[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TB Europe failliet verklaard


Recommended Posts

Transport Bevrachting. En Europe is Engels voor Europa.

Hij heeft zijn connecties en wetenswaardigheden weer.

Veelal wordt ook de link met Boekenstein gelegd.

Maar is dat ook terecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

TB is in '93 of '94 opgericht als bevrachter op voornamelijk Spanje. Leurden ze dagenlang met zendingen van Frans Maas Waddinxveen. Boekenstein bestond toen al maar had niets met TB van doen. Misschien later wel maar dat weet ik niet (en kan mij dat zo ook niet voorstellen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

TB is in '93 of '94 opgericht als bevrachter op voornamelijk Spanje.

 Een vriend van mij heeft daar,als eigen rijder nog n poosje voor gereden naar Spanje.

Als hij een goudrit had en wat verdiende ,brachten de 3 daaropvolgend ritten geen reet op.

Of je reed drie of vier ritten waarop je niks verdiende en dan kreeg je de 4 de rit n pikvrachhie om t goed te maken.

Ander scenario was er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

TB Europe heeft volgens mij niets uit te staan met Boekesteijn Mill (eigenaar Arno Boekesteijn).

Ook qua vestiging heeft TB Europe overal gezeten. Diverse locaties in Udenhout en ooit stonden de trailers nog bij de Leerfabriek in Oisterwijk.

Begonnen met Nederlanders, toen kwamen de Polen en Tsjechen en later de Roemenen. Er reden al trekkers rond met LV-kenteken.

(BAM Vermeer uit het naburige Biezenmortel reed ook al vroeg met Polen maar rijdt daar nog mee).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

TB Europe heeft volgens mij niets uit te staan met Boekesteijn Mill (eigenaar Arno Boekesteijn).

Ook qua vestiging heeft TB Europe overal gezeten. Diverse locaties in Udenhout en ooit stonden de trailers nog bij de Leerfabriek in Oisterwijk.

Begonnen met Nederlanders, toen kwamen de Polen en Tsjechen en later de Roemenen. Er reden al trekkers rond met LV-kenteken.

(BAM Vermeer uit het naburige Biezenmortel reed ook al vroeg met Polen maar rijdt daar nog mee).

Nl-poolse-tsjechen-roemenen-litouwse chauffeurs en dan toch failliet,dus al die "goedkope"krachten is ook niet alles. bewerkt door andremast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad Routier, het heeft echter wat jaren moeten duren voor ook bij mij de schellen van de ogen vielen.

Vrees alleen dat het tij niet meer te keren is en we reddeloos ten onder gaan aan de vloedgolf van paupers, zigeuners en meer van dat fraais uit het oosten zolang de meerderheid van onze beroepsgroep nog steeds in de veronderstelling leeft dat het hun tijd wel zal duren en zich blijft verschuilen achter allerlei politiek en maatschappelijk correct gezwets.

 

Ik denk dat je die stelling zelfs door kan trekken naar Nederland als geheel.

 

Wat er hier in Nederland ook gebeurt, wij Nederlanders worden geacht ons aan te passen

en blij blij te zingen.

 

Er is -lijkt het wel- geen ander bestaansrecht voor de werkende Nederlander dan belasting betaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh,,, Passen jullie je volgende week ook aan mij aan.

Zoals vriendelijk zijn, met twee worden spreken, netjes volgens de regels rijden, en overal eten.

 

Je hoeft geen blij blij te zingen , just get the fuck outta my way.... :D  :D  :D

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh,,, Passen jullie je volgende week ook aan mij aan.

Zoals vriendelijk zijn, met twee worden spreken, netjes volgens de regels rijden, en overal eten.

 

Je hoeft geen blij blij te zingen , just get the fuck outta my way.... :D  :D  :D

 

Als ik een yank zie dan ga ik altijd spontaan American Soldier zingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nl-poolse-tsjechen-roemenen-litouwse chauffeurs en dan toch failliet,dus al die "goedkope"krachten is ook niet alles.

Of wel. Weet jij waar al dat geld gebleven is?

Er zijn zat manieren om geld weg te sluizen.

Zolang de eigenaar niet persoonlijk failliet is, houd ik een slag om de arm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Bravo Pierre. Je hebt mijn mening nu op een prima manier verwoord.

Ditzelfde zeg ik al maanden.

Ik ben zeker geen fan van Geert Wilders, maar dat persoon zegt dus ook al lange tijd het zelfde, maar dat wordt als discriminatie weg gezet door de gevestigde orde. Ik roep al maanden dat Nederland hier helemaal geen geld voor heeft om al die "nieuwkomers" te onderhouden.

zie je wel, dat er op de zelfde frequentie zitten......

Ik wordt hier als een persoon neer gezet die hebzuchtig is en niets voor zijn medemens over heeft.

Ik werk mijn eigen niet de takken om gelukzoekers hier te onderhouden......

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dit is pas het begin.

Jaren geleden werden allerlei drastische maatregelen aangekondigd door het Kabinet. Men merkte daar weinig tot niets van, maar nu jaren later, ervaren we de gevolgen en voelen we die keihard in onze eigen portemonnee.

Een zorgstelsel wat niet meer te betalen is, mensen die z.g. als 'scheefhuurder' worden weggezet en letterlijk hun huis uit worden gejaagd en een onvoorstelbare groei van gezinnen die tegen of zelfs onder de armoedegrens zit.

 

En zoals ik al zei, dit is pas het begin. De alsmaar voortdurende komst van uitheemse bevolkingsgroepen voornamelijk uit het oostblok die hier hun heil komen zoeken -ik druk het nu netjes uit voor Cor- en die hier hun zakken vullen maar niks bijdragen aan de staatskas door het afdragen van belastingen, en dan wat nu komen gaat: de explosieve toestroom van de tienduizenden vluchtelingen per dag in West Europa, waarvan een groot gedeelte hier in Nederland onderdak zoekt, krijgt en nooit meer weg gaat. Al deze mensen zullen moeten worden geholpen terwijl ze niets of nauwelijks iets bijdragen. Daar hebben ze niet om gevraagd, maar die hele vluchtelingenkwestie, opvang etc. kost een onvoorstelbaar kapitaal en zal ergens vandaan moeten komen.

Die gevolgen merken wij niet direct, maar zo zal men over enkele jaren opnieuw nog meer in moeten leveren als we al gedaan hebben.

 

Uiteindelijk hebben ze het in Den Haag zover voor elkaar dat we als Nederlandse burgers aan het randje van een failliet Nederland staan en ons Nederland zijn eigen identiteit voorgoed heeft verloren.

Tegen het failliet aan leven we al jaren

Er zal hier en daar nog meer bezuinigd moeten worden Maar de politiek durft het niet aan

En Wilders maakt er goed misbruik van Want hij schreeuwt van alles Maar kan ook niks

Er wordt nooit niks vertelt wat Nederland allemaal van Europa ontvangt Alleen maar dat we moeten betalen

Duitsland heeft heeft systeem in de jaren 90 al om gegooid En daar hebben ze nu veel voordeel van

Nog iets waarom niet in Nederland autobaan tol betalen voor alle voertuigen.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Sorry dat ik weer op jou reageer Huub. Maar wil jij beweren dat we dus meer terug krijgen van "Europa" dan dat we er aan betalen????

Was dat maar waar......

En je optie van tol in Nederland.

Daar heb je volkomen gelijk in.

Nog even en elke buitenlander rijd hier "gratis" rond, en wij mogen in alle andere Europese landen netjes per gereden km betalen.......

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We ontvangen van Europa een hoop Huub, een werklozen aantal zoals nooit tevoren, een huizenmarkt die compleet ingestort is, een sociaal stelsel waarvoor Nederlandse werknemers geld ingebracht hebben en nog doen, dat met een nootgang afgebroken wordt, pensioenfondsen die uitgekleed worden, Oost Europese werknemers die goedkoop de Nederlander verdrongen hebben van de arbeidsmarkt maar aan de Nederlandse economie niets bijdragen en het geld in hun eigen land besteden.

Miljarden bijdragen aan Griekenland die uiteindelijk verdwijnen in de zakken van rijke Grieken en steeds weer nieuwe aanvoer nodig hebben terwijl ze de oude schulden al nooit kunnen terugbetalen. Zelfde verhaal geld in iets mindere mate voor Italie Spanje Portugal en in deze landen zijn de mensen zelf er alleen maar slechter van geworden. Een vluchtelingen probleem aangewakkerd door Duitsland en de rekening en problemen doorgeschoven naar de andere landen, die uiteraard ook mogen mee betalen aan Turkije om zijn grenzen zogezegd te sluiten. Zo kan ik nog even doorgaan over de zegeningen van Europa. Daarnaast waren een tiental idioten met een AK45 in staat om van Frankrijk en Belgie binnen een dag een politiestaat te maken en de rest in zijn broek te laten schijten van angst en wat nog erger is de bevolking blijft het slikken dat hun vrijheid nu al beknot wordt voor hun zogenaamde veiligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry dat ik weer op jou reageer Huub. Maar wil jij beweren dat we dus meer terug krijgen van "Europa" dan dat we er aan betalen????

Was dat maar waar......

En je optie van tol in Nederland.

Daar heb je volkomen gelijk in.

Nog even en elke buitenlander rijd hier "gratis" rond, en wij mogen in alle andere Europese landen netjes per gereden km betalen.......

Ik weet alleen dat Brussel bij heeft moeten springen Anders konden de gemeentes de bijstand niet meer betalen

En zo zijn er meer dingen Maar daar wil jij niks van weten

Onderhoud autobanen Wordt zoveel % door Brussel betaald En ga zo maar door Vluchtelingen haast honderd % door Brussel

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kom nu een met cijfers Huub? Ik wil er juist alles over weten....

De Europese Uniei biedt vele subsidiemogelijkhedeni aan haar lidstateni. In 2015 wordt zo'n 40% van het budget van de Unie besteed aan landbouwsubsidies en zo'n 49% gaat naar structurele acties voor het verbeteren van economie en sociale samenhang in het kader van het regionaal beleidi. In 2013, het laatste jaar van de vorige begrotingscyclus, ontving Nederland in totaal 2,12 miljard euro aan Europese subsidies. De grootste bijdragen van de Europese Unie aan Nederland kwamen uit landbouwsubsidies en fondsen voor regionale ontwikkeling.

En zo is er nog meer

Zelf de verbouwing van de zee sluis in Ymuiden wordt door Brussel betaald

Maar je zult het toch niet geloven

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden