werkgever gehad omdat ook het FNV het standpunt hield dat hij een vast loon had met daarboven onkosten vergoeding. Na twee jaar alle uren te hebben geregistreerd kwam hij er achter dat ondanks vele brieven naar kantoor niet alle uren werden vergoed en dat hij dat " Moest doen met hart voor de zaak ". Dat ging absoluut niet over een paar uurtjes. Dus nee ook de bond betaald zijn/haar werknemers niet het volle pond.

 

Ik heb het al eens eerder gezegd, het gebeurd niet maar wanneer Justitie echt haar pijlen een keer op de bonden zou richten dan zou er een veel grotere beerput worden opengetrokken dan wij kennen van niet Nederlandse chauffeurs in dienst bij Nederlandse bedrijven. 

bewerkt door HIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoek eens naar een nieuwsbericht uit 1998, toen juichten de bonden toe dat Heijsterkamp een vestiging overnam in ik meen Polen. Dat zou de werkgelegenheid daar ook ten goede komen tegen een beter loon als de mensen daar al kregen. En dat de ritten die men naar Nederland zou doen daar gewoon bij hoorden. 

 

Als Heijsterkamp slim is en ze hebben dat bericht nog dan publiceren ze dat nog eens een keertje onder de noemer " WERKGEVER VERSUS VAKBOND, ZO DOE JE HET GOED EN ZO IS INEENS HETZELFDE SLECHT "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoek eens naar een nieuwsbericht uit 1998, toen juichten de bonden toe dat Heijsterkamp een vestiging overnam in ik meen Polen. Dat zou de werkgelegenheid daar ook ten goede komen tegen een beter loon als de mensen daar al kregen. En dat de ritten die men naar Nederland zou doen daar gewoon bij hoorden.

Als Heijsterkamp slim is en ze hebben dat bericht nog dan publiceren ze dat nog eens een keertje onder de noemer " WERKGEVER VERSUS VAKBOND, ZO DOE JE HET GOED EN ZO IS INEENS HETZELFDE SLECHT "

Zo kan je wel ff doorgaan.

TLN was ook voor het uitvlaggen zijn ze ook van teruggekomen.

We kunnen nu eenmaal niet in de toekomst kijken, wat nu goed lijkt blijkt over een paar jaar misschien wel een miskleun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden