[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Flexibel werken in het transport


Durashift

Recommended Posts

22 minuten geleden zei RobNiat:

 

 

Ja hoor. Jij wel. Stort jij je 'lading' maar bij de buren. Maar let op dat de buurman niet thuis is he!

 

Ik zit niet in het losgestort.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei corydon:

Dus t laatste adres op de route krijgt de post ooit... Wanneer.. dat weten we niet....

:ja:

 

Neuh, het idee is, volgens mij, dat door het slinkende postaanbod de bode voor de middag al klaar is met bezorgen.. Die zou dan in de middag duimen kunnen draaien, thuis, achter de geraniums.. maar nú kan deze wat klusjes in en om het huis van klanten doen.. Tot een uur of 17.. want dan kan de beste man/vrouw wel weer in het bussie stappen om een rondje langs servicepunten te rijden én met wat containers post te stoeien.. welke dan rond de klok van 19 uur bij het verdeelcentrum ingeleverd worden..

 

Kijk, dan heeft zo'n beste man/vrouw er een, betaalde, werkdag van zo'n 12 uur op zitten én kan het ontvangen loon van een cent per bezorgde pakketje/brief  nét uit. 

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Durashift:

 

Neuh, het idee is, volgens mij, dat door het slinkende postaanbod de bode voor de middag al klaar is met bezorgen..

 

Tot een uur of 17.. want dan kan de beste man/vrouw wel weer in het bussie stappen om een rondje langs servicepunten te rijden én met wat containers post te stoeien.. welke dan rond de klok van 19 uur bij het verdeelcentrum ingeleverd worden..

 

 

:D

Wat natuurlijk grote onzin is.

 

Je moet je route roch rijden. Als je nu 1 brief, of 10 bij iemand door de bus moet werken, de route blijft even lang.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Teddybeer:

Wat natuurlijk grote onzin is.

 

Je moet je route roch rijden. Als je nu 1 brief, of 10 bij iemand door de bus moet werken, de route blijft even lang.

 

 

Nou of je een route rijdt met één stop of met 100 maakt toch wel degelijk uit, qua tijd dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt. Maar of je op die 100 adressen 1 of 10 poststukken bezorgen moet maakt weinig verschil.

 

Tuurlijk zullen er gerust adressen over geslagen kunnen worden, maar hier in de buurt ie ik ze toch bij de meeste adressen nog iets in de bus stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 23-4-2017 om 12:16 zei Teddybeer:

Klopt. Maar of je op die 100 adressen 1 of 10 poststukken bezorgen moet maakt weinig verschil.

 

Tuurlijk zullen er gerust adressen over geslagen kunnen worden, maar hier in de buurt ie ik ze toch bij de meeste adressen nog iets in de bus stoppen.

Een of meerdere dagen hebben ze ook folders mee...... en dan moeten ze toch alle deuren langs!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden