Spring naar bijdragen

Remmen doe ik wanneer ik wil


Frank Bahlman

Recommended Posts

  • Forumlid

Auto zat achter mij ( een heeeeel stuk achter mij ).

Word 2 baans en besluit zonder al te veel gas te geven om er voorbij te gaan.

Ook op het moment dat hij naast me kwam gaf hij geen gas bij....

 

Ik had hier het moment, ik ga niet zachter rijden, ben er een beetje klaar mee dat ik als chauffeur zijde iedere keer de fout van een ander moet goed maken.

Maarrrrrrrrrr mijn gezonde verstand wint het even later toch van mijn ''wil'' om stevig te remmen wanneer deze halve gare besluit te remmen.

 

Het scheelde zo ontzettend weinig, ik zag hem op dat moment nauwelijks, camera brengt net wat meer in beeld dat wat ik zelf zie.

 

Waarom deze man dit besluit te doen ???? levensmoe ? in zijn eigen wereldje ????

 

Want even later rij ik weer naast hem ( hij gaat zachter rijden ) en hij ziet me niet eens !

 

Geluid heb ik even uitgezet want anders word mijn profiel denk ik bewerkt met een Ban. :p

 

bewerkt door Frank Bahlman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

OK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, en nu eroverheen met die 40+ ton.... :p

 

Kan, maar mijn verstand zeg dan nog steeds niet doen, werk ik mij zelf alleen nog meer in de problemen dan nodig is.

Dat merkte ik al toen ik dat van afgelopen donderdag op mij kreeg ( chauffeur die ''even'' zou uitstappen ).

Had ook zoiets van, ik ga altijd als 1ste aan de kant voor tegemoet komend verkeer, parkeer de wagen op een goede plek, en niet op de weg, schuif een baantje op bij invoegend verkeer...

Toen had ik zoiets iets van, iedereen kan de Vin******** krijgen...

 

Maar éénmaal weer op de weg, ga ik toch weer een baantje opzij, sein ik even dat de Roemeense chauffeur mij voorbij is...

Het zit niet in mij, om mensen te negeren en te irriteren.

Al heb ik daar wel de gedachten soms over... maar toch lukt het niet ;)  als zou het soms wel eens moeten...

  • Like 10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar éénmaal weer op de weg, ga ik toch weer een baantje opzij, sein ik even dat de Roemeense chauffeur mij voorbij is...

Het zit niet in mij, om mensen te negeren en te irriteren.

Al heb ik daar wel de gedachten soms over... maar toch lukt het niet ;)  als zou het soms wel eens moeten...

 

Dat stukje fatsoen en collegialiteit, Frank :ok:  Wees er zuinig op, veel te veel collega's en andere medeweggebruikers weten helaas niet meer wat dat is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Soort gelijk geval ook meegemaakt, alleen die vergat dat die nog een sleurhut aan de haak had. Een luchthoorn bracht hem op andere gedachten, maar het scheelde niet veel of ik had een spiegel, een deur en weet ik wat aan de zijkant van de truck zit moeten zoeken...

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

DIEF !!! :D

Maar heb toevallig zonet een nieuw account aangemaakt, filmpjes heb ik nog merendeel op de laptop staan.

Gaan we weer van voor af aan beginnen.

Nee niet dief

Maar voordat ik met vpn werkte

Moest ik wel zo werken

Wou ik sommige filmpies hier op het forum kunnen zien

Lang leve de gema

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden