[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Week 1 2016


Hendrik

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat het een vreemde week zo worden was al bekend , immers alle bedrijven starten op na de kerstdagen / jaarwisseling en dan moeten de koelkasten en vrieskisten weer vol maar dat het zo mal zou gaan had (denk ik) niemand verwacht  ;)

Maandagmorgen de auto mooi vol geladen en op naar "mijn vrienden" in Groningen 

Bij Assen begon het toch een beetje te sneeuwen en dat werd niet minder richting het noorden 

Het was al met al nog goed te doen al werden in de stad de voet en fietspaden al gemeden door deze gebruikers ervan 

post-115-0-45622200-1452408812_thumb.jpg

Dinsdag werd een ander verhaal , om op het werk te komen was al een uitdaging waar ik dus ook ruim 40 minuten over gedaan heb 

Ik had uit voorzorg een thermoskan koffie meegenomen , maar nadat ik de papieren/vrachtbrieven van kantoor gehaald had en op weg was naar de vrachtauto even vol onderuit ging was deze al naar de gallemiezen 

Op naar Groningen 1.5 uur over gedaan en het feest bij de klanten kon beginnen 

Althans dat dacht ik .....sommige klanten waren helemaal niet aanwezig 

Als er bijv.1 dame de kantine beheerd en die kan niet komen omdat de bus/trein niet rijdt houd het op 

Ik kreeg dan ook het verzoek om de handel zelf even in de koelkast te zetten ......tuurlijk

Ook waren er klanten bij waar ik uberhaupt niet met de container de stoep op kwam , werkelijk Thialf zou jaloers zijn op zulk glad ijs 

Maar het lukte wel , de container in de goot v/d weg zetten en de kratjes met handel na de deuropening laten glijden waar de klant het opving 

Over het algemeen was er veel begrip onderweg immers ieder had dezelfde ellende

Één van de laatste klanten die dag zat in winkelcentrum Paddepoel en moest daar achter via het parkeerterrein komen wat ook wel lukte alleen als je dan staat te lossen en er dan een collega van Schots en Scheef komt die ernaast moet lossen (en er even niet kon komen omdat ik er stond) een partij moeilijk begint te doen met opmerkingen van "nou dit gaat de hele dag wel duren" is dan weer jammer  :mad:

Woensdag eigenlijk hetzelfde verhaal , je loopt tegen dingen aan waar je normaal nooit bij nadenkt : om bij een klant vandaan te komen moet je soms bij zo'n "praatpaal" langs om je af te melden en het hek open te laten gaan , normaal zet je de auto strak bij zo'n paal langs om via de deur/raam op het belletje te drukken ......nu even niet want de auto glijd waarschijnlijk tegen de paal aan als je weg wil rijden  :ja:

post-115-0-08008800-1452411389_thumb.jpg

Donderdag sta ik rond zoals altijd rond 8.00 uur bij een klant maar die werkgever had maar besloten om het personeel om 11.00 te laten beginnen ......uhhhh ja en ik dan ??

Via ons kantoor het telefoonnr. van de man gekregen en bekende dat ie de leverancier helemaal vergeten was , hij zou snel wat regelen 

Ik heb de auto maar op pauze gezet en stond buiten een shaggie te roken toen de hoofdcassiere van de Appie Heijn (de buren) naar buiten kwam met de vraag of ik koffie wou .....helemaal top natuurlijk 

Na een kwartier kwam er beweging bij "mijn" klant dus kon toen daar lossen 

Verder verliep alles rustig al moest ik nu ook rekening houden met fietsers die kunnen vallen als je er toevallig naast rijdt , de fiets/voetpaden werden gemeden en alles ging over de rijbaan 

Waarschijnlijk omdat ze code rood hebben afgegeven en de mensen dus echt thuis bleven is de schade beperkt gebleven , geloof dat over alle drie vestigingen van ons in het noorden één breedtelampje is gesneuveld !!

Dit werd dan ook beloond door de firma want vrijdag kregen we allemaal een mooie koeltas met lunchpakket mee  :ok:

Vrijdagmorgen kon het gas er weer op , alleen de smalle straatjes in de stad waren nog spekglad maar de doorgaande wegen waren goed te doen 

 

  • Like 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het ging inderdaad mal Hendrik

Wij hadden ook geen keus, en de meeste Ritten gingen gewoon door.

We hebben heel wat capriolen uitgehaald om bij de klanten te komen.

Er moesten af en toe wat ritten geruild worden om met de tijd uit te komen.

Verder ook geen schades bij ons



bewerkt door Marco1977
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

's dat Noors voor Jipsingboermussel.... :confused:

Cultuur barbaar dat je er bent:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ojmjakon

 

"en de gemiddelde januaritemperatuur van −50°C maakt de plaats tot de koudste van het noordelijk halfrond"

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden