Spring naar bijdragen

Wegrestaurant Mendel, Beekbergen

Vrachtrijder
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Mijn persoonlijke favoriet, Wegrestaurant Mendel in Beekbergen. Het eten smaakt er prima en de prijzen zijn, mijns inziens, ook prima.

http://www.wegrestaurantmendel.nl/index.html#alinea1

Afgelopen zaterdag even met vrouw en kind geweest. Het lag niet aan mij, want hun hadden ook heerlijk gegeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • Administrators

https://www.destentor.nl/apeldoorn/parkeerverbod-op-wegen-rondom-wegrestaurant-beekbergen~a6f18dad/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Het volgende weg restaurant?

Iets verderop op de Woeste Hoeve zit toch al een restaurant voor natuurliefhebbers en welgestelden?? Men heeft natuurlijk liever de nieuwe bewaakte parkings vol, maar in de spits is Duiven of Deventer al snel 45 minuten verder rijden... en eten kan er niet.

De Nieuwe Kar is in reïncarnatie, maar daar zie ik ook geen 150 auto's staan eigenlijk :(

Bron: De Stentor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • Forumlid

Van de week bij Mendel gegeten, gedoucht en overnacht.

(.. PIEP)..

Voor half tien zorgen dat je d'r gegeten en gedronken hebt in (redelijk) schone lucht. ;)

Douche redelijk qua formaat om je om te kleden e.d.

Scheren (nat) onder de douche ivm ontbreken wasbak.

Op woensdag dicht..

Is dat logisch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Danny:

Ik vind dat dit best vermeld mag worden, ben zelf een roker maar ik heb er een hekel aan als er om me heen gerookt word waar ik zit te eten

okdoeiemoji870.png

Daar ben ik het helemaal mee eens.....ben ook een roker

en over dat weghalen dat lukt me niet meer, maar bedoelde er ook meer mee van straks leest er een BOA mee en krijgt Mendel gezeik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
23 minuten geleden zei josimo:

Daar ben ik het helemaal mee eens.....ben ook een roker

en over dat weghalen dat lukt me niet meer, maar bedoelde er ook meer mee van straks leest er een BOA mee en krijgt Mendel gezeik

Tsjah, daar kan ik dan niet echt wakker van liggen om eerlijk te zijn. Ze overtreden zelf willens en wetens de wet dus dan moeten ze eventueel ook maar op de blaren zitten. Ik snap ook nooit zo goed waarom dan ineens vanaf een bepaald tijdstip er wel gerookt mag worden, ik denk dat je er geen klant extra mee binnen houd namelijk. De anti rokers zullen vluchten en die paar rokers die al de hele avond buiten gestaan hebben weten eigenlijk niet beter meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tja wat je bij de routier omschreef heb ik gelukkig nog niet meegemaakt en zou ik zelf ook niet vrolijk van worden dus begrijp je volkomen.

Bij Mendel heb ik het slechts 1x meegemaakt dat de asbakken op tafel kwamen,heb dan buikje al vol en uren in restaurant blijven hangen is aan mij niet besteed

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Citaat

moeten wij dan maar buiten gaan staan omdat de rest vind dat ze persé binnen moeten roken?

Klopt helemaal en t hoort ook niet,dat was ook wat ik stelde in de eerdere reactie omdat er evt iemand mee zou lezen en Mendel daarmee in de problemen zou kunnen komen. Vette pech voor Mendel

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zodra ik ineen horeca gelegenheid ben waar na een bepaalde tijd gerookt gaat worden sta ik meteen buiten en kunnen ze eventueel daar af komen rekenen en anders hebben ze pech. Ik blijf nog geen minuut in een ruimte waar het verboden is om gerookt te worden en er toch gerookt wordt, ook zal ik op een terras een andere plek zoeken of zo snel mogelijk op stappen als er een groepje stoomboten naast me komt zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei wesley 85:

moeten wij dan maar buiten gaan staan omdat de rest vind dat ze persé binnen moeten roken?

Klopt helemaal en t hoort ook niet,dat was ook wat ik stelde in de eerdere reactie omdat er evt iemand mee zou lezen en Mendel daarmee in de problemen zou kunnen komen. Vette pech voor Mendel

groeten Wesley

Mendel zal ook moeten roeien met de riemen die hij heeft:

Zijn de rokende drinkers in de meerderheid zal hij de asbakken op tafel moeten zetten.

Zijn de niet-rokers in de meerderheid word er niet gerookt.:D

Hij zal geen 20 rokende en drinkende klanten buiten jagen omdat er één drinkende niet roker binnenzit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites