Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

Een slecht afgestelde dooiehoekspiegel


lambiek

Recommended Posts

  • Forumlid

mwah, is dit niet 'te laat of niet goed' in de rechter spiegelsectie kijken..?

 

(ik ga ervan uit dat de Ginaf achterwaarts, linksaf, de ventweg in wilde draaien (waarover het artikel spreekt.)).

Links uit het raam 'hangen' om te kijken én je draait hem zo op rechts de vernieling in.. :eek:

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet het niet , maar ik zie niet waar rechts naast die groene DAF een pad ligt

en aan de linkerkant ligt wel iets onduidelijks voor de rest alleen maar dikke bomen

post-7395-0-95857900-1434553223_thumb.jp

Ik denk eerder dat hij de bocht ruim wilde nemen

en dat die witte DAF  er even snel rechts voorbij wilde

Helaas geen tijd winst behaald !!

Zoals Ibo al zegt wacht toch even 5 tellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op basis van de stuuruitslag van de Ginaf en bij het zien van de foto van de achterzijde.. kwam ik op mijn aanname..

Het zou inderdaad ook kunnen dat ie de inrit op rechts voorbij was gereden.. iets terug moest om er vooruit in te steken.. (wat ik dan wel 'apart' zou vinden.. omdat je zo'n smalle weg misschien achterwaarts in wil zodat je er terug makkelijker uit kan?

 

Ach ja.. het is gebeurd. Hopelijk gaat het al beter met de knie van de DAF chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gevalletje Total Loss? gezien de geringe schade, het lijkt altijd erger dan het is maar ook even gelet op de ouderdom van beide vrachtwagens zou het zomaar kunnen dat de verzekering verklaart "total loss" hoeft niet te betekenen dat je ze dan beide ook direct naar schroothoop moet brengen natuurlijk.

 

Misschien had die ene chauffeur wel een pesthekel aan die andere, foutje bedankt :D

 

Grt. Henry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij zulke dure wagens komt iets meer kijken om ze (economisch) tolal loss te laten verklaren.

Een paar deukjes in de cabine is daar niet voldoende voor. Nieuwwaarde van dergelijke auto's ligt al snel op €200.000. En een levertijd van een half jaar is ook vrij normaal. Zeker als er nog een container installatie en een A.L.K. op gebakken moeten worden.

Dat deze auto's ouder dan 10 jaar zijn maakt het er niet beter op, maar daar tegen over staat dat er genoeg gebruikte CF cabines te vinden zijn.

Komt nog bij dat dit nog schijvenauto's zijn, en daar blijft, zeker in dit werk, toch wel behoorlijk veel liefhebberij voor. :D

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden