[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uit het Leven van Huub


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid

Heb de eerste PC's zien komen, begin jaren 80, en er sindsdien dagelijks mee gewerkt. Tijd voor een carriereswitch. :rolleyes:

nou ik zou het niet doen als ik jou was . op zon lkw is ook niets  al die files .vroeg beginnen laat of niet thuis . ;) .

 

als je dan thuis komt rap wa eten  . en dan nog ff wa zeveren hier op cf :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk.. daar ga je... Je geeft alles en iedereen de schuld, soms moet je echt je hand in je eigen boezem steken.

 

Net als dat je altijd de oorlog en armoe de schuld geeft dat je slecht ABN schrijft. Nee Huub, dat heet, niet willen. Er zijn miljoenen mensen die t slechter hadden of hebben, en die wel hun best deden in school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar waar blijft nou dat verhaal van Huub? Lijkt me een stuk interessanter. Vooral met veel foto's erbij :D

Dat is heel simpel Vledder 

Huub werd laatst overvallen en er werdt  Bedreigd met je geld of je leven , Huub zijn antwoord : ik heb geen geld ! ,Ik ben chauffeur geweest bij Voss ,

                                                                  Daarop zei de overvaller : dus je hebt ook geen leven

 

En wij maar wachten op verhalen over het leven van Huub   :nee:  dus                                                                LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden