Spring naar bijdragen

Familie Bedrijf

Jan klomp
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Goedendag allemaal:

Ik ben nieuw op dit forum en nu word het toch wel is tijd om mijn steentje bij te dragen op dit forum, om te beginnen met het kleine familie bedrijf waar ik nu al weer enige tijd werk.

Ik ben chauffeur bij zwaantrans uit Amsterdam/durgerdam en wij doen eigenlijk alle transporten en verhuur van broshuis container chassis met of zonder trekker, koeltrailers, staaltrailers en noem maar op, men vraagt ,de firma rijdt  of verhuurt het wel.

Zal een fotootje bijsluiten van een transport wat de firma ooit eens heeft gedaan met een Scania tandemasser 340 pk, autootje is nu weg, betonplaten voor de Ikea zwolle , 4 plaatjes tussen de 9 en 10 ton per stuk en dan tussen grote broertjes staan met 4 5 600 pk, auto was er wel wat later maar geen half uur, zegt wel wat over de kwaliteit van Scania.

Als men wat info wil over het huren van chassis e.d lees ik het wel.

post-9653-0-50686300-1447503485_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid

De trailer op de foto is nog steeds van v.d berg, en de mensen die een abbootje hebben bij Philips lighting, of Rembrandt in de buurt hebben wonen hopen natuurlijk dat hun hele mooie auto indruk maakt op de portmonnee van de desbetreffende opdracht gever, dream one, nee dus, al sturen ze een pool met een daf 1600, als de prijs goed is krijgt de pool gewoon de opdracht, het gaat in eerste instantie gewoon, heel simpel om geld is altijd al geweest en zal altijd zo blijven, waarom denken we dat de witte platen zo veel werk hebben.

Het kleurige wagenpark klopt, de broshuis trailers, nieuw gekocht zijn ook allemaal een andere kleur, de hele grote vos, ja die uit oss had niet eens 10 auto,s voor de rest alemaal lease, en voor de rest ,.. dont let apperances fool you, ondanks de crisis gewoon groter gegroeid.

maar de centje,s zijn op tijd, en daar gaat het om 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...