[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

van loo kerkrade


bolle Jan

Vraag

  • Forumlid

chauffeurs, hoe is het nu met van loo uit kerkrade? die was toen failliet en zou met enkele auto s door gaan. kwam er vanochtend hele rits tegen op de a2. met verschillende opleggers erachter. voor bier fabriek, staal, auto spul. is weer hele grote aan het worden of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

nee gewoon weer een bv opgestart en vol goede moed verder maar niet meer in d5 de chauffeurs.

beste werk gehouden tenminste qua opbrengst

zit nu in het oude pand van een andere failliete firma uit landgraaf met kanarie gele trucks en trailers

hihihi

ja arme ondernemers hier in Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ja dat is met wel meerdere bedrijven zo en een chauffeur moet kunnen rijden dan maar voor minder???????

hierzo in de omgeving ff op sommen DHR Spronken uit beek ,DHR Willem Rompen ,en dan Dhr Van Loo

ja om een baan te vinden aan D5 wordt zwaar hier kan jongens omdat ze thuis zitten al voor C1 zijn begonnen

en ja Action met zijn eigen cao is het ook niet en de charters Hoefnagel kan ook niet betalen

heb ze aan de telefoon gehad wel D groep maar wel onderaan met je 30 jaar ervaring en natuurlijk een 0 uren contract

ja zo kan ik nog wel even door gaan over het zuiden

ach ze schreeuwen om chauffeurs maar betalen ho maar klopt niet helemaal ofwel

als ze er zo nodig chauffeurs moeten hebben kun je toch wel D5 betalen leveren toch al in bedoel buitenland hele week weg

werd vroeger toch wel beloont met E6 zover ik weet

maar dat is mijn visie 

dus ieder zijn eigen ding maar ik laat mij niet gek maken

zal mijn tijd wel duren maar ga echt niet onder de prijs rijden

dan nog liever ergens werken waar ze wel betalen al is het niet op de vrachtwagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dus Robniat, als ik het goed begrijp moet hij alles accepteren, ook zolang het arbeidsvoorwaarden-pakket om te huilen is?

Die is al triest in onze sector, maar zo te lezen moeten we meewerken aan een verdere versobering.

Alles slikken om aan het werk te geraken...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dus Robniat, als ik het goed begrijp moet hij alles accepteren, ook zolang het arbeidsvoorwaarden-pakket om te huilen is?

Die is al triest in onze sector, maar zo te lezen moeten we meewerken aan een verdere versobering.

Alles slikken om aan het werk te geraken...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Daarom hebben ze ook de WWB uit gevonden

 

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nee nee, je moet wel al mijn comments lezen Robniat.

Ik heb laatst al eerder vermeld dat het wat betreft werkgelegenheid nu beter is als hartje crisis.

Daarintegen zijn we nog lang niet op het niveau als toen.

Overigens, voor niets werken heeft altijd wel gekund.

Op vrijwilligers zijn transportwerkgevers altijd al gek geweest.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Jij snapt best wat ik bedoel.

Uitzonderingen bevestigen de regel.

Als ik in mijn "werkgebied" (chemie) kijk, dan zie ik nog steeds amper vacatures voorbij komen.

De laatste nieuwe collega die er bij mijn bedrijfsonderdeel bij is gekomen, mochten we ruim 5 jaar geleden verwelkomen.

En dat komt voornamelijk omdat het werk wegstroomt naar uitvlaggers die chauffeurs hebben, die haast geen drol kosten.

En inderdaad, voor deze categorie is er altijd werk.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast DieRooie

Ach de banen liggen misschien niet voor het oprapen, ik heb zelf een oproep op mijn fb gezet waarin ik iets zoek als oproep chauffeur heb ondertussen aardig wat reacties gekregen variërende van binnenland tot buitenland en van d5 tot e6

ik wacht het nog even af tot ik mijn digpas binnen heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ja kan ik erop zeggen heb telefoontje gehad en kon meteen beginnen d2 misschien d3 als ik erop stond maar d5 nee dat was niet mogelijk 

daarbij komt dat je in de middag vertrekt naar Frankrijk en dan de dag erop twee winkels lost en avonds weer thuis .

dag erop weer dus 2 nachten weg maar ja niet achter elkaar want dan moeten ze overnachting betalen .

en zo dus niet en ze hadden ook werk in de E schaal maar dan moest je met twee man op een paarden wagen maar

dan kreeg je ook E0 betaald bhbhbhbh en dat dacht hij ook nog dat hij goed betaalde jaja

ik vroeg ook aan hem of hij bij zijn baas ook zei doe maar wat aan loon als ik maar werk heb

dat begreep ie niet helemaal en vond het raar dat hij geen chauffeurs kon vinden

heb hem even uitgelegd wat ik verdienen moest en dat hij maar verder zoeken moest als hij meende dat ik voor 9.75 bruto kom werken

over mij ik zit niet graag thuis maar verwacht wel dat er normaal betaald word

daar dit er niet echt in zit ben ik ook met andere dingen bezig om toch maar weer aan het werk te zijn

wel op een loon waar ik mijn gezin van kan onderhouden

maar daar zal ik op een later tijd punt op in gaan als het balletje rolt 

want er zijn ook andere mogelijkheden tenminste voor mij 

en ja als je ff naar Nederland komt en gelijk E6 krijgt petje af ik vind ze niet

waarom is de action naar het zuiden gekomen

simpel de winkels zijn nu te bereiken met minder kosten aan brandstof chauffeurs kosten

en dat zijn toch de duurste kosten volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast DieRooie

Het zal inderdaad aan de regio ook liggen ron..

maar de spoeling is zeker een stuk dunner als paar jaar geleden

maar het is soms beter om iets aan te nemen wat jouw mss niet zo goed past, het is makkelijker zoeken als je een baan hebt..

eenmaal onderweg spreek je ook weer mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast DieRooie

Lijkt mij wel, ik heb mij even gemeld bij worktrans en daar wordt D5 geboden niet echt super maar ik kan er van leven

als ik in de ww zou zitten en echt graag aan de gang wil dan zou ik dat gewoon accepteren en ondertussen verder zoeken, nogmaals het is gewoon makkelijker om vanuit een baan naar een andere baan te zoeken

ik weet natuurlijk ook niet wat ron wel of niet wil, en in de regio z Limburg ben ik helemaal niet bekend qua werkgevers

misschien een optie om een paar groente bloemen transporteurs te benaderen, evt venlo opstappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Sorry hoor, Maar U doet nu net alsof D-5 slecht betaald is. Het is het gangbare salaris op dit moment wat betaald wordt. Als dit voor U te min is, adviseer ik U om elders in een andere branche werk te gaan zoeken. In de transport zult u niet meer krijgen als nieuwe chauffeur 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast DieRooie

ik heb het nergens over te min, ik vind het enkel niet veel

ik geef zelf al aan dat ik het evt bij gebrek aan beter wel zou accepteren

sterker nog als ik echt op zoek was zou ik D3 ook aanpakken, maar dan zou ik wel op zoek gaan naar iets beters

en dat nergens E6 betaald wordt is kul, enkel wordt de spoeling wat dunner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden