Spring naar bijdragen

best wel vervelend als ze de verkeerde kan op rijden


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

Op de E40 tussen de kust en Gent kon een bestuurder een bizar incident op camera vastleggen. Op het filmpje zien we hoe een man uit de laadruimte van een rijdende vrachtwagen hangt. Het is niet onduidelijk wat er precies aan de hand is, maar de man lijkt om hulp te roepen. De politie is op de hoogte en onderzoekt de zaak. Vermoedelijk gaat het om één of meerdere illegalen.

 

 

http://nieuws.vtm.be/binnenland/136958-video-man-kruipt-uit-rijdende-truck-op-e40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja ja die illegalen wat willen ze nu ,in een ander topic vinden ze het te koud in een koeler,hier zitten ze toch redelijk warmer willen ze er zelf uit.

 

Je kunt het als chauffeur ook nooit goed doen :D

 

Als ze in een koeler zitten worden ze niet zo snel gezien in de scan.

Maar ze zijn al een tijdje bezig met metingen waarop de koolmonoxide word gemeten, zodat ze alsnog gepakt worden.

 

Tautliner gaan ze ook via het dak naar binnen.

Vorige week een Walter trailer bij me gehad die in Griekenland is geweest ( ferrysticker achterop ) en daar was het dakzeil aan de voorzijde gerepareerd, die knakkers gaan er van bovenaf naar binnen, zodat het niet zo snel te zien is.

 

Een manier om een verzegelde tautliner naar binnen te komen zonder schade bestaat ook.

( 2 personen nodig,Spanband over de trailer, vastmaken aan het chassis, dak zakt, gesphaken komen los, even ertussen wurmen en naar binnen toe klauteren, haakjes weer aanbrengen, spanband los.. en klaar)

 

Nee ik heb geen ervaring met diefstal of imigranten hulp, maar een beetje logies nadenken...

Tautliner met ogen en zijschotten is niet mogelijk,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het stuk word later vermeld dat de chauffeur gestopt is bij Jabbeke en ze daar eruit heeft gejaagd.

Zelf zou ik ook pas stoppen op een locatie waar veel mensen aanwezig zijn, je leest steeds meer verhalen dat ze agressie niet schuwen.

Misschien moest deze chauffeur op tijd bij de ferry zijn en daarom niet gewacht heeft op de politie of zo.

Het tijdsverlies wat je daarmee krijgt, kan men nooit meer goed maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ze in een koeler zitten worden ze niet zo snel gezien in de scan.

Maar ze zijn al een tijdje bezig met metingen waarop de koolmonoxide word gemeten, zodat ze alsnog gepakt worden.

Tautliner gaan ze ook via het dak naar binnen.

Vorige week een Walter trailer bij me gehad die in Griekenland is geweest ( ferrysticker achterop ) en daar was het dakzeil aan de voorzijde gerepareerd, die knakkers gaan er van bovenaf naar binnen, zodat het niet zo snel te zien is.

Een manier om een verzegelde tautliner naar binnen te komen zonder schade bestaat ook.

( 2 personen nodig,Spanband over de trailer, vastmaken aan het chassis, dak zakt, gesphaken komen los, even ertussen wurmen en naar binnen toe klauteren, haakjes weer aanbrengen, spanband los.. en klaar)

Nee ik heb geen ervaring met diefstal of imigranten hulp, maar een beetje logies nadenken...

Tautliner met ogen en zijschotten is niet mogelijk,

Voor een scan maakt het niet uit waar ze inzitten frank, daar zie je gewoon alles wat in de laadruimte is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In het stuk word later vermeld dat de chauffeur gestopt is bij Jabbeke en ze daar eruit heeft gejaagd.

Zelf zou ik ook pas stoppen op een locatie waar veel mensen aanwezig zijn, je leest steeds meer verhalen dat ze agressie niet schuwen.

Misschien moest deze chauffeur op tijd bij de ferry zijn en daarom niet gewacht heeft op de politie of zo.

Het tijdsverlies wat je daarmee krijgt, kan men nooit meer goed maken.

"Ik reed vanmorgen rond halfelf van de kust naar Gent op de E40 achter een vrachtwagen 

 

lijkt mij eerder dat hij vanaf calais richting de binnenlanden was 

en dat ze daarom eruit wilden 

want wie wil er nu naar nederland duitsland of belgie 

als ze het in england veel beter hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor een scan maakt het niet uit waar ze inzitten frank, daar zie je gewoon alles wat in de laadruimte is.

 

Dat leek mij ook, maar in een docu op Youtube kwam dit terspraken.

Ik weet dat je niet alles moet geloven, maar van een mederwerker van de scan mag je toch wel aannemen dat ie weet waarover hij praat.

Of het is iemand die betaald word om niets op te merken. ;):p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

"Ik reed vanmorgen rond halfelf van de kust naar Gent op de E40 achter een vrachtwagen

lijkt mij eerder dat hij vanaf calais richting de binnenlanden was

en dat ze daarom eruit wilden

want wie wil er nu naar nederland duitsland of belgie

als ze het in england veel beter hebben

Ohhhh, maar als ze eenmaal hier zijn willen ze ook niet meer weg hoor, dus zo slecht is het hier blijkbaar ook niet voor ze. Menige Nederlander moet langer op een huis wachten dan deze mensen....... (Om maar eens wat te noemen) bewerkt door transploft
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden