Spring naar bijdragen

tomtom truck whahahahahahaha

Jan klomp
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

ga is naar tomtom-navigatie-truck scroll is ff naar beneden, en bij de heel strakke tekst,.. rijd op de juiste weg,.... zien we aan de rechterkant voor de tunnel een hoogtebeperkingsbord staan waarin we nog net kunnen lezen 3,??,.. beste meneer tomtom, elke jan doedel kan zien dat hier nooit een vrachtwagen door heen past, en de vrachtwagen op de afbeelding, met de koeltrailer als lading is minimaal 4 mtr hoog dus wat doet hij daar, nou, hij volgt de aanwijzing van tomtom truck, strakke actieeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

beste ger voor 90% op dit forum, waar maakt men zich druk om, deze foto heeft best wel veel geld gekost en voor een bedrijf wat truck navigatie maakt, let men niet erg op, lijkt mij, en vrachtrijder, natuurlijk hebben we met ze alle nog kaarten, in mijn geval de ouderwetse falk plan, ben ik half Europa mee rond gereden en nog nergens blijven staan, dat wil niet zeggen dat alle navigatie apparatuur een prima hulpmiddel is, dus een hulpmiddel en niet heiligmakend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

En ik denk dus dat Tomtom met deze foto bedoeld dat je zonder hun navigatie systeem zomaar voor een te laag viaductje kan komen te staan. Een situatie die met hun systeem vermeden zou zijn en dus tijd en geld gescheeld zou hebben (je zal dan wel geld moeten uitgeven om hun systeem aan te schaffen).

Maar soms is er geen beter vermaak dan leedvermaak toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

beste ger voor 90% op dit forum, waar maakt men zich druk om, deze foto heeft best wel veel geld gekost en voor een bedrijf wat truck navigatie maakt, let men niet erg op, lijkt mij, en vrachtrijder, natuurlijk hebben we met ze alle nog kaarten, in mijn geval de ouderwetse falk plan, ben ik half Europa mee rond gereden en nog nergens blijven staan, dat wil niet zeggen dat alle navigatie apparatuur een prima hulpmiddel is, dus een hulpmiddel en niet heiligmakend

Dat bedoel ik ook. Gebruik de navigatie functie van "TomTom" zelden tot nooit, heb daar een kaart voor. Alleen het laatste stukje vind ik wel makkelijk, daar ik ook niet overal de weg ken.

Of ze nu van papier zijn of digitaal, ik navigeer over het algemeen op kenmerkende punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Rondjes rond de kerk Vrachtrijder, da's een kenmerkend punt (bijna) altijd in het zicht.

Een kerktoren is inderdaad zo'n kenmerkend punt ja. Maar ook een eikenboom, een bedrijfsgebouw, kruispunt, een stuk beton, een kunstwerk. Eigenlijk alles wat niet zomaar verplaatst zal worden.

Op de een of andere manier ben ik geschapen met een fotografisch geheugen als het gaat om navigatie. Als ik eenmaal ergens geweest ben, rij ik er zo weer heen. Altijd al gehad ook.

Waar ik wel veel gebruik van maak is streetview van Google. Want ik vind het wel prettig een bevestiging te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

En ik denk dus dat Tomtom met deze foto bedoeld dat je zonder hun navigatie systeem zomaar voor een te laag viaductje kan komen te staan. Een situatie die met hun systeem vermeden zou zijn en dus tijd en geld gescheeld zou hebben (je zal dan wel geld moeten uitgeven om hun systeem aan te schaffen).

Maar soms is er geen beter vermaak dan leedvermaak toch?

zo dacht ik ook , na ff op die link te hebben geklikt en gelezen te hebben . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Een kerktoren is inderdaad zo'n kenmerkend punt ja. Maar ook een eikenboom, een bedrijfsgebouw, kruispunt, een stuk beton, een kunstwerk. Eigenlijk alles wat niet zomaar verplaatst zal worden.

Op de een of andere manier ben ik geschapen met een fotografisch geheugen als het gaat om navigatie. Als ik eenmaal ergens geweest ben, rij ik er zo weer heen. Altijd al gehad ook.

Waar ik wel veel gebruik van maak is streetview van Google. Want ik vind het wel prettig een bevestiging te hebben.

Streetview is inderdaad mooi, maar vaak loopt het enkele jaren achter, waardoor je soms aardig in de problemen komen kan......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

geloof mij je kan alleen vertrouwen op je eigen ogen en niet op een tomtom ook niet voor vrachtwagens, hij vraagt iedere dag om mijn afmetingen maar ik sta minimaal 3 keer per maand bij een viaduct of brug waar ik toch echt niet onder door kan

Vreemd, ik moet eerlijk zeggen, dat ik bij de instelling van 3.70 meter hoogte, dit nog nooit gehad heb. Jij zal inderdaad wel rond de 4 meter hoogte zitten, wat een wezenlijk verschil zal kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

geloof mij je kan alleen vertrouwen op je eigen ogen en niet op een tomtom ook niet voor vrachtwagens, hij vraagt iedere dag om mijn afmetingen maar ik sta minimaal 3 keer per maand bij een viaduct of brug waar ik toch echt niet onder door kan

Welk systeem is dat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Jij kan toch zeker onder de viaducten door ? Of de vrachtwagen eronderdoor past is een ander geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook regelmatig......lengte 0,18 ......hoogte  1.90......gewicht 92 kg  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Streetview is inderdaad mooi, maar vaak loopt het enkele jaren achter, waardoor je soms aardig in de problemen komen kan......

Dat het achter loopt klopt wel ja. Soms geef je een adres in, blijkt het een prachtig weiland te zijn. Tot je er komt, staat er een gloednieuw gebouw. Maar erger dan dat heb ik het nog niet meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites