Spring naar bijdragen

"aardige" Hollandse chauffeur?


janjoh

Recommended Posts

  • Forumlid

Eens maar nooit weer. De Nederlandse vrachtwagenchauffeur die twee verstekelingen in Frankrijk, een „stelletje zwarten”,

had wijsgemaakt dat hij ze naar Engeland had gebracht, heeft donderdag een laatste waarschuwing gekregen.

De volgende keer wordt hij op staande voet ontslagen

 

 

 

http://www.refdag.nl/nieuws/anp/binnenland/trucker_heeft_spijt_van_bedotten_vluchtelingen_1_920140#.VYLqisly2fQ.facebook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was te verwachten, de hele politiek correcte wereld heeft zijn afschuw erover uitgesproken en nu kan de baas natuurlijk niet achterblijven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eens maar nooit weer. De Nederlandse vrachtwagenchauffeur die twee verstekelingen in Frankrijk, een „stelletje zwarten”,

had wijsgemaakt dat hij ze naar Engeland had gebracht, heeft donderdag een laatste waarschuwing gekregen.

De volgende keer wordt hij op staande voet ontslagen

 

 

 

http://www.refdag.nl/nieuws/anp/binnenland/trucker_heeft_spijt_van_bedotten_vluchtelingen_1_920140#.VYLqisly2fQ.facebook

 

 

En dit zegt dan de directeur : Wij worden harder aangepakt dan de verstekelingen.”

 

Ummm... maar wel je chauffeur op zijn vingers tikken en ''dreigen'' met ontslag ?

Een chauffeur die ZIJN mening geeft, en de directeur zijn trailer ''schoonveegt'' is dus ook niet goed.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dit zegt dan de directeur : Wij worden harder aangepakt dan de verstekelingen.”

Ummm... maar wel je chauffeur op zijn vingers tikken en ''dreigen'' met ontslag ?

Een chauffeur die ZIJN mening geeft, en de directeur zijn trailer ''schoonveegt'' is dus ook niet goed.

Lekker zo'n werkgever die niet achter zijn personeel staat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik vind het ook erg die toestanden in calais en zo heb het zelf ook meegemaakt daar.maar het blijven mensen zoals jullie en ik dat ze een andere kleur hebben dan wij doet niets terzake.hoe denken jullie hoe die twee  vrouwen er nu psychisch aan toe zijn toen ze merkten dat ze belazerd zijn.wat je ook van ze denkt het blijven mensen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat mij in veel dingen opvalt

 

Dat die gasten zo maar in de vrachtwagen kunnen komen

 

Vroeger moesten wij alles verzegelen En alles op het C.M.R. vermelden

 

Volgens mij weten veel niet wat een C.M.R. is

 

Een lading verzekering bestaat nog altijd

 

In mijn ogen is de kennis van een chauffeur in veel dingen achter uit gegaan

 

Wie heeft in de auto de adressen van de Nederlandse Ambassades in Europa

 

Ik ben bang niemand Als er wat gebeurt het is zo handig Want ze helpen je altijd Als je in de problemen zit

 

In veel gevallen laat jou baasje je zelfs nog vallen

 

Ik als oud chauffeur zullen er wel veel niet mee eens zijn Dat mag

 

Huub

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het ook erg die toestanden in calais en zo heb het zelf ook meegemaakt daar.maar het blijven mensen zoals jullie en ik dat ze een andere kleur hebben dan wij doet niets terzake.hoe denken jullie hoe die twee  vrouwen er nu psychisch aan toe zijn toen ze merkten dat ze belazerd zijn.wat je ook van ze denkt het blijven mensen.

Ik snap je punt, ze zullen heel erg teleurgesteld zijn.

Maar, hoe zou een chauffeur er aan toe zijn, als hij in GB gepakt wordt met insluipers in zijn trailer? Met mensen die bereid zijn een ander in hele grote problemen te brengen, enkel maar voor hun eigen gewin, heb ik geen beklag meer.

 

En Huub, een verzegeling en een TIR-lijn helpen natuurlijk niets. Tegen een betonschaar is ook geen hangslot bestand. Kijk de vele filmpjes eens op o.a. Youtube, ze schrikken er niet voor terug je auto te vernielen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik ben ook niet op de hand van de vluchtelingen ik heb zelf tot een paar maanden geleden tot mijn pensioen de laatste 11 en een half jaar alleen op uk gereden heb zat meegemaakt ze vernielen de lading.maar heb op een ander topic ook gezegd als uk dezelfde regels en wetten heeft als wij dan hoeven ze niet meer perse naar de uk en kunnen ze liefst terug naar eigen land of wat meer verspreid over de eu geholpen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En ik wist niet dat ik een CMR moest schrijven voor die vreemdelingen die in de auto kruipen, helpt dat dan, oké schrijf ik er volgende keer een.

Maar even zonder gekheid, ook in jou tijd kwamen ze in de auto, een tir-lijn houd ze echt niet tegen, en een netjes doorgeknipte kabel die nadien weer gelijmd wordt was er in jou tijd ook, net als een zegel die je weer opnieuw gebruikte, touwtje afknippen gaatje boren nieuw touwtje er door zakdoek en een tang en weer dichtknijpen, hoef ik je toch niet meer te leren Huub, jij reed toch ook oostblok

Altijd netjes vermelden op je CMR als je vreemdelingen meeneemt aantal en geslacht. En dan bedoel ik niet of je ze geslacht hebt of niet maar of het mannetjes of wijffies zijn.

Ik leer hier nog zaken over de boel verdoezelen zeg maar ja daarom zit ik ook niet meer op de bok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Alles goed en wel. Nu waren het 2 vrouwen, wat als er 35 personen in die trailer hadden gezeten? Dan had het grapje totaal anders uitgepakt als men ontdekt had dat ze nog steeds in het land van Marianne vertoefden en dan is de kans heel groot dat de chauffeur per kist naar huis zou komen. Het lijkt een leuk grapje maar het had totaal verkeerd kunnen uitpakken. En daarnaast je wilt zelf toch ook niet beduveld worden dan doe je dat bij een ander ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Alles goed en wel. Nu waren het 2 vrouwen, wat als er 35 personen in die trailer hadden gezeten? Dan had het grapje totaal anders uitgepakt als men ontdekt had dat ze nog steeds in het land van Marianne vertoefden en dan is de kans heel groot dat de chauffeur per kist naar huis zou komen. Het lijkt een leuk grapje maar het had totaal verkeerd kunnen uitpakken. En daarnaast je wilt zelf toch ook niet beduveld worden dan doe je dat bij een ander ook niet.

 

Dus.... als chauffeur zou je hier gewoon mee wegkomen ?

Dan bedoel ik als ze jou van de weg halen en zien die gasten in je trailer word de chauffeur nog steeds aangezien als smokkelaar.

Die gasten schijten en pissen alles onder, vernielen je lading, klanten(en) in problemen wegens lading... bla bla...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik ben ook niet op de hand van de vluchtelingen ik heb zelf tot een paar maanden geleden tot mijn pensioen de laatste 11 en een half jaar alleen op uk gereden heb zat meegemaakt ze vernielen de lading.maar heb op een ander topic ook gezegd als uk dezelfde regels en wetten heeft als wij dan hoeven ze niet meer perse naar de uk en kunnen ze liefst terug naar eigen land of wat meer verspreid over de eu geholpen worden.

Die bootjes van die lui gewoon al naar de bodem schieten voor ze bij Italië etc aan land komen, opgeruimd staat netjes. Kost ook minder geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Een prima oplossing, en die mensen in die bootjes dan???? Want daar hebben we het wel over he?? De grenzen dicht houden voor gelukzoekers en alleen ECHTE vluchtelingen proberen op te vangen in hun eigen omgeving lijkt mij beter voor hun, en op termijn goedkoper, omdat wij geen huizen meer vrij moeten maken en uitkeringen hoeven te geven aan deze mensen

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Die bootjes van die lui gewoon al naar de bodem schieten voor ze bij Italië etc aan land komen, opgeruimd staat netjes. Kost ook minder geld.

Zelden zo ondoordachte en domme reactie gelezen.

Wat een pvv-praat, bah.

Ik heb ook een vervelende ervaring met vluchtelingen achter de rug, maar weet ook dat die mensen niet voor niets, werkelijk alles achterlaten wat hun lief is.

Je zal zelf maar in oorlogsgebied leven, en amper geld en eten hebben.

Weet jij nog hoeveel Nederlanders er vroeger met boten naar de USA, Canada, Nieuw Zeeland en Australië gevlugd zijn?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerst maar is dat gedrocht genaamd Europa op orde zien te krijgen, dat kost al meer dan genoeg geld, zie mijn belastings centen liever daar heen gaan dan een geluks zoeker op een boot die zich 9 van de 10 keer toch niet aanpassen naar de EU normen en waarden.

En het boeit me bar weinig dat ze misschien wel te weinig eten etc hebben. Ik heb geluk dat ik hier geboren ben hun het ongeluk dat zei daar geboren zijn, het zei zo...

En nee met de pvv heb ik niks :)

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Zelden zo ondoordachte en domme reactie gelezen.

Wat een pvv-praat, bah.

Ik heb ook een vervelende ervaring met vluchtelingen achter de rug, maar weet ook dat die mensen niet voor niets, werkelijk alles achterlaten wat hun lief is.

Je zal zelf maar in oorlogsgebied leven, en amper geld en eten hebben.

Weet jij nog hoeveel Nederlanders er vroeger met boten naar de USA, Canada, Nieuw Zeeland en Australië gevlugd zijn?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Zelfs de PVV durft zulke uitspraken niet te maken, en terecht .....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelden zo ondoordachte en domme reactie gelezen.

Wat een pvv-praat, bah.

 

Ben het er absoluut mee eens, dat het idee om bootjes van vluchtelingen/gelukszoekers lek te schieten, ronduit dom is. Maar wat ik niet snap, is dat je dat vervolgens als pvv-praat afdoet. Waarom?

 

Wilders heeft in de tweede kamer de australische methode voorgesteld: gelukszoekers uit hun gevaarlijke en gammele bootjes te halen en in grote, veilige rubberboten weer naar hun thuisland slepen. Meerdere kamerleden van andere partijen stonden meteen klaar om hem ervan te beschuldigen, vluchtelingen te willen laten verdrinken. Die beschuldiging heeft nog niemand van hun jegens Australië geuit.Over dom gesproken...

 

Mensen buitensluiten is in ons land verboden. Toch doen de meeste partijen dat in de tweede kamer systematisch met de PVV en negeren daardoor ook 15% van alle kiezers. Is dat nu democratie?  

 

Ook de media heeft er een handje van, nieuws op een bepaalde manier te "duiden". Je moet je in dit vrije land bijna doodschamen, als je op een partij stemt die gewoon in de kamer zit en aan de verkiezingen meedoet. Is dat normaal?

 

Zelfs de PVV durft zulke uitspraken niet te maken, en terecht .....

 

In hun programma staat volgens mij ook, dat échte vluchtelingen gewoon geholpen moeten worden. Dus waarom zouden ze zulke uitspraken überhaupt willen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden