[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Albanie


Dikuitwezep

Vraag

  • Forumlid

Goedenmiddag,

Mijn dochter is wonende in Albanie. Wij willen haar graag een ledikantje een babybedje een kinderwagen een box en nog 1a2 kleine paketten van ongeveer 10 kg. Versturen. Nu vragen wij ons af als er ook chauffeurs zijn die op of door Albanie rijden en als het evt. mogelijk is deze goederen mee te nemen. Per koerier of transport op sturen is nogal prijzig helaas. Hopenlijk kan iemand ons uit de brand helpen. Bijvoorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Via de stichting hebben we contact gehad en hun gaan idd elke 2 weken naar Albanie. Voor elke m2 vragen zij 85€. Via vakantieforums en transport bedrijven nog gevraagd maar er is niet echt gereageerd. Wij gaan het via de stichting mee sturen naar Albanie. Zo hebben jullie mij uit de brand geholpen. Heel erg bedankt voor de helpende hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
^^^^ huub lees jij de posts nu maar half of kraam je altijd van die onzin uit. De mensen die deze post openden die wilden spulletjes naar hun DOCHTER die nu in Albanië woont sturen. Er is nergens sprake geweest dat het gewoon als hulpverlening opgestuurd werd naar willekeurige mensen. En dat spul allemaal verkocht wordt nou dat doen ze in Nederland ook. Heb zelf eens een kinderkamer aangeboden op internet voor een heel zacht prijsje. Kreeg ik ook een heel zielig verhaal boehoe alleenstaande tienermoeder, weinig geld. Nou weet je wat kom maar halen die kinderkamer. 2 weken later stond ie op internet voor 3x wat wij in eerste instantie vroegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
^^^ tja ik heb me op dat moment laten leiden door mijn goedheid, een klein beetje vertrouwen in de mensheid dat ik nog had na alle ellende die ik gezien heb en mijn hart. Dat was ook de laatste keer dat ik me zo een oor heb laten aannaaien. Ziet stom uit hoor 3 oren op een kop maar inmiddels heb ik er gewoon weer 2 aan mijn hoofd zitten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^^^ huub lees jij de posts nu maar half of kraam je altijd van die onzin uit. De mensen die deze post openden die wilden spulletjes naar hun DOCHTER die nu in Albanië woont sturen. Er is nergens sprake geweest dat het gewoon als hulpverlening opgestuurd werd naar willekeurige mensen. En dat spul allemaal verkocht wordt nou dat doen ze in Nederland ook. Heb zelf eens een kinderkamer aangeboden op internet voor een heel zacht prijsje. Kreeg ik ook een heel zielig verhaal boehoe alleenstaande tienermoeder, weinig geld. Nou weet je wat kom maar halen die kinderkamer. 2 weken later stond ie op internet voor 3x wat wij in eerste instantie vroegen.

Het mooie is Ik kwam er in de jaren 80 haast iedere maand

Heb genoeg gezien En mee gemaakt

Alles mocht Maar er kon niks

Zelfs hulp goederen kwamen er niet in

Zelfs je moest een strop dag aan hebben Gewoon netjes er uit zien

Gelukkig was dat verleden tijd

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^^ tja ik heb me op dat moment laten leiden door mijn goedheid, een klein beetje vertrouwen in de mensheid dat ik nog had na alle ellende die ik gezien heb en mijn hart. Dat was ook de laatste keer dat ik me zo een oor heb laten aannaaien. Ziet stom uit hoor 3 oren op een kop maar inmiddels heb ik er gewoon weer 2 aan mijn hoofd zitten.

Jij deed niks verkeerds, je liet zien hoe goed een person behoort te zijn en hoef jezelf absoluut nergens voor te schamen. Wie goed doet, die goed ontmoet. Laat 1 tegenvaller je niet veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden