[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

wat vinden jullie ervan?


Hero Grootenhuis

Vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast transploft

Wat dacht je ervan dat een bullbar tegenwoordig verboden is, en al die extra verlichting ook. Staat allemaal erg geil, maar is ook allemaal dood geld, en kost nog extra bij een controle aan bekeuringen.

Kijk, heb je het over functionele werk verlichting dan zeg ik, en de werkgever den ik ook wel, oké, is belangrijk om je werk goed te kunnen doen, maar waar dan alleen de show dient zo'n bullbar dan voor???? Heb jij echt zo veel geld ervoor over???? Voor de show, op een wagen die niet eens je eigendom is????

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

 

 

 
Onze, zijnde niet een V8, kip heeft ook een bullbar....
En functioneel dat ie is :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toegevoegd: Waarom krijg ik dat plaatje niet erop???
bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

 

 

 

 

 
Onze, zijnde niet een V8, kip heeft ook een bullbar....
En functioneel dat ie is :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toegevoegd: Waarom krijg ik dat plaatje niet erop???

 

Heb je je contributie niet betaald Eddy???? LOL  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

 

 

 

 
Onze, zijnde niet een V8, kip heeft ook een bullbar....
En functioneel dat ie is :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toegevoegd: Waarom krijg ik dat plaatje niet erop???

 

 

Denk dat het forum je "handtekening" onder de post gelezen heeft en dacht "als het zo kan..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat een onzin allemaal die "zooi" op die wagens, volledig overbodig en nog verboden ook, een paar lampen extra ok kan ik mee leven maar een heuse Bullbar!!!  kost een partij geld en ik ben van mening dat je dat geld beter aan zinnige zaken kunt besteden zoals: je vaste lasten betalen, schoolgeld voor je kinderen, je vrouw een plezier doen :D etc. etc. of het moet zo zijn dat je GELD zat hebt nou dan zijn er hier heus nog wel een paar personen te vinden waaraan die kosten voor zo iets nutteloos als een Bullbar kunt doneren en dat mag en kan geheel kosteloos!!! :D

 

Grt. Henry.

 

NB, het blijft een "schamia"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Even de grill spuiten en het daarbij laten.

Kijk, zo'n bullbar is alleen maar irritant met manoeuvreren. Das meer wat voor mensen die snelweg af, industrieterrein op rijden.

Of die nog weleens binnendoor rijden en wild tegenkomen. Een klein hertje ofzo, een eland kop je toch niet terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

als je werkgever het betaald zal het wel invloed hebben op je loon.

ik denk C4.

plus wat bonussen misschien.

 

geef mij dan maar een euro6 moter zonder bullbar maar met E6 loon.

maar ja het is net waar je geil van word.

ik weet het ook maar niet van een vrachtwagen het is tenslotte gewoon gereedschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

als je werkgever het betaald zal het wel invloed hebben op je loon.

ik denk C4.

plus wat bonussen misschien.

geef mij dan maar een euro6 moter zonder bullbar maar met E6 loon.

maar ja het is net waar je geil van word.

ik weet het ook maar niet van een vrachtwagen het is tenslotte gewoon gereedschap.

Lekker kansloos, die bedrijven zijn er gewoon nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Och, als je dat leuk en/of mooi vind moet je dat gewoon doen. Met de redenatie dat t geen geld oplevert kun je gelijk vrijwel alles uit je huis gooien. En je auto de deur uit, trabantje of lada terug.

Plus, het maakt t wat kleur rijker op de weg, jullie weten dat ze hier ook nogal wat centjes uitgeven aan dingen waar je zonder ook mee kunt leven. Mar als iedereen hetzelfde (mag) doen wordt t zo een Noord Korea, niet echt een land dat bekent staat om de veele gelukkige mensen..

5245045531_ab3a262bae_o.jpg?resize=625%2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ 

Zo is het Ibo en nie anders.

Persoonlijk geef ik aan interieur ook geen piek uit, maar vind het wel leuk om te zien zoals sommige er een leuk interieur in laten bouwen.

Sprak er gisteren nog een die vertelde dat hij alssss ( hij wist het nog niet zeker ) een interieur wilde veranderen dat voor elke snipperdag die hij inleverde voor +- 220 euro kon besteden.

Nou lever dan 5 snipperdagen in en je heb al 1100 euro om een beetje op te leuken :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Waarom wel. Hij heeft al een bed wat hij nooit nodig zal hebben.

Beetje dagwerk in de buurt......

730 ook beetje overdreven een 560 is met dezelfde gewichten een stuk zuiniger.

Dat weet ik niet zo zeker. Nu zal hij met deze trailer er achter het vermogen nooit nodig hebben maar ik neem aan dat er achter deze trekker wel een andere trailer komt.

En over je auto opleuken, ik geef ook geld uit om mijn werkplek prettiger te maken, ik snap de discussie daarover niet. Waar bemoeit men zich mee. Degene die daar een uitvesproken mening over hebben zijn vaak degene die helemaal niets aan hun auto MOGEN doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Of diegene die het gezin belangrijker vinden. En ja, bij ons mag het ook niet, dat klopt.

Bij mijn oude werkgever kregen we toen 6 nieuwe daf superspacecaps. Daar zat zo'n beetje alles al aan en op. Mijn collega kreeg de laatste, en had nog nooit een nieuwe truck gehad. Hij wou ook het een en ander verbouwen. Je kent dat wel he, eigen stereo, tv, Chrome wieldoppen en led lampjes op de zijvenders en dergelijke. Mocht, maar moest dan wel alles door de dealer aan laten sluiten. Koste hem toen iets van €2800,- 4 maanden later ging het baasie failliet, en de auto

Met zijn eigendommen terug naar de lease maatschappij, weg €2800,-...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Iedereen kan toch voor zichzelf beslissen wat ie aan een auto doet? Eens in de zoveel tijd is het hier weer raak over wat iemand aan ze auto laat doen.. Ik heb me ook uitgeleefd op de binnenkant, kan er allemaal weer uit! Als iemand thuis een nieuwe bank en tafel neerzet hoor je mij ook niet.. Ik zit 5/6 dagen in die cabine, das net als jij je geld aan spullen thuis uitgeeft doe ik het voor de cabine

Verstuurd vanaf mijn LG-E460 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Sprak er gisteren nog een die vertelde dat hij alssss ( hij wist het nog niet zeker ) een interieur wilde veranderen dat voor elke snipperdag die hij inleverde voor +- 220 euro kon besteden.

 

 

ik zie het gebeurd nog steeds uren inleveren voor de wagen van de werkgever opleuken.

de prijs zeg maar 2000 euro inclus BTW.

de werkgever betaald en trekt de BTW af houd dan een netto bedrag over.

zal deze niet terug geven aan werknemer dus wie word hier beter van ????

 

dan betaald deze over de snipperdagen waarschijnlijk ook geen loonbelasting geen pensioen.

dus dit houd in dat de werkgever zich lam lacht dat hij zo een domme werknemer in dienst heeft.

want de wagen is bij inruil iets meer waard.

 

wat SCompie betreft lijkt mij sterk dat jij voor die paar dagen bij een werkgever je wagen op pimt.

want jij werkt toch op de vorm van je eigen uitlenen of heb ik het verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ach, ieder moet het vóór zich weten natuurlijk.

Iedereen doet nou eenmaal andere dingen met zijn geld.

Snap best als je de hele week in de cabine leeft, je dat wat op wilt leuken.

Je bent er immers meer dan dat je thuis bent.

 

Een waarschuwing is ook niet verkeerd, om een beetje uit te kijken.

Zoals wanneer het baasje failliet gaat, jij of iemand anders je truck total loss rijd, je alles kwijt bent.

 

Het enige wat ik uitgeef voor in de truck is een TomTom met Live abbo voor verkeersinfo.(€50 per jaar)

Ben dan ook geen échte trucker, maar gewoon een brood rijder ;)

Truck is gewoon een apparaat om mee te werken voor mij, net als een heftruck voor een heftruckchauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Niet voor een week Rik. Maar ik blijf waar ik nu zit tot het eind van het jaar en dan gaan er toch echt wat persoonlijke spullen mee. Nou ben ik niet erg van de bling bling maar meer van de functionaliteit. Ik ben bijvoorbeeld heel schoon op mijn wagen en rijd als het even kan op sokken. Ik zou uit eigen zak een knappe luchtspuit en een nieuwe mattenset kopen.

Maar doe ik daarmee mijn gezin te kort, sorry hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden