Forumlid Reindert Geplaatst 15 mei 2016 Forumlid Share Geplaatst 15 mei 2016 Moet je daar veel moeite voor doen????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 16 mei 2016 Forumlid Share Geplaatst 16 mei 2016 Lijkt mij toch een dubbel gevoel te geven.. zo 'berispt' te worden door, in feite, (indirecte) collega's. T bewijst wél dat die controleur niet weet hoe t in elkaar steekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Grunneger Geplaatst 16 mei 2016 Forumlid Share Geplaatst 16 mei 2016 Dan dient de afzender/verlader"aan te geven dat t ADR goederen betreft,en is het zijn verantwoordelijkheid dat t conform de ADR eisen verpakt is ,en ter verzending word aangeboden. Niet meer en niet minder. Dat wou maar niet doordringen tot die adjudant. Maar hij komt er nog wel achter, daar maken wij ons niet druk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Flaptop Geplaatst 24 mei 2016 Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2016 ....the driver wasn't allowed staying behind the truck, during loading Ik wist niet dat Louis Van Gaal bij kluste als chauffeur 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Grunneger Geplaatst 24 mei 2016 Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2016 Ik wist niet dat Louis Van Gaal bij kluste als chauffeur Zal nu wel full time worden dan, aangezien hij ontslagen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 24 mei 2016 Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2016 "It's de death or de gladiolus yes?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts