[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Goed werkende gps


spritske

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ja, hou het geld in je zak en koop gewoon een goedkoop ding van TomTom, Garmin of een ander bekend merk.

Heb net de laatste Garmin aangeschaft (van mn tankpunten), de Dezl 770, en die is slechter dan de aller 1ste Garmin die ik kocht in 2006.

Het is allemaal brandhout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Vincent van Asten

Ik gebruik een huis, tuin keuken TomTom. Gaat perfect. Als ik tijd heb kijk nog even op google maps en streetvieuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Precies, die heb ik ook. Iets groter scherm voor de zichtbaarheid en dat werkt goed voor mij.

En meenemen is ook handig.Vorige week lag 'ie thuis en uiteraard krijg je dan onbekende adressen in België en in de Ruhr... Maar idd met maps kom je er ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Garmin is een super merk.

Heeft veel mogelijkheden.

Maar je moet wel even spelen met de instellingen voordat hij je goed kan navigeren met je truck !

Ik heb al jaren een nuvi 465T..........nog nooit in de knel gekomen met viaducten of zo.

En natuurlijk moet je, zoals bij ieder navigatie, ook een beetje je gezond verstand gebruiken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb nu een jaar de TomTom 5150 truck live. Deze kostte mij vorig jaar 375 euro. Vooral de live service (5 tientjes per jaar) vind ik een groot plus punt. Hiermee zie je de vertraging, alternatieve routes en flitsers. Tevens geeft de TT ook vaak aan dat een weg afgesloten is vanwege werkzaamheden.

 

Tuurlijk heb ik ook wel eens ruzie met dat ding omdat mijn weg ook past en soms ook korter is. Maar zoals met elk navigatiesysteem ben je verantwoordelijk voor je eigen handelingen dus kijk ik ook vaak even naar het route overzicht of het toch niet korter kan. Het is dus ook maar net hoe je er zelf mee om gaat.

 

En ja er liggen bij mij ook nog steeds stratenboeken en de bekende tabmap kaarten in de kastjes binnen handbereik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

O en nog wat voor levensduur, alle navigatiesystemen vinden constant stroom leuker als 30x per dag een onderbroken laadstroom. Als dit niet aanwezig is in je truck kunnen ze meestal met een kleine ingreep dit bij je dealer maken dat je aanstekeraansluiting buiten het contact om staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De nieuwe modellen worden steeds sneller. Mijn Bridge berekend een route naar het uiterste puntje van Rusland binnen 10 seconden. Is in mijn ogen ook het ultieme truck device wat er op dit moment te koop is.

Verzonden vanaf mijn aaifone 6 met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet dat je zelf moet opletten. Maar mijn garmin heeft soms toch wel hele rare gedachten. En is erg traag met berekenen.

Reden te meer om hem voor je voorwiel te leggen en er 1 keer over heen te rijden   :ja:

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De nieuwe modellen worden steeds sneller. Mijn Bridge berekend een route naar het uiterste puntje van Rusland binnen 10 seconden. Is in mijn ogen ook het ultieme truck device wat er op dit moment te koop is.

Verzonden vanaf mijn aaifone 6 met tapakwats

Bridge...???

Heb gegoogled, maar kan hier niets over vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden