[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

touringcarchauffeur


Hero Grootenhuis

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

CCV is verantwoordelijk voor de examens die horen bij de basis-kwalificatie Code-95. Basiskwalificatie Code 95 voor rijbewijs D moet je halen, ook al heb je je code 95 voor C. Verlengen van Code 95 is geldig voor C en D; je hoeft dus niet 2 x 35 punten te halen. Hoop dat dat laatste in de toekomst ook zo blijft ...

 

Veel touringcarbedrijven hebben een keurmerk (SKTB, wordt vervangen door een ISO certificering). Een van de eisen voor dit keurmerk / certificering is de scholing van de chauffeurs (bijvoorbeeld 'Sociale Vaardigheden voor Touringcarchauffeurs', en Touringcar Nationaal / Touringcar Internationaal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

...nu vraag ik me af: hoe word je touringcarchauffeur?....

 

 

Eerst ga je op een vrachtwagen, want de leeftijdsgrens op een bus is (in ieder geval hier: 21)

Je blijft jaaaaaaaren hangen op de camion want het is best leuk werk.

Daarna zie je het licht en je besluit buspiloot te worden :)

Ik deed er bijna 25 jaar over.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Eerst ga je op een vrachtwagen, want de leeftijdsgrens op een bus is (in ieder geval hier: 21)

Je blijft jaaaaaaaren hangen op de camion want het is best leuk werk.

Daarna zie je het licht en je besluit buspiloot te worden :)

Ik deed er bijna 25 jaar over.....

En nog heeft hij regelmatig Mevr. Blafmans mee als blindengeleidehond........ LOL  LOL  LOL  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik volg momenteel een niveau 4 mbo opleiding groen, grond en infra(manager gemechaniseerd loonbedrijf), en ik heb te horen gekregen dat ik erg klantvriendelijk ben enzo en dit lijkt mij wel een erg mooi vak, dus daarom wil ik graag weten of het wel mogelijk is, voordat ik me hier allemaal illusies ga zitten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Toevallig, toen ik klaar was met de havo, pas dienst in kon in januari, heb ik een periode op de buurtbus gereden....

Ben begonnen waar ik dus ook hoop te eindigen, op een bus...

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden