[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

kracht probleem


janick

Recommended Posts

Mijn iveco stralis euro 5 heeft problemen met het optrekken raakt soms niet boven de 2000 toeren en begint dan te roken zwarte rook het is een automaat en wil dan niet stijgen van versnelling wel als ik hem handmatig gebruik heeft ook geen storing aan.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

gewoon direct bij die garage laten staan en inruilen en een Volvo aanschaffen, die Italiaanse spaghetti troep is een ramp na verloop van tijd, mijn voormalige werkgever had er eentje op proef we hebben er allemaal één week mee gereden, een collega belde hem op 's avonds of hij dat "kreng' niet in het donker van de berg af kon laten rijden het ravijn is bij wijze van, nou nee antwoordde het "baasje' (vriendelijke man overigens) doe maar niet breng hem maar heel terug..................dan steek ik dat 'kreng hier zelf wel in de fik LOL   nee was geen overdonderd succes deze Iveco, toch maar bij Volvo gebleven nooit niks mee!!  en dat zegt ook wat.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ex collega hobbelt ook rond met zo'n ding.

Die toeren die zo'n ding maakt is schijnbaar heel normaal, want bij die van hem word ook pas opgeschakeld bij 2200 toeren, zonder kick down.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Veel voorkomende oorzaken voor noodloop motor:

1) inlaat sensor turbo geeft foute waarde. Cpu ziet niet dat de sensor kapot is maar waarde ligt op +/- 99 graden

2) bij mechanisch verstelbare turbo (t/m euro 5) is de verstelling gammel.

3) Adblue sensor in uitlaat.

 

Kortom, allemaal zooi tbv het milieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden