[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rungis Parijs


Mike85

Vraag

24 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Op de markt kan je gewoon staan, je hebt er genoeg parkeerplaatsen. Ook zijn er diverse busstations, welke je moet hebben, zou je even moeten vragen daar, dat heb ik zelf nooit gedaan toen ik daar was. Je bent denk ik een km of 15 van het centrum vandaan. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Kijk das nuttige informatie, moet naar een klant in Vitry en normaal gezien stond ik over op Vemars. Toen hoorde ik eens iets over de markt daaro, dacht toch eens informeren naar wat ervaringen. Ga het volgende week eens proberen, heb m'n vriendin dan bij en is 't wel leuk om ff 't centrum in te gaan.

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Klopt Pierre, moet je gelijk geven daar op die griebus. Op de bewaakte parking sta je nog enigszins wat afgezonderd van de slippertjes. Zit bij de klant ook tegen een tijd afspraak in te hikken waardoor ik vaak al eet en dan door ga naar Vemars om sochtends lekker vlot over de ring te kunnen.

Inderdaad gaat het me ook om de romantische avond met de vrouw haha, had ergens gehoord dat je dus het centrum in zou kunnen dus ga ik dat eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat ik me af vraag. Je kunt bij Rungis wel aan de achterkant waar de routiers zitten van het terrein af zonder langs een slagboom oid te moeten.

Kun je er vanaf die kant ook niet gewoon gratis op?

 Op heel Rungis zitten restaurants, verdeeld over heel de markt,en je kunt er overal, zonder langs een slagboom te moeten afgaan,alleen als je er op wilt moet je overal langs een slagboom.

De enige mogelijkheid om gratis de markt op te komen is in t weekend,ik weet niet vanaf hoe laat op zaterdag,maar als je op zondagmiddag kwam hoefde je nooit te betalen( voor 22.00 uur.) althans; zo was t vroegâhh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Klopt Pierre, moet je gelijk geven daar op die griebus. Op de bewaakte parking sta je nog enigszins wat afgezonderd van de slippertjes. Zit bij de klant ook tegen een tijd afspraak in te hikken waardoor ik vaak al eet en dan door ga naar Vemars om sochtends lekker vlot over de ring te kunnen.

Inderdaad gaat het me ook om de romantische avond met de vrouw haha, had ergens gehoord dat je dus het centrum in zou kunnen dus ga ik dat eens proberen.

 Wat je ook zou kunnen doen is je auto op het Centre Commercial "Belle Epine"te parkeren,( dat ligt t.o. de markt)

 

https://www.google.nl/maps/@48.7562624,2.3700144,16.5z

 

Je kunt( kon) daar altijd vrij parkeren op de buitenring,je staat dan al praktisch langs de RN 7 waar de bussen langs komen vanaf airoport Orly naar t centrum van Parijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

e0e2f6680a9855642f6805ee4c614944.jpg Ik bedoel meer de straat die achter deze twee restaurants loopt de boulevard circulaire E, die kun je vanaf de markt gezien op rijden zonder ook maar een slagboom of tolhokje tegen te komen. Volgens mij kun je vanaf diezelfde straat ook gewoon de markt op rijden. Weet het niet zeker. Vandaar mijn vraag. Ik zal de volgende keer eens goed kijken als ik daar gestaan heb.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^

 

Corné,als je op die Boulevard circulaire E rijdt,bevind je je al op de markt,je moet dan al ergens langs een betaalpost gekomen zijn.

de straat die daar parallel an loopt,de Avenue du 8 mai 1945 bevind zich buiten de markt ,maar tussen die twee straten zit een groot hek,kijk maar met streetview:

 

https://www.google.nl/maps/place/Rungis,+Frankrijk/@48.7656338,2.3556685,3a,75y,270.25h,68.73t/data=!3m7!1e1!3m5!1ss_73MaL_7EfccTfLYaoCvg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Ds_73MaL_7EfccTfLYaoCvg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D212.15466%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47e6769bcba90793:0x40b82c3688b3810!6m1!1e1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je kan ook naar Garonor rijden,zitten er ook twee,als ze nog open zijn.. Is voor mij ook al weer ff geleden dat ik daar geweest ben.. In dat flatgebouw bij de douane vond ik de beste. :wijn:

Die center routier is er al een tijdje weg.

Zelfs het hele pand is afgebroken.

Dus er zit er nog maar een restaurant.

Wat ik gehoord heb kom je ook zomaar Garonor niet meer op. ....tenzij je er moet lossen.

En dan bedoel ik dat je s'avonds er niet meer op komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ Wat ik gehoord heb kom je ook zomaar Garonor niet meer op. ....tenzij je er moet lossen. 

En dan bedoel ik dat je s'avonds er niet meer op komt. 

 

 

ik heb er een paar weken geleden toch gegeten en overnacht.ik kon zo binnenrijden toen de slagboom omhoog ging bij de hoofdingang.(en ik kwam er niet om te lossen)  

 

maar n paar jaar terug kwamen wij er dagelijks en nu nog af en toe om wat te leveren dus misschien wel bekende vrachtauto's voor de portier.

bewerkt door jean
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^

 

Corné,als je op die Boulevard circulaire E rijdt,bevind je je al op de markt,je moet dan al ergens langs een betaalpost gekomen zijn.

de straat die daar parallel an loopt,de Avenue du 8 mai 1945 bevind zich buiten de markt ,maar tussen die twee straten zit een groot hek,kijk maar met streetview:

 

https://www.google.nl/maps/place/Rungis,+Frankrijk/@48.7656338,2.3556685,3a,75y,270.25h,68.73t/data=!3m7!1e1!3m5!1ss_73MaL_7EfccTfLYaoCvg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Ds_73MaL_7EfccTfLYaoCvg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D212.15466%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47e6769bcba90793:0x40b82c3688b3810!6m1!1e1

Zoals ik het zie staat dat hek niet overal, en kun je vanaf boulevard de 8 mai 1945 zo Rungis op. Of het mag met de vrachtwagen is weer een ander verhaal.

Zoals gezegd, zo ben ik eigenlijk altijd weg gereden bij dat restaurant op rungis.

Als je idd via de borden rungis volgt kom je door een tolpoortje. Daar moet je idd betalen.

Ik zal het de volgende keer wel eens vragen aan een van de amnnen die daar bijna dagelijks komen.

Die streetview beelden zijn trouwens ook van 2012 zie ik in het venster staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ Wat ik gehoord heb kom je ook zomaar Garonor niet meer op. ....tenzij je er moet lossen.

En dan bedoel ik dat je s'avonds er niet meer op komt.

ik heb er een paar weken geleden toch gegeten en overnacht.ik kon zo binnenrijden toen de slagboom omhoog ging bij de hoofdingang.(en ik kwam er niet om te lossen)

maar n paar jaar terug kwamen wij er dagelijks en nu nog af en toe om wat te leveren dus misschien wel bekende vrachtauto's voor de portier.

Kan hoor Jean.

Ben er zelf al een paar jaar niet meer gewest.

Hoorde het van een collega die s'avonds daar wou gaan staan voor zijn nachtrust.

Misschien stond hij wel voor de verkeerde port

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden