[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gestolen trailers terecht, één al gesloopt...


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators

Transportbedrijf Limpens uit Elsloo is de afgelopen dagen twee trailers kwijtgeraakt van hun eigen terrein zo stond op diverse social media te lezen; iets wat tegenwoordig steeds vaker voor komt volgens mij...

Hoe dan ook: ze zijn aangetroffen bij een oud-ijzerhandel in Doetinchem. De nieuwste trailer had nog nooit een vracht vervoerd en was al in stukken gesneden ook!!

Het kan aan mij liggen, maar iemand met een beetje gezond verstand zet geen snijbrander in een hagelnieuwe trailer. Doelbewuste aktie dus, bij een oud ijzerprijs van enkele centen per kilo. Triest dit.

Beelden van 112 Achterhoek-nieuws:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van eigen terrein.......... (boze (ex) werknemer? :zegtniets: )

 

 

Zijn bulktanks......... doorgaans aluminimum en dat levert wel iets meer op dan oud ijzer.

 

Maar desalniettemin idiote aktie en zal wel een louche handelaar zijn geweest.

 

bron:http://oudijzer-prijs.nl/actuele-oud-ijzer-prijs.html

 

Aluminium prijs € 0,65 kg

Knip ijzer prijs € 0.07 kg bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En? krijgt die oud ijzerboer nu een echte straf of mag hij ook papier gaan prikken een kleine 240 uur lang, afgezien dat hij waarschijnlijk de tent kan sluiten natuurlijk en even de kosten vergoed van het bewust vernielen/slopen van een hagelnieuwe trailer, wat kost zo'n trailer eigenlijk vraag ik mij dan af.

Maar inderdaad het is in en in triest dit, al dan niet bewust gedaan gezond verstand had deze sloper zeker niet, hij heeft vast en zeker niet vooraan gestaan toen de hersencellen werden uitgedeeld of werd het wachten te lang zodat hij toen maar huiswaarts is gekeerd, ja niet geschoten is altijd mis!

 

Een boze ex werknemer???? nou dan heb je zeker geen hersens zeg!!! die heeft Limpens niet voor niets de laan uitgestuurd dan!

 

Grt. Henry.

bewerkt door Henry Neycensas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Persoonlijk heb ik nooit met bulktrailers gereden of gewerkt dus ik weet niet hoe deze werken, waarschijnlijk zijn er dus ook goede en ietwat slechtere merken? net zoals je super goede en super slechte trailers hebt in het koel/vries vervoer want daar kunnen ook weleens onhandelbare gevallen tussen zitten.

Qua prijs valt het nog mee, ik dacht dat deze rond de anderhalve ton lagen o.i.d. maar goed het is toch een kapitaalvernietiging nietwaar en serieus geld!

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ergens tussen de €65000,- en de €80.000,-  (nieuw)

 

 

Het is vrij bezopen om een nieuwe en vrij oude maar nog goede trailer te slopen zonder daar ???? bij te zetten of dit wel klopt. 

 

 

 

Maar ik had ook die spitzer gelijk gesloopt, grotere fuck bulktrailers zijn er niet. :zegtniets:

 

Tjah hij was dus net iets te laat om de sporen van de gestolen trailers uit te wissen. 

 

Groot slot op de poort en uiteraard voor alle schade laten opdraaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij niet Huub!!! Wat ben jij soms toch een ongelofelijke eikel! Het verbaast me nog dat je niet schrijft "dat je iemand kent" die het ook overkomen is, of dat je het zelf meegemaakt hebt. Maar mij is zelf een paar jaar geleden een oplegger gestolen. Daar heb ik voor gewerkt g*dverd*mme!. En daar blijft iedereen met z'n poten vanaf. Tuurlijk, daar heb jij geen medelijden mee. Nee, dat heb je wel met al die arme migranten hè? Het ontbreekt er nog maar aan dat je zegt dat Limpens het zelf schuld is.

 

En nee, ik ben niet boos....ik ben ZIEDEND over jouw stompzinnige opmerking!!! :mad:  :mad:  :mad:. En natuurlijk reageer je nu niet meer op mijn posting, maar dat zijn we wel van je gewend.

  • Like 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er is nog iets wat ik niet begrijp

Het is een modern bedrijf

Waarom op het terrein geen camera

Als er een camera was geweest En bewaking Dan had het voorkomen kunnen worden

Ik heb er geen medelijden mee

Huub

 

Wel of geen camera's of wat dan ook maakt geen ruk uit. De gasten die zoiets doen plannen vooraf, die hebben al langere tijd de boel bekeken om te weten hoe ze die trailers weg konden halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En nog steeds zijn er leden die Huub een interesant figuur vinden met veel goede verhalen en ervaring.....

Wat eigenlijk alles zegt over die leden.... Hij staat al ruim een jaar op de ignore lijst hier, maar ja, zolang er geqoute word.... Maar dat is hoe het is.

Ik blijf erbij dat hij vrijwel geen ervaring heeft en alles uit zijn duim zuigt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie

Jij niet Huub!!! Wat ben jij soms toch een ongelofelijke eikel! Het verbaast me nog dat je niet schrijft "dat je iemand kent" die het ook overkomen is, of dat je het zelf meegemaakt hebt. Maar mij is zelf een paar jaar geleden een oplegger gestolen. Daar heb ik voor gewerkt g*dverd*mme!. En daar blijft iedereen met z'n poten vanaf. Tuurlijk, daar heb jij geen medelijden mee. Nee, dat heb je wel met al die arme migranten hè? Het ontbreekt er nog maar aan dat je zegt dat Limpens het zelf schuld is.

En nee, ik ben niet boos....ik ben ZIEDEND over jouw stompzinnige opmerking!!! :mad::mad::mad:. En natuurlijk reageer je nu niet meer op mijn posting, maar dat zijn we wel van je gewend.

Jeetje zeg... Wat laat jij je gaan!

Ik verbaas mij ook dat er geen camerabewaking of afgesloten terrein is.

En dat Huub er geen medelijden mee heeft, och, lees zoiets met een knipoog ipv met een fles azijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En? krijgt die oud ijzerboer nu een echte straf of mag hij ook papier gaan prikken een kleine 240 uur lang, afgezien dat hij waarschijnlijk de tent kan sluiten natuurlijk en even de kosten vergoed van het bewust vernielen/slopen van een hagelnieuwe trailer, wat kost zo'n trailer eigenlijk vraag ik mij dan af.

Maar inderdaad het is in en in triest dit, al dan niet bewust gedaan gezond verstand had deze sloper zeker niet, hij heeft vast en zeker niet vooraan gestaan toen de hersencellen werden uitgedeeld of werd het wachten te lang zodat hij toen maar huiswaarts is gekeerd, ja niet geschoten is altijd mis!

 

Een boze ex werknemer???? nou dan heb je zeker geen hersens zeg!!! die heeft Limpens niet voor niets de laan uitgestuurd dan!

 

Grt. Henry.

Zit ook nogal een beetje rvs en aluminum op die trailers.. Heb 7 jaar in de schroot gezeten en weet een beetje hoe het werkt.. Das 1 groot zwart gat.....  :cool:  :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Huub...... Inderdaad een van je slechtste opmerkingen ooit😡

Het is te hopen dat die nieuwe oplegger nog of al verzekerd is, schijnt dat daar nog geen vracht mee gereden was.

Wordt tijd dat in nerderland het handafhakken weer wordt ingevoerd. Van andermans spullen blijf je af!

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....

Wordt tijd dat in nerderland het handafhakken weer wordt ingevoerd. 

Nee, die lui proberen we nu juist BUITEN Europa te houden.... :stom:

Maar misschien eens wat meer controle bij dat soort recycling bedrijven?

Ach, nee, dat zijn bijna allemaal kampers, daar durft de NL politie niet eens het terein op.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Er is nog iets wat ik niet begrijp

Het is een modern bedrijf

Waarom op het terrein geen camera

Als er een camera was geweest En bewaking Dan had het voorkomen kunnen worden

Ik heb er geen medelijden mee

Huub

huub, een camera houd dieven ook niet tegen. Dit is een zaakje van de georganiseerde misdaad. Daar is weinig tegen te doen. Daar helpt ook zo'n bewaker niet tegen hoor.

Zelfs een kleuter zal gezien hebben dat het een nieuwe oplegger was.

De schoot handelaar hoeft dus niet te zeggen dat hij het niet wist.

Gelijk sluiten die tent......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zit ook nogal een beetje rvs en aluminum op die trailers.. Heb 7 jaar in de schroot gezeten en weet een beetje hoe het werkt.. Das 1 groot zwart gat.....  :cool:  :zegtniets:

Waarbij jouw voormalig werkgever nog redelijk streng was voor binnenkomende goederen en redelijkerwijs goed controleerd (ja, heb ervaring met hun).

Daarentegen zijn er ook bedrijven bij ons in de omgeving die het niet zo nauw nemen met de controles.....(waar men als leverancier dan ook weer voordeel uit kan halen :angel: :angel: ).

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op oud Gastel is het ook lachwekkend.

Daar stoppen de bulgaren met hun busjes vol met schroot helemaal afkomstig uit Bulgarije voor onze geweldige kiloprijs...

Tuurlijk....

Verstuurd vanaf mijn AT-AS45qHD met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Arie 67 zegt het mooi , 1 groot gat waar een hoop in verdwijnt , ceker in het oud ijzer houden vaak vage figuren zich er mee bezig , handel is handel is het motto en nadien moeilijk traceerbaar , ze weten vaak wel waar het weg komt , dat weten ze wel of het van diefstal afkomstig is of niet . deze is gewoon een verlengstuk van de georganiseerde misdaad , als er twee opleggers aangeboden worden waarvan 1 nieuw , door een ene andere hans Kazan , dan gaat er volgens mij toch wel een lampje branden , van hé klopt dit wel ! ff bellen ! aangezien dit zo snel mogelijk door de schredder moest , is hier geen enkel sprake van geweest !!!! valt me eerlijk gezegd nog mee dat de politie actie heeft ondernomen voordat het materiaal helemaal verdwenen is , gebeurt ook veel te vaak .

Of Limpens nou verzekerd is of niet (hoop het wel, ga ik ook vanuit) zou ik toch graag zien dat Limpens schadeloos gesteld wordt door de dader ,dus uit eigen middelen !!! en of zijn gezin daarom het huis uit moet om het verkocht moet worden , heb ik dan geen medelijden mee Huub!!!!!! JE MOET GEWOON VAN ANDERMANS SPULLEN AFBLIJVEN !!! althans zo hoort het te zijn en niet anders !!! of het nu afgesloten staat of niet , camera of niet !! AFBLIJVEN hoe moeilijk kan het zijn !! heel moeilijk blijkbaar in deze wereld in cekers in dit land , waar blijkbaar alles onder algemeen gebruik valt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden