[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transportradio


road train

Recommended Posts

  • Forumlid

Je kunt het in elk geval 2 dagen na uitzending beluisteren via >> klik <<

nou heb er de laatste 2 weken naar geluistert op de radio . dat was meteen de laatste keer .

 

wat een waarde loze zender is dat denk je dat je wat info krijgt of iets waar je wat aan hebt . nee hoor alleen muziek .

 

nou dan hang ik zelf wel een usb stick aan of cdtje  . wat een waardeloze zender zonde van het geld. :ja:  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Deze twee reacties heb ik hier http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/36370-27-maart-transportradio-over-uitzendconstructies/?view=getnewpost even tussenuit geplukt; deels omdat het weinig met het onderwerp van doen heeft, en deels uit nieuwsgierigheid.

 

Eerder luisterde ik ook geregeld naar Transportradio maar ben daar van af geraakt sinds een jaar of zo. Waarom? geen idee eigenlijk... Hoe het ook zei, eens op onderzoek uit gegaan en ik denk dat de 'oorzaak' naast de financiën vooral bij de éénmansbezetting ligt. Destijds was de vrouw van presentator/eigenaar Bob van Beeten ernstig ziek. Zo uit een citaat van de FB-pagina van Transportradio van 17 augustus jl. op te maken is dat nog steeds zo:
 

De gepresenteerde Transportradio onderweg uitzendingen starten weer op maandag 24 augustus.

Mede vanwege geplande ziekenhuisbezoeken is het de deze week nog niet mogelijk om mij LIVE te horen tussen 10 en 12 uur. Ook zijn er technische werkzaamheden om alles straks weer goed op de rit te krijgen. Natuurlijk zijn er nu wel elk uur updates van de ANWB voor Nederland en Europa, nationaal- en internationaal nieuws en de lekkerste muziekmix: Meer dan 50 jaar popmuziek!

Heb ook het archief bezocht: gisteren is er nog een gepresenteerde uitzending geweest tussen 10 en 12 uur.

Het enige wat ik dan kan zeggen: sterkte voor de familie van Beeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden