Spring naar bijdragen

Nieuwe werkgever

Bert
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Een paar van jullie weten het waarschijnlijk al, ik ben op 1 juli van werkgever veranderd.

Ploeger wilde mij geen vastdienstverband geven, maar ik mocht wel via het UZB  daar blijven en daar heb ik voor gepast.

En voor ik het wist had ik met behulp van een aantal vrienden/mede forumleden 3 aanbiedingen liggen.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor Bakker logistiek. Ja Pierre we zijn nu collega´s  :ja: .

Op 1 juli dus begonnen terwijl ik bij Ploeger nu mijn vakantiedagen aan het opmaken ben.

En aangezien mijn vakantie al gepland was heb ik nu in goed overleg met Bakker na 1.5 weken werken nu eerst 2 week vakantie  :D

Dus ik ben nu niet meer te spotten op de P bij Amersfoort  ;)  maar rij rond in 1 van de auto´s van Bakker logistiek.

Ondanks ook hier de vroege aanvangstijden ga ik ´s morgens met plezier aan het werk en heb ik ondanks de wilde verhalen een goed gevoel bij deze werkgever.

• Like 14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Succes Bert, als jouw eigen gevoel er bij maar goed is; dat is het belangrijkste denk ik. Overal is wel eens gezeur of verschil van mening, overal moet je werken voor je geld en ga zo maar even door...

Je werkt nu mooi dicht bij huis bij een solide bedrijf wat ik zo hoor en zie onderweg: komt best goed :ok: 

Maarten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Weer een hele verandering Bert, Nu moet je je brood weer zelf kopen :p . Gefeliciteerd met de overgang, en veel succes bij Bakker (he de naam doet vermoeden dat ze ook iets met brood doen, dus geeft toch weer een link)

:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Succes Bert, als jouw eigen gevoel er bij maar goed is; dat is het belangrijkste denk ik. Overal is wel eens gezeur of verschil van mening, overal moet je werken voor je geld en ga zo maar even door...

Je werkt nu mooi dicht bij huis bij een solide bedrijf wat ik zo hoor en zie onderweg: komt best goed :ok:

Maarten

Ik ben nu binnen 10 minuten thuis Maarten dus dat is niet verkeerd. Plus de tweede auto kan weg dus dat scheelt ook weer.

Ik let al steeds op als ik op een DC kom maar heb je nog niet gezien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Weer een hele verandering Bert, Nu moet je je brood weer zelf kopen . Gefeliciteerd met de overgang, en veel succes bij Bakker (he de naam doet vermeoeden dat ze ook iets met brood doen, dus geeft toch weer een link)

:cool:

Brood wel Cor, maar nu kom ik weer met andere lekkere dingen thuis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Ik ben nu binnen 10 minuten thuis Maarten dus dat is niet verkeerd. Plus de tweede auto kan weg dus dat scheelt ook weer.

Ik let al steeds op als ik op een DC kom maar heb je nog niet gezien.

Zeker niet onbelangrijk Bert, elke Euro is er één!

Zit ook overal om me heen te kijken: ken er 'n paar van Bakker Deventer, Jumbo Beilen lopen wat bekenden, AH Zwolle idem.... Ooit komt dat goed, ben Pierre ook al twee keer tegen het lijf gelopen onderweg  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Brood wel Cor, maar nu kom ik weer met andere lekkere dingen thuis :D

Ik weet niet wat voor lekkers, maar ik heb in het verleden wel als uitzendkracht in zeewolde, peize en deventer gelopen. Ik heb de enkeling wel meegemaakt die bij controle geen aankoopbon kon laten zien, voor personeel een flinke waarschuwing, voor uitzendkrachten exit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Via de voordeur eruit, en via de achterdeur er in...en dat niet geacepteerd....hulde Bert, je toont ballen.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe werkgever!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

dat is mooi bert

ik zal je wel niet meer spotten, want ik doe niet zoveel meer in die sector :D

en op de fiets kom ik ook niet door het hele land.

maar goed voor je dat er weer wat zekerheid ( relatief ) is en succes verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

dat is mooi bert

ik zal je wel niet meer spotten, want ik doe niet zoveel meer in die sector :D

en op de fiets kom ik ook niet door het hele land.

maar goed voor je dat er weer wat zekerheid ( relatief ) is en succes verder.

Wie weet kom ik je onderweg nog ergens tegen John iop de fiets in het zuiden des lands :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Via de voordeur eruit, en via de achterdeur er in...en dat niet geacepteerd....hulde Bert, je toont ballen.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe werkgever!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Die ballen heb ik al een tijdje haha.

Dank je en wie weet kom ik je onderweg weer ergens tegen 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites