[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gerrit Boers LIET zich het ziekenhuis inslaan


Murphy

Recommended Posts

Gast transploft

Ook daar zullen er de nodige charters zijn die het met duistere zaken moeten bereiken ja.....

ik vindt dit toch wel grove beschuldigingen hoor.

Kom eens met bewijzen ipv alleen maar beschuldigen.....

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat toch steeds met die oproepen om alles maar te bewijzen.

Geloof iemand of geloof iemand niet.

Twijfel je Google het dan zelf even.

17 miljoen rechters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Wat is dat toch steeds met die oproepen om alles maar te bewijzen.

Geloof iemand of geloof iemand niet.

Twijfel je Google het dan zelf even.

dus jij bent (ook) van mening Dolf, dat we die knaap moeten geloven, die beweerd dat alle Scandinavië rijders boeven zijn???

En hoe moet ik dat Googlen dan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dokus .

Als ze jou van iets beschuldigingen hier op het forum wil je toch ook dat ze met bewijs komen ?

Iets roepen is makkelijk zonder bewijs ....der zijn hier al heel wat toppiks door mee de mist in gegaan .

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit soort transporteurs heeft al sinds10-tallen jaren de tarieven verziekt door voor steeds minder te gaan.

 

Eerst was het drank, later werd het drugs.

 

Ik durf te stellen dat vrijwel alle befaamde Scandinavië transporteurs in meer of mindere mate bij dit soort activiteiten zijn betrokken.

Het is al laat hè, schuif maar gauw je autokleed onder je ledikantje en ga maar lekker slapen. Lekker verder dromen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dus jij bent (ook) van mening Dolf, dat we die knaap moeten geloven, die beweerd dat alle Scandinavië rijders boeven zijn???

En hoe moet ik dat Googlen dan???

 

Die knaap is een volwassen man van eind 40 met meer als genoeg ervaring in deze sector, genoeg om te weten wat er speelt.

Ik heb van oa. NVO meerdere chauffeurs de schuur in zien gaan in Trelleborg en Malmo, die met te grote hoeveelheden drank gepakt werden.

En dan heb ik het niet over een paar flessen teveel, maar flinke hoeveelheden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die knaap is een volwassen man van eind 40 met meer als genoeg ervaring in deze sector, genoeg om te weten wat er speelt.

Ik heb van oa. NVO meerdere chauffeurs de schuur in zien gaan in Trelleborg en Malmo, die met te grote hoeveelheden drank gepakt werden.

En dan heb ik het niet over een paar flessen teveel, maar flinke hoeveelheden....

Je ben dan misschien wel een volwassen vent van eind 40 maar je lul een partij onzin de wereld in.. Zal t even aan me hardwerkende oom en neef doorgeven dat ze een stel criminelen zijn omdat ze voor de nvo rijden

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die knaap is een volwassen man van eind 40 met meer als genoeg ervaring in deze sector, genoeg om te weten wat er speelt.

Ik heb van oa. NVO meerdere chauffeurs de schuur in zien gaan in Trelleborg en Malmo, die met te grote hoeveelheden drank gepakt werden.

En dan heb ik het niet over een paar flessen teveel, maar flinke hoeveelheden....

Zover ik weet heeft nvo geen eigen auto's .

Ook fijn voor hun naam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ben dan misschien wel een volwassen vent van eind 40 maar je lul een partij onzin de wereld in.. Zal t even aan me hardwerkende oom en neef doorgeven dat ze een stel criminelen zijn omdat ze voor de nvo rijden

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Ik voel me nu een oud crimineel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

onmogelijk.

Als hij is gearresteerd zit hij in de politiecel of heel misschien in het huis van bewaring.

In de gevangenis kom je pas na een veroordeling

Wat jij wil!!! Maar in de bajes komt hij vanzelf. Berichten gaan, gaan van witwassen en financieren drugstransport. Maar goed, ben geen rechter dus wacht het vervolg wel af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....

In de gevangenis kom je pas na een veroordeling

 

Vreemd, als je eens rondvraagt IN de gevangenis, zitten daar enkel onschuldigen.... :D

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je ben dan misschien wel een volwassen vent van eind 40 maar je lul een partij onzin de wereld in.. Zal t even aan me hardwerkende oom en neef doorgeven dat ze een stel criminelen zijn omdat ze voor de nvo rijden

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

 

Je ben dan misschien wel een volwassen vent van eind 40 maar je lul een partij onzin de wereld in.. Zal t even aan me hardwerkende oom en neef doorgeven dat ze een stel criminelen zijn omdat ze voor de nvo rijden

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

 

Nou Danny, doe dat..... wie weet bedenken ze zich dan nog een keer. Bij NVO zitten ook alleen maar charters en chauffeurs die het liefst naar boven rijden en deze doen dat voor tarieven waar ik niet meer voor start. Dan moet je wel bijklussen met handel.. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden