[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

gordijnen in nieuwe Daf cf dagcabine standaard?


Truckeraart

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

en dan zien ze niet dat er een fietser of zo van de zijkant komt.links en rechts.

 

 

Ik zie alles !! Heb ze een 15 cm naar voren, wel zo prettig met de zon, die in je ogen schijnt als je in je spiegel wilt kijken, nu zie ik wat, anders niet. O, ja ben nog van de oude stempel, zit nog rechtop achter het stuur zoals we dat leerden met rijlessen, Vind me rug leuk, sommigen liggen echt op bed, dan zie je geen donder wat er om je heen gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Kreeg bij mijn telefoon hele mooi oordopjes, die doe ik in, is een stukkie goedkoper. en wel zo makkelijk

Wij hebben een carkit. Nog beter. Ook geen irriterende plastich dopjes in je oren.

Mijn baas vind het geen probleem om zo'n apparaatje van een paar honderd euro in de auto's te zetten. Op die truck van 80.000 tot 250.0000 euries (afhankelijk van het voertuig) maakt dat bedrag ook geen verschil meer.........

B.O.T. In onze CF zitten ook geen gordijnen of gordijnrails.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wij hebben een carkit. Nog beter. Ook geen irriterende plastich dopjes in je oren.

Mijn baas vind het geen probleem om zo'n apparaatje van een paar honderd euro in de auto's te zetten. Op die truck van 80.000 tot 250.0000 euries (afhankelijk van het voertuig) maakt dat bedrag ook geen verschil meer.........

B.O.T. In onze CF zitten ook geen gordijnen of gordijnrails.

 

 

Wij hebben ook in elke auto een carkit of handsfree telefoon een nokia 810 ofzo. Prive heb ik een kabeltje, maar wil nog weer een oortje is nog iets prettiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Maakt dat uit old lion? Gaat erom dat je blitz bent toch. Een held moet je zijn xd

Ik hoor het al, u heeft nog het geluk gehad niemand dood gereden te hebben tijdens een dode hoek ongeval. Ik wel namelijk, en God wat ben ik blij dat ik totaal niets belemmerende voor mijn ruiten had zeg. Scheelde mij toch een paar dagen minder in een Franse cel......

Denk daar maar eens over na, als je weer achter die gordijnen verstopt zit

Ik hoef niet zo nodig de blitz te zijn, ik zou nu nog steeds Willem dat het mij NOOIT overkomen was

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Als iemand gordijnen wilt hebben is dat zijn eigen keus.

Ikzelf vond het ook fijn om tijdens mijn pauze de gordijntjes even dicht te kunnen doen, al was het maar om even te kunnen afschakelen in het donker.

Ik kom veel cf-jes tegen die netjes hun gordijntjes vast hebben zitten, vrij van de zij ramen.

Kan ik van menig chauffeur die op de autobaan nu niet echt zeggen, die verstoppertje spelen achter hun gordijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Als ze ook netjes achter de raam stijl verstopt zitten is er niets mis mee. Maar topic starter heeft het over een DAF cabine, dus vandaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Als ze ook netjes achter de raam stijl verstopt zitten is er niets mis mee. Maar topic starter heeft het over een DAF cabine, dus vandaar

Dat DAF moet dus dagcabine zijn he (grrrr dat klote automatisch invullen ook :LOL:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maakt dat uit old lion? Gaat erom dat je blitz bent toch. Een held moet je zijn xd

maakt een heleboel uit zie ook reactie van transploft ben zelf ook 2 keer bijna van de sokken gereden doordat ze me niet zagen door die gordijnen geen  gelul is echt zo.men denkt dat ze alles zien maar ze zien niet alles wat men kan zien.zelfs achter een klein vaantje kan nog een fietser zitten.als je in assen staat kan je mooi  de gordijnen dichttrekken maar niet onder het rijden zeker niet met dat verkeer van tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

maakt een heleboel uit zie ook reactie van transploft ben zelf ook 2 keer bijna van de sokken gereden doordat ze me niet zagen door die gordijnen geen  gelul is echt zo.men denkt dat ze alles zien maar ze zien niet alles wat men kan zien.zelfs achter een klein vaantje kan nog een fietser zitten.als je in assen staat kan je mooi  de gordijnen dichttrekken maar niet onder het rijden zeker niet met dat verkeer van tegenwoordig.

 

 

achter de spiegel kan ook een fietser, auto, of vrachtauto verstop zitten....... Dat gebeurt regelmatig, en vaak gaat het goed............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Klopt helemaal Marcel, echter die is door de wetgever verplicht gesteld, en mag dus niet eraf :LOL: , daar zul je dus ook geen bekeuring voor krijgen, integenstelling die voor je ruiten hangende gordijnen.

Geloof mij, je wilt zo'n ongeluk niet op je geweten hebben, zeker niet als je verwijtbaar schuldig bevonden wordt, vanwege belemmering van je gezichtsveld met de dood tot gevolg..... Er wordt hier door sommige nogal lacherig om gedaan, maar ik hoop echt voor hun dat het ze zelf nooit zal overkomen......... Je wereld stort in, geloof mij maar..... Het is absoluut geen pretje om een stempel achter je naam te hebben met: "dood door schuld". Het heeft mijn leven totaal veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik reed bij een vorige werkgever in de nacht en daar waren ook van die lui die de gordijnen tot halverwege de zijruit hadden. Het eerste wat ik deed was die gordijnen naar achteren schuiven. Later werd die verkapte zijruitblindering ook verboden door de werkgever. Terecht ook!. Als je last hebt van de zon investeer je maar in een goede zonnebril.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden