[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Opening A4 Midden - delfland


abcm2903

Vraag

Recommended Posts

  • 0

en dan gaan ze net zoals bij Utrecht de tunnel regulieren door rijstroken af te sluiten omdat het anders te druk word op de a15.... LOL

 

En daarnaast zel het vele malen gebeuren net zoals bij de Velsertunnel dat het verkeer komende vanaf Delft dus stil komt te staan door voertuigen hoger dan 4 meter.

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ik dacht dat 'ie al opengesteld was voor alle verkeer: vanochtend maar eens links door de Benelux en kijken hoe het geworden is.... fout!!
Maar ALS het allemaal goed gaat zal het wel een mooie slok op 'n borrel schelen daar in die hoek. Eigenlijk moet je daar in de brede spits niet eens wíllen zijn, maar dan moet de klandizie ook meewerken :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik dacht dat 'ie al opengesteld was voor alle verkeer: vanochtend maar eens links door de Benelux en kijken hoe het geworden is.... fout!!

Maar ALS het allemaal goed gaat zal het wel een mooie slok op 'n borrel schelen daar in die hoek. Eigenlijk moet je daar in de brede spits niet eens wíllen zijn, maar dan moet de klandizie ook meewerken :rolleyes:

Ik vraag me af waar je tegenwoordig in de "spits" nog een beetje kunt rijden maarten.

Laatste weken div. keren bij utrecht geweest in de spits man man wat een drama daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Klopt André, 'het' moet allemaal nog even gebeuren t/m de komende twee weken lijkt het en je kunt nergens meer uit de voeten! En dan sneeuwt het nog niet eens  :zegtniets:

Niet dat nou alles maar vol gekwakt moet worden met asfalt, maar wegen zoals de A5 en de A4- zuid helpen toch wel een handje ter ontlasting ván.

 

Dus als we volgend jaar eens beginnen aan Hooipolder, Velperbroek, Hoevelaken en Gorinchem te bypassen wordt het misschien nog eens wat  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Van Der Lee is inderdaad al begonnen bij Joure met een compleet nieuw knooppunt aan de Emmeloordkant van de huidige rotonde.

Julianaplein bij Groningen is nog steeds een punt van discussie hoe die moet worden aangepakt. De ring noord doortrekken en ergens bij Hoogkerk/westpoort aansluiten is inmiddels weer actueel.

De N381 (Drentse grens-Drachten) is inmiddels grotendeels in gebruik genomen. En in 2017 gaan ze daar ook het ontbrekende stuk verdubbelen.

Ergens eind 2017 moet de A31/N31 bij Harlingen dan ook verdiept en verdubbeld zijn, zodat je dan vanaf Amsterdam tot Emmen(N34) zonder rotondes, stoplichten of ongelijkvloerse kruispunten kan door tuffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nu kom ik niet zo veel in het noorden, maar wat wordt daar allemachtig veel gebouwd.

Van Marum naar Hoogeveen gereden, maar wat verschil inderdaad.

Zeker de route Drachten-Hoogeveen is één grote bouwput.

Maar dat wordt straks ook een hele snelle verbinding.

Of deze kostbare werkzaamheden echt nodig zijn, valt te betwisten, maar het is een opsteker voor de werkgelegenheid.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik vraag me af waar je tegenwoordig in de "spits" nog een beetje kunt rijden maarten.

Laatste weken div. keren bij utrecht geweest in de spits man man wat een drama daar.

Moet je in de spits is naar google maps verkeer kijken en dan naar oostelijk/noordelijk nl daar staan zowat geen files
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Oh ja, die was ik even vergeten. Ook al is dat eigenlijk maar 1 rotonde. De ander is een by-pass. Altijd leuk als een automobilist denkt je te kunnen inhalen via de rotonde. :p:D

Maar daar zijn ook al plannen voor, net zoals het verdubbellen van de N381 vanaf Oosterwolde tot de A28 bij Beilen. Met als hoofddoel om het "sluipverkeer" van de N371 en de N919 af te halen en de aanliggende dorpen te ontlasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Of deze kostbare werkzaamheden echt nodig zijn, valt te betwisten, maar het is een opsteker voor de werkgelegenheid.

Zover ik weet zijn dat de gelden die eigenlijk bedoeld waren voor een spoorlijn Heerenveen-Drachten-Groningen die ooit als verlenging en vervanging van de tram/goederenlijn Groningen-Drachten aangelegd zou worden. Dat verhaal is afgeblazen en het geld moest in het noorden besteed worden, min of meer als compensatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ergens eind 2017 moet de A31/N31 bij Harlingen dan ook verdiept en verdubbeld zijn, zodat je dan vanaf Amsterdam tot Emmen(N34) zonder rotondes, stoplichten of ongelijkvloerse kruispunten kan door tuffen.

Wel mooi rondje, van Amsterdam via Harlingen naar Emmen! Ik zou toch anders rijden  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Klopt André, 'het' moet allemaal nog even gebeuren t/m de komende twee weken lijkt het en je kunt nergens meer uit de voeten! En dan sneeuwt het nog niet eens  :zegtniets:

Niet dat nou alles maar vol gekwakt moet worden met asfalt, maar wegen zoals de A5 en de A4- zuid helpen toch wel een handje ter ontlasting ván.

 

Dus als we volgend jaar eens beginnen aan Hooipolder, Velperbroek, Hoevelaken en Gorinchem te bypassen wordt het misschien nog eens wat  :D  :D

 

 

Hooipolder, die plannen wil je niet eens weten, maar kan alvast wel een tipje oplichten van de sluier.

De A-27 moet drie-baans worden, maar iemand is wel zeer gehecht aan de stoplichten op de A-59, en die worden niet verwijderd.

 

wie weet, word het inderdaad ooit nog eens wat.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dat is inderdaad ook zo een verbinding uit het jaar kruik.

En die hele a27 is net een geitenpad.

Net als de a58 tussen Breda en Venlo.

Dat is toch niet meer van deze tijd met het huidige verkeersaanbod?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De A-27 moet drie-baans worden

 

Jaren te laat.......

 

Vanaf Utrecht ri Breda, sta je gewoon om 15 uur al bij die brug bij Gorinchem in de rij......... Andere kant is net zo'n drama.

 

En dan bij Nieuwegein, ga je omhoog, zetten ze er borden neer met 80, wat krijg je gaat er een pkw voor rijden met 80, dus kun je in de remmen, terwijl je eigenlijk gas moet geven om naar boven te komen. Auto 2 zit het gat wat er valt en duikt ertussen, en een half uur later is er file.

 

De andere kant staat ook altijd vast, 's morgens en 's avonds.  Gewoon Van Utrecht tot Breda 3 banen of 4 ??

 

 

Net als de a58 tussen Breda en Venlo.

Dat is toch niet meer van deze tijd met het huidige verkeersaanbod?

 

Moet ook minimaal 3 baans worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden