Forumlid DutchArt Geplaatst 26 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 26 maart 2008 OK! Ik ben uitermate tevreden over mijn Renault maar in zo'n aquarium zou ik niet graag rondrijden! Wordt toch wat interessanter deze ronde. Doordat Barichello de eerste race was gedisqualificeerd kon ik helemaal niets (gelukkig) dus de tweede race flink gescoord! Het plan was om een ander chassis aan te schaffen maar ik had daar mijn eerste coureur al vandaan. Alle twee vervangen ging me financieel teveel kosten. Wat zeg ik?? Één ding vervangen kon al niet. Nu dus wel en de eerste stap wordt morgenavond (Donderdag) gezet. Dus hou er maar rekening mee dat er op 6 april het een en ander gaat veranderen in het klassement!:p:p Succes! Cor AKA DutchArt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 26 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 26 maart 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=PRUqNJFvNQ4&feature=user Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 27 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 27 maart 2008 Zo m'n Team is klaar voor de volgende race! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Nr one Geplaatst 28 maart 2008 Auteur Forumlid Share Geplaatst 28 maart 2008 Zo ook de mijne.... Ik voel weer een heleboel puntjes mijn kant op komen stromen..:) --== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roel Geplaatst 28 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 28 maart 2008 Maar je komt in elk geval goed binnen! 285 pnt. Ach ik heb er nog 3817 in te halen in het algemeen klassement, dus ik schiet al lekker op! :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bever1 Geplaatst 29 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 29 maart 2008 hehe eindelijkst mijn 2de rijder kunnen kopen pfffffffff. nou ga ik eerste worden wou jullie beetje voorsprong geven :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 29 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 29 maart 2008 hehe eindelijkst mijn 2de rijder kunnen kopen pfffffffff.nou ga ik eerste worden wou jullie beetje voorsprong geven :D:D Ben benieuwd! Aan de motor en het chassis ligt het niet. maar ik zie nog steeds: Geen coureur geselekteerd?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bulldog Geplaatst 29 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 29 maart 2008 zo ook mijn team is gewijzigd, nu een winning team hoop ik:D Ja dutchart winnen is belangrijker als mee doen, dus ben niet tevreden met een 4e plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 29 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 29 maart 2008 Veel succes allemaal en dat de beste maar mag winnen! (Ikke dus) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bever1 Geplaatst 29 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 29 maart 2008 Ben benieuwd!Aan de motor en het chassis ligt het niet. maar ik zie nog steeds: Geen coureur geselekteerd?? ik heb bourdais als 2de rijder:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 2 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 2 april 2008 hehe eindelijkst mijn 2de rijder kunnen kopen pfffffffff.nou ga ik eerste worden wou jullie beetje voorsprong geven :D Begin al een klein beetje bang te worden!:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bever1 Geplaatst 4 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 4 april 2008 Begin al een klein beetje bang te worden!:p ik zou maar heel erg bang worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 5 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 5 april 2008 http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtl_gp/)/system/video/html/components/sport/grandprix/miMedia/2008/week14/wo_toyota_traction.avi_plain.xml Toyota traction control, bron:http://www.rtl.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 5 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 5 april 2008 Na de kwalificatie zijn er al flink wat verschuivingen in het klassement! Ons Sub League is in ieder geval al iets gestegen naar de 10de plaats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 6 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 6 april 2008 Grote smurf is weer verder uitgelopen vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid fabia Geplaatst 6 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 6 april 2008 Met dank aan Vettel gezakt naar de tiende plaats . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 7 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 7 april 2008 "NEVER CHANGE A WINNING TEAM!" Hmmmm. Maar ik heb nog steeds niet gewonnen. Dus gaan we nog maar wat aanpassen van de week! Ga alles op een hoop vegen en, op de motor na, alles opnieuw inrichten! Ik wil toch proberen wat op Freddy in te lopen!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 7 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 7 april 2008 Als je zelf wil gaan kijken over 3 weken: Kan je vast een parkeerplaatsje uitzoeken!!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 9 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 9 april 2008 Pfoe! Wat duurt het lang tot het morgen is! Ik doe toch ook mijn motor maar in de verkoop! Nog iemand geïnteresseerd? Je krijgt de poes erbij! (Pitspoes) Wel een goeie hoor, BMW, heeft maar 3 races gereden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Bert-Vossie Geplaatst 9 april 2008 Share Geplaatst 9 april 2008 Pfoe! Wat duurt het lang tot het morgen is!Ik doe toch ook mijn motor maar in de verkoop! Nog iemand geïnteresseerd? Je krijgt de poes erbij! (Pitspoes) Wel een goeie hoor, BMW, heeft maar 3 races gereden! Normaal worden die dingen na twee races toch vervangen.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 10 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 april 2008 Zo! Dat is gedaan! Nieuwe motor in een nieuw chassis. Nou maar hopen dat die nieuwe coureurs de boel een beetje heel houden! Ja, ook een andere Poes. Vond ik wel een beetje jammer hoor. Die (van BMW-Sauber) bracht dikwijls meer op dan een coureur! Volgende race is dus in Barca! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bever1 Geplaatst 10 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 april 2008 ik heb sutil ook maar ingeruild voor webber ik ga nu echt los komen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid fabia Geplaatst 10 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 april 2008 IK heb Webber nu ook in mijn team zitten, dus dat wordt samen duimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bever1 Geplaatst 10 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 april 2008 IK heb Webber nu ook in mijn team zitten, dus dat wordt samen duimen. ik heb het volste vertrouwen in Webber:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 17 april 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 april 2008 SLUITING DATABASE: 26-04-2008 13:00. 4de race 27-04-2008 Spanje Barcelona Waarom moet er nou 3 weken tussen zitten?? Nou gewoon omdat Alonzo (Uit Spanje) een goede indruk wil maken in eigen land. Renault moet dus tijd genoeg krijgen om hun wagens wat op te peppen. Maarrrrrrr.... Ook de andere teams zullen deze weken niet stilzitten!!!! Dat wordt dus weer een spannende race daar in Barcelona. Alle mogelijkheden zijn nog open. Neem dit ff in overweging bij het aanpassen van je Team! Het ligt toch wel in de lijn der verwachting dat de mindere teams, zoals Force India, Toro Rosso en Super Aguri, niet meer zo zullen verassen als in de eerste 3 races! Maar ja, je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Al zijn daar wel theoriën over bekend!:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts