[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Bedrijven die aangesloten zijn bij SOOB fonds


abcm2903

Vraag

  • Forumlid

Heren,

 

Daar ik door de eindselectie ben van het traject STL zoekt 2000 chauffeurs, wil ik graag weten welke transportbedrijven  (in en rond westland of rotterdam)  aangesloten zijn bij SOOB-fonds.

 

Je moet nl een bedrijf benaderen die een SOOB-fonds aansluiting heeft....

 

Is er een site hiervan o.i.d. ?

 

 

Hoor graag.

 

 

Groet,

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Dat is een goede.. Helaas heeft het SOOB geen ledenlijst op hun site, merk ik. TLN ook niet.. Wel noemen beiden het getal van ruim 6000 duizend bedrijven die zij zeggen te vertegenwoordigen.

 

http://www.soob-wegvervoer.nl/Home/over-soob/OenO-fondsen

 

Wel vind ik een ledenlijst van de vereniging verticaal transport. Zij zijn vertegenwoordigd in de SOOB.

 

http://www.verticaaltransport.nl/documents/vvt-leden/ledenlijst.xml?lang=nl

 

Maar ja, of het 'spelen' met een kraan nu 123 het eenvoudigste opleidingswerk is... :(

 

Ik lees dat de (bedrijfstak)pensioenuitvoerder, TKP genaamd, de partij is die per kwartaal de inning doet van de financiële bijdrage die de werkgevers moeten doen (% van het SV loon van al hun werknemers)..

Die partij weet ongetwijfeld aan wie zij een factuur moeten sturen.. of zij dat zomaar aan derden gaan vertellen.. waag ik te betwijfelen.

 

https://www.tkppensioen.nl/#skipintro

~~~~~~

 

Vreemd eigenlijk dat STL zelf niet een deelname overzicht kan geven... zouden er nog niet veel werkgevers zich gemeld hebben voor dit project?

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar zijn deze bedrijven op de hoogte van het sector plan ????

Ja, iedereen die deel uitmaakt van de SOOB is op de hoogte van het sector plan. Zal SOOB zeggen. Want alle bedrijven zullen linksom of rechtsom wel een schrijven hebben gehad hierover.

 

Alleen wil dat niet zeggen dat ook alle bedrijven daadwerkelijk op de hoogte zijn. Want dan zouden ze dat schrijven ook nog gelezen moeten hebben.

bewerkt door Vrachtrijder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ok....dus in principe als ik bij bedrijven op websites kijk en zie de certificering "CAO beroepsgoederenvervoer Nederland" dan is dat te lezen als SOOB ?

 

Ik denk het wel, je kan hen bellen/aanschrijven met de  vraag of zij een afdracht doen aan het SOOB. Zo ja, dan kan je verder.

 

~~~~~~

 

Zoals de directeur van STL werkt op de avond (A'foort) duidelijk maakte.. dit traject gaat echt om het beroepsgoederen vervoer. Dus vervoer voor derden.

 

Ik denk dus niet dat de werkgevers van Transploft of Leeuw een afdracht doen aan het SOOB.. (of misschien wel maar dan op vrijwillige basis..). Want eigen vervoer en dus niet persé gehouden aan de TLN / SOOB CAO.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Ik zou het echt niet weten Durashift....... Uiteraard moeten wij ook onze code 95 hebben, net als ieder ander. Mijn werkgever heeft een contract afgesloten met een opleider, die de cursussen bij ons op het DC komt geven op een door de weekse dag.

Wij hebben inderdaad een eigen CAO gebaseerd op de detail handel......... Vandaar dat ik ook alle uren voor 7 uur in de ochtend extra betaald krijgt, onder andere, anders dan de Transport CAO. Ik heb dan ook geen 150% op zaterdag.......

 

Ik gok dat het bij Bart (Leeuw) net zo werkt......

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

heren,

 

deze week zou ik verdere vervolg horen...(lees: vacaturesite zou online gaan)..

Nog niets gehoord,  heb gebeld en men wist te vertellen dat het een ict probleem is, met tussen neus en lippen door dat er nog niet veel vacatures aangemeld zijn.

 

In tussentijd een stuk of 15 bedrijven aangeschreven, 4 zijn negatief en zoeken geen mensen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden