[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rijschool bekend die ADR klasse 1 en 7 examen aanvraag doen...zonder


Recommended Posts

  • Forumlid

Zijn er rijscholen bekend in Zuid-Holland, die voor mij een examen kan reserveren bij het CBR voor ADR klasse 1 en 7 zonder dat ik ben hen een hele dag moet gaan zitten ?

 

bij een verlening kan je wel bij het CBR examen aanvragen maar als het je eerste keer is niet, beetje krom maar goed.

 

Ik heb al ADR basis + Tank. Ik wil deze uitbreiden met Klasse 1 en 7. deze examen is slechts 2x 15 vragen en ik wil dit dus thuis doornemen en naar het cbr het examen afleggen. 

 

RIjscholen vragen namelijk ruim 250 euro om daar 1 dag te gaan zitten luisteren naar paar bladzijde tekst voor 2x 15 vragen. Oja broodje kaas is inbegrepen hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Snap alleen nog niet wat je ermee wilt. Want zo kun je er niks mee.

 

Als je deze klasses gaat rijden moet je auto daarvoor gekeurd en aangepast zijn,

Nou eigelijk wil ik het helemaal niet, maar ik heb begrepen dat als ik veiligheidsadviseur wil worden dan eerst deze 2 klasses ook moet bezitten.

 

Of vergis ik me nu >?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou eigelijk wil ik het helemaal niet, maar ik heb begrepen dat als ik veiligheidsadviseur wil worden dan eerst deze 2 klasses ook moet bezitten.

Of vergis ik me nu >?

Als veiligheidsadviseur lijkt het mij wel handig om alle klasses te bezitten,anders moet je nee verkopen bij vragen over die producten en krijg je misschien wel een negatief antwoord op je sollicitatie tov een andere sollicitant die wel alles heeft.

Maar het is jouw keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou eigelijk wil ik het helemaal niet, maar ik heb begrepen dat als ik veiligheidsadviseur wil worden dan eerst deze 2 klasses ook moet bezitten.

 

Of vergis ik me nu >?

Als je veiligheids adviseur wilt worden zul je wel wat meer moeten leren als wat normaal voor t vervoeren gebruikelijk is.

Met een certificaat tank en stukgoed aangevult met klasse 1 en 7 kom je er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Als je veiligheidsadviseur wilt worden hoef je niet eerst je ADR diploma te halen.

Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je eigenlijk wilt. Wil je nou gevaarlijke stoffen rijden of veiligheidsadviseur worden.

In de opleiding voor veiligheidsadviseur wordt aan alle gevarenklassen aandacht besteed en tijdens het laatste examen is veel aandacht besteed aan klasse 7.

Verkijk je niet op deze cursus want die is pittig en als je slaagt en je wilt stoffen van klasse 1 of 7 vervoeren, zul je toch hiervoor een geldig ADR diploma moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden