Spring naar bijdragen

OPGELICHT


europeaan

Recommended Posts

  • Forumlid

moet je maar na het postkantoor gaan met die gasten en kijken of ze hem wel het eerst willen overschrijven.

mochten ze dat in dat land niet hebben ff je huiswerk maken en kijken op welke manier het dan moet.

dan voel je gelijk al of het goed zit of niet.

ma ja het staat ook op marktplaats te lezen kijk goed uit als iets te mooi is voor woorden of zoiets .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

DE mannen zijn er in getrapt en geven dat ook ruiterlijk toe.

 

Maar in deze advertentie op marktplaats zijn ze  op zoek naar mensen die hetzelfde overkomen is,

 

Ze vragen niet om een be of veroordeling van hun daden. :nee:  :nee:  :D  :D

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

MARKTPLAATS???????? dat is toch onderhand wel bekend dat je daar opgelicht wordt of niet soms?

Als ik ook MAAR iets te koop zou hebben dan zeker nooit en never via die oplichters site, staan mij teveel dubieuze zaken op die wel heel erg goedkoop zijn dus mijden die site, doe het via "gezichtsboek" of zoiets is  wellicht veiliger maar ja waar ben je nog veilig als het WereldWijdeWeb opgaat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

MARKTPLAATS???????? dat is toch onderhand wel bekend dat je daar opgelicht wordt of niet soms?

Als ik ook MAAR iets te koop zou hebben dan zeker nooit en never via die oplichters site, staan mij teveel dubieuze zaken op die wel heel erg goedkoop zijn dus mijden die site, doe het via "gezichtsboek" of zoiets is  wellicht veiliger maar ja waar ben je nog veilig als het WereldWijdeWeb opgaat :D

 Heb je er ervaring mee ?? daar op marktplaats. :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Vraag me af waar deze hetze vandaan komt?

Heb er onlangs nog een paar modellen gescoord, de skelter van de jongens uiteindelijk verkocht, m'n zus heeft diverse dingen uit de boedel van ons ouderlijk huis verkocht etc. etc.

En dat alles zonder enig probleem! 

 

Marktplaats is een soort bemiddelplek, brengt vraag en aanbod samen en daar houdt de verantwoording ook op! Die ligt dan (gewoon) bij koper en verkoper.

Maarten.

  • Like 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is net wat je noemt, "geluk hebben' nu ik ben jarenlang actief geweest op MP maar het laatste jaar is mij dat toch wel even rauw op m'n dak komen vallen, had wat audio en video spul te koop gezet en eigenlijk nog z.g.a.n. heel weinig gebruikt hooguit om wat mee te experimenteren of het allemaal nog wel goed werkte en zo, was van m'n schoonvader geweest heeft meer voor de 'show' gestaan dan gebruikt, komt dat figuur met veel bombarie hier bij aan de deur en hij wou z'n geld terug want die "zooi" zoals hij dat noemde, was verrot en werkte niet bla bla bla, hij wou mij intimideren door zo'n gozer mee te nemen die onder de "plakplaatjes' zat nou daar ben ik echt niet van onder de indruk geraakt en ook niet van zijn grote smoel.

Ik heb hem verteld dat hijzelf hier het spul nog werkend heeft mogen aanschouwen etc. ook zeer uitgebreid ook nog en nu opeens deed het spul het allemaal niet meer?

Toch vreemd, maar ja hij bleef bijzonder dreigend en heb toen maar de politie gebeld en deze later uitgelegd wat er precies aan de hand was, zij adviseerde de knaap met plakplaatjes vriend om dan maar aangifte te gaan doen en dat heb ik ook gelijk maar gedaan vanwege verregaande bedreigingen aan mijn persoon en mijn gezin, kortom een Tokkie van het zuiverste water, heb daarna nooit meer iets vernomen maar ik was er helemaal klaar mee, vandaar dat ik niets meer met MP te maken wil hebben, dit was echt de druppel voor mij.

 

Grt. Henry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de wat jongere generatie : krant

 

--== Freddy ==--

Grinnik, nu je het zegt..................................waaaaaauw.............................. :p

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 6 years later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden