[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

daf cf 380 2006


hobbychauffeur

Recommended Posts

  • Forumlid

HELP.......ik moet morgen op pad met bovenstaand beestje......waar zit de oliepeilstok verstopt......dit beestje met bijna een miljoen km op de klok wil ik in zijn laatste dagen niet naar de vernieling helpen door geen olie te kontroleren...

 

Ik heb daar straks ff de grill open gegooid maar ik zag 'm niet zitten.....dus...wie weet raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ok bedankt....zal vannacht ff kijken.....mag om 04.00 vertrekken.......ben dan ook wel lekker vroeg terug....hoop ik

 

Als er door het front wél een peilstok zou zitten.. had je dan in het donker evengoed gekeken?

Lijkt mij dat je het gaatje terug niet makkelijk kan vinden.. ook met de zaklamp denk ik niet..

 

Evengoed, koelvloeistofniveau op peil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

HELP.......ik moet morgen op pad met bovenstaand beestje......waar zit de oliepeilstok verstopt......dit beestje met bijna een miljoen km op de klok wil ik in zijn laatste dagen niet naar de vernieling helpen door geen olie te kontroleren...

 

Ik heb daar straks ff de grill open gegooid maar ik zag 'm niet zitten.....dus...wie weet raad

Controle olie peil Altijd doen voor dat je de moter start met de knop op het daschbord waar alle controle is te vinden zoals Rob Niat al melde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als er door het front wél een peilstok zou zitten.. had je dan in het donker evengoed gekeken?

Lijkt mij dat je het gaatje terug niet makkelijk kan vinden.. ook met de zaklamp denk ik niet..

 

Evengoed, koelvloeistofniveau op peil?

 

ik ben een kei in het vinden van gaatjes.....ook in het donker.....vraag maar aan mijn vrouw..... :ja:  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumlid

Het is gelukt.....het oude beestje had genoeg diverse vloeistoffen in zijn lijf.....einde van de dag nog ff sap gegeven zodat hij maandag ook weer op pad kan.....met iemand anders....

 

Mooi man,

 

 

Heb jij destijds ook de ruitensproeiervloeistof door dat super kleine pijpje, met haakse bocht, dat in het rechtervoorscherm loopt (dus als je met de neus naar het blok kijkt, linksboven zit) bijgevuld?

 

Is dat reservoir écht zo lullig bereikbaar?

 

Heb het vannacht even geprobeerd bij een CF85..  ben maar  gauw gestopt.. Lijkt mij niet de juiste ingang.. Zat wel een blauwe dop op (nee, geen adblue want die had ik van de week al wel gevonden ;)    maar geen sproeierafbeelding.

 

Volgens het ZIB principe was het de juiste locatie naar mijn idee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden