[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uit het Leven van Huub


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid

Toen ik 15 jaar was ben ik begonnen met werken In de metaal

 

Rijbewijzen gehaald op een leeftijd van 18 jaar Binnen 4 maanden had ik ze allemaal Heeft toen ongeveer 250 gulden gekost

 

Heb nog motor gereden examen zonder helm  

 

Heb ongeveer een jaar melk gereden maas waal gebied Melk fabriek in Arnhem

 

Ik werd 20 jaar ben toen de wijde wereld in gegaan En nog wel op zee De eerste rijs was naar Afrika Olie boring Het was een werk schip met alles er op en er aan Ook duikers aan boord 

 

Na dit avontuur de wilde vaart op En twee jaar weg geweest Kwam in de eind jaren 60 al vrij veel in het midden Osten Daar na ben ik weer op de vrachtwagen op gegaan Eerste bedrijf Joosten Tweede bedrijf Weys Inteer Europa En Vos de bulk  

 

Vrij veel Oostblok gereden

 

Nu zit ik heerlijk thuis Doe nu nog het een en ander voor het FNV En nog in de participatie raad Inkomen en schuld hulp gedoe  

 

Ga wel eens een dag hier heen met openbaar vervoer of het vliegtuig Is goed koper als een auto En reis tijd maakt niks uit  

 

Voor ik het vergeet heb nog een vriendin die is geboren in Suriname Maar wel meer dan 30 jaar in Nederland En is 15 jaar jonger

 

Heb drie kinders En 7 klein kinders 2010 gescheiden En met alles op nieuw moeten beginnen  

 

Ben totaal meer dan drie maal de wereld rond geweest Heb ook zwaar transport gedaan En slepers En schepen weg gebracht zowel nieuw als tweede hands

 

Dat is een beetje mijn loop baan En ik ben te vrede met wat ik heb en inkomen Wel het een en ander in moeten leveren Maar dat moet je zien Het is voor een goed doel

 

Huub

  • Like 17
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen ik 15 jaar was ben ik begonnen met werken In de metaal

 

Rijbewijzen gehaald op een leeftijd van 18 jaar Binnen 4 maanden had ik ze allemaal Heeft toen ongeveer 250 gulden gekost

 

Heb nog motor gereden examen zonder helm  

 

Heb ongeveer een jaar melk gereden maas waal gebied Melk fabriek in Arnhem

 

Ik werd 20 jaar ben toen de wijde wereld in gegaan En nog wel op zee De eerste rijs was naar Afrika Olie boring Het was een werk schip met alles er op en er aan Ook duikers aan boord 

 

Na dit avontuur de wilde vaart op En twee jaar weg geweest Kwam in de eind jaren 60 al vrij veel in het midden Osten Daar na ben ik weer op de vrachtwagen op gegaan Eerste bedrijf Joosten Tweede bedrijf Weys Inteer Europa En Vos de bulk  

 

Vrij veel Oostblok gereden

 

Nu zit ik heerlijk thuis Doe nu nog het een en ander voor het FNV En nog in de participatie raad Inkomen en schuld hulp gedoe  

 

Ga wel eens een dag hier heen met openbaar vervoer of het vliegtuig Is goed koper als een auto En reis tijd maakt niks uit  

 

Voor ik het vergeet heb nog een vriendin die is geboren in Suriname Maar wel meer dan 30 jaar in Nederland En is 15 jaar jonger

 

Heb drie kinders En 7 klein kinders 2010 gescheiden En met alles op nieuw moeten beginnen  

 

Ben totaal meer dan drie maal de wereld rond geweest Heb ook zwaar transport gedaan En slepers En schepen weg gebracht zowel nieuw als tweede hands

 

Dat is een beetje mijn loop baan En ik ben te vrede met wat ik heb en inkomen Wel het een en ander in moeten leveren Maar dat moet je zien Het is voor een goed doel

 

Huub

post-292-0-16976900-1451383734_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Welke Joosten was dat Huub? De rode waar nu de handel van Jeurissen staat dus in Oirlo? De blauwe Joosten valt nu onder de Ambrosius-groep in Swolgen?

 

Waarom bestaat Jeurissen transport uit Venray niet meer? Zaten in de Kruisstraat en herinner me nog dat ze met veel demo DAF s reden voor Frans Maas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden