Spring naar bijdragen

Smeets ferry zoekt chauffeurs

janjoh
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Chauffeurs Trekker Oplegger

Door uitbreiding van onze dienstverlening zijn wij met spoed op zoek naar ervaren trekker/oplegger chauffeurs.

Jij bent verantwoordelijk voor: Het laden, vervoeren en lossen van stukgoed in o.a. Benelux, Duitsland, UK en Frankrijk.

Profiel:

• je bent in het bezit van het chauffeursdiploma CCV-B/Code 95 en de rijbewijzen B-C-E.
  • je bent In het bezit van het ADR certificaat stukgoed.
  • je hebt kennis en ervaring in trekker/trailervervoer.
  • je woont in de omgeving van Rotterdam/Alblasserdam
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en daarnaast een goede beheersing van het Engels en Duits.
  • je werkt zelfstandig en accuraat.
  • ervaring in ferry vervoer is een pré

Wat mag jij van ons verwachten:
Een afwisselende baan in een groeiende en informele organisatie met ambitieuze doelen.

Je rijdt met het nieuwste materiaal en is veel aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
Het arbeidsvoorwaardenpakket is conform de CAO voor beroepsgoederenvervoer.

Je reactie:
Ben jij enthousiast en voldoe je aan het profiel? Stuur dan je gegevens. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Kees Vermeulen, Transportmanager, email: kvermeulen@smeets.nl, telefoon +31 (0)78-69 92 6 14

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Het is te proberen, maar deze vacature is al een paar maanden oud, en inmiddels al ingevuld door i.i.g. 1 Nederlandse chauffeur.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

misschien toch eindelijk een bedrijf dat het snapt.

Of een bedrijf dat schone schijn wilt ophouden! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Vindt je Dokus?

Ik merk en zie nog maar weinig over cabotage-controles.

Als men dat echt serieus zou nemen, dan stond men wel bij een ferry of container-terminal te posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Wat ben jij toch in mijn ogen een Negatief in gesteld persoon. :ja:

Dat mag....en dat ontken ik ook niet.

Maar ik loop inmiddels iets te lang mee, om de sector als gezond te bestempelen.

Het is momenteel wel wat beter als in hartje crisis.

Maar zo lang uitvlaggen en cao-ontduiking de gewoonste zaak van de wereld is in onze sector, kan ik weinig positiefs noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Je ziet het ook in andere takken en men noemt dat daar "reshoring". Met alleen maar goedkoop redt je het niet meer. Je komt in die spiraal dat de verlader denkt dat het nog goedkoper kan. Reining is ook z on voorbeeld.

Maar je ziet ook bedrijven als Van Bentum die heel lang alleen maar Nederlanderse charters hebben maar nu toch ook om zijn en o.a. Heisterkamp laten charteren....

De tijd zal het leren en uitwijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nederlandse chauffeurs / bedrijven zijn weer in trek kennelijk.

Gezocht NL vervoerders voor LCL / Groupage ophaaldienst bij DFDS

Wij zijn per direct op zoek naar charters die onze groupage inzameldienst met onze eigen trailers kunnen komen versterken. Het is werk voor het gehele jaar. De werkzaamheden vinden voornamelijk plaats in Nederland, Belgie en Duitsland (voornamelijk Ruhr gebied). Het betreft dus het lossen / laden van tautliners / huiftrailers op meerdere los en laad adressen bij diverse bestemmingen in NL,BE,DE. Alle werkzaamheden vinden plaats vanuit Vlaardingen. Nederlands Kenteken is een must. ADR licentie is een pre. bij interesse of vragen aub mailen.

http://www.vern.nu/prikbord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit eigen ervaring weet ik dat veel klanten zien het liefst een chauffeur zien verschijnen, waarmee ze kunnen communiceren zonder handen- en voetenwerk. Ook ken ik tenminste één bedrijf (chemie) waar chauffeurs die geen Nederlands, Duits of Engels beheersen, om veiligheidsredenen weer weggestuurd worden. Misschien heeft dit ermee te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Nederlands kenteken is een must...

Dan vraag ik mij toch af wat men er toe gedreven heeft om dit als een must te stellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

@durashift zowel smeets als dfds zijn ferrybedrijven. De komst van oostenchauffeurs ipv nederlandchauffeurs begon onder andere in het ferrywerk. Het is wel frappant te noemen dat een tweetal van dit soort bedrijven juist weer NL willen hebben.

Of Bollen ( de MP link ) ook een ferryboer is betwijfel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vanmorgen op me adres stond er een Bulgaar met een trailer van euroferry? Of iets in die geest.. Die man kon zich niet verstaanbaar maken en ook begreep hij niks van wat de portier zei.. Werd niet binnen gelaten, hij moest maar gaan bellen en kijken hoe het opgelost word!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Dan vraag ik mij toch af hoe de communicatie verloopt tussen euroferry en deze Bulgaar.

Enfin, zulke chauffeurs hebben dit soort vervoerders het liefste.

Loonslaven die "niks verstehen"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

En toch maken deze chauffeurs voor Bulgaarse begrippen wat mee in hun leven.

En een vrachtwagen die waarschijnlijk luxer is al hun huis en nog geld toe krijgen ook  :D

Kan dit zeggen Het land is moderner dan jij denkt Dat het land hier en daar een achter stand heeft is een ander verhaal

De aan schaf nieuwe Daf is wel de helft goed koper

Mag het inkomen lager zijn Maar de belasting is ook een stuk lager

Heb je geld of een goed inkomen Kun je er goed leven

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites