[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Opening A4 Midden - delfland


abcm2903

Vraag

Recommended Posts

  • 0

De brug van Gorinchem stond destijds op de agenda voor 2017, werd toen verschoven naar 2021, maar inmiddels alweer verzet naar 2027.

Zelf denk k dat we misschien beter zelf eens op marktplaats moeten gaan kijken voor zo`n tunnelboormachine.

Moet toch kunnen, een tweedehandsje, dan graven we gewoon zelf een tunnel onder het water door.

Niet te vergeten dat we dus gelijk tol ervoor gaan vragen, dan levert het ook nog wat op... :D

 

Neem nu het stuk tussen Annabosch en Galder en visa versa de andere kant op.

Ze lopen te neuzelen over die boom wat daar in het midden staat met dat hekje eromheen.

Want die boom hoort bij de vroegere oprijlaan of zoiets, maar moet wel apart voorzien worden van water.

Ok, als het nu om een heel bos zou gaan dan kan ik me dus wel iets erbij voorstellen, maar 1 boom ?

Of graaf dat ding uit en verplaats hem of zaag hem, graag bij voorkeur 30 cm lang in stukjes en afgeleverd bij mijn voordeur, en ik weet er wel raad mee.

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Deze jongen gaat hier een nieuw gat in de berg maken tussen Arna en Bergen centrum.....

http://www.at.no/anlegg/2015-09-07/Her-er-TBM-en-p%C3%A5-plass-i-Bergen-16817.html

Totaal gewicht 1600 ton.

 

Hadden ze niet groter? :cool:

 

 

De brug van Gorinchem stond destijds op de agenda voor 2017, werd toen verschoven naar 2021, maar inmiddels alweer verzet naar 2027.

Zelf denk k dat we misschien beter zelf eens op marktplaats moeten gaan kijken voor zo`n tunnelboormachine.

Moet toch kunnen, een tweedehandsje, dan graven we gewoon zelf een tunnel onder het water door.

 

Als dat ding bij Murphy om de hoek nu af en toe een weekeindje stilstaat, merken ze het vast niet als we 'm even lenen, toch? Transport mag geen probleem zijn, er zitten hier minimaal twee forumleden in het zwaar transport :ok:

(Niet in problemen denken maar in mogelijkheden, ik leer het nog wel! :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je hoeft nu niet meer bij delft in de rij te staan Peter of voor die ene brug

We gaan het meemaken hoop ik

Vandaag stond ik op de a13 al stil voor die brug, paar tellen later kon ik verder en ben net goed en wel de bocht om de a20 op en stond weer stil.. Ging dat grafding weer open

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Hadden ze niet groter? :cool:

 

 

 

Als dat ding bij Murphy om de hoek nu af en toe een weekeindje stilstaat, merken ze het vast niet als we 'm even lenen, toch? Transport mag geen probleem zijn, er zitten hier minimaal twee forumleden in het zwaar transport :ok:

(Niet in problemen denken maar in mogelijkheden, ik leer het nog wel! :D )

Uh.....

ben bang dat ze 'm wel gaan missen.

De start is al uitgesteld want een hoger opgeleide ing. had geen rekening gehouden met dit apperaat.

De bouwput waarvandaan deze mol zou beginnen was niet groot genoeg.

Feitjes: Deze lieverd is in vol kostuum 155m lang

De pijp die hij gaat boren is 7,8km lang en 9,3m in diameter.

Ze hopen "ergens" in 2017 hiermee klaar te zijn,,,,

 

O,ja...

Voor een weekend "lenen" gaat 'm niet worden, opbouw tijd is ca 3 maanden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Tis al een 2e handsje...Hij is he-le-maal gereviseerd (tandarts bezoekje gehad denk ik)

Hoeveel levens zou zo'n ding hebben?

 

Net zoveel als de eigenaar wil. In principe is elk stuk techniek (bijna) eeuwig draaiende te houden door slijtagedelen regelmatig te vervangen, het is alleen de vraag hoelang dit economisch verantwoord is en in hoeverre een ouder product nog mee kan komen met nieuwere ontwikkelingen/modellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Tsja, in geval van deze kingsize tandeborstel.....

De tandjes zijn 19duims en die slijten als een jekko....

Verder denk ik dat de modernere boren vooral krachtiger zouden kunnen zijn....

Maar de magie zit 'm toch in de tandjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden