[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Noorse tomtom


lambiek

Recommended Posts

  • Administrators

Om de hoogmoed niet voortijdig te laten struikelen:

Kurt Beijer is een van orgine DEENSE transporteur die al heel gauw inzag dat geld verdienen met Deense (of andere Westerse chauffeurs) niet winstgevend werd.

Als de dames eens het hele artikel lezen ( en ook de plaatjes eens bekijken) zou je kunnen zien dat er onder de verlichting van de trekker een NIET Noors kenteken hangt. (ZK 988 0? ?)

De oplegger, sorry hoor, maar ik zie toch duidelijk dat er een DEENSE kentekenplaat achterop (dat is die kant waar vreugdenhil aan trekt, collega's!) siert. 

Voorts, heb je die kop van die chauffeur gezien? Hoe plat moet ie zijn?

 

Dat deze man reclame voor N&K (nog zo'n uitbuiter in het transport) Oslo rijdt, mag toch niet een hint zijn dat het een noor is?

 

Zo jammer dat men zich niet aan de feiten houdt, ook sneu van de journalist die deze blunder begaan heeft.

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wellicht een verouderde versie van de wegenkaarten of een truck navigatie erin/op laten zetten en deze kan met een relatief goedkoop abonnement 4x per kwartaal geüpdatet worden en daar hoef je als eigenaar van zo'n Tom Tom of ander Nav. geen moeite voor te doen, heb deze trouwens nog altijd, cadeautje van m'n ex  werkgever, werkt nog tot midden 2018.

Alleen voor de PKW moet ikzelf zorgen voor nieuwe kaarten, maar ach dat is niet zo belangrijk.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wellicht een verouderde versie van de wegenkaarten of een truck navigatie erin/op laten zetten en deze kan met een relatief goedkoop abonnement 4x per kwartaal geüpdatet worden en daar hoef je als eigenaar van zo'n Tom Tom of ander Nav. geen moeite voor te doen, heb deze trouwens nog altijd, cadeautje van m'n ex werkgever, werkt nog tot midden 2018.

Alleen voor de PKW moet ikzelf zorgen voor nieuwe kaarten, maar ach dat is niet zo belangrijk.

Grt. Henry.

ik snap iets niet. Je hebt als ik het goed lees een trucknavigatie waar je regelmatig een kaartupdate op krijgt! Maar je schrijft dat je voor gewone kaarten zelf moet zorgen. Je kunt toch ipv truck ook voor gewone wagen kiezen in het menu? Dan heb je toch automatisch ook altijd de nieuwste normale kaart?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh wist ik niet,volgens mij heb ik alleen via mijn oude werkgever dan een truck update en ik heb niets vernomen dat het ok voor de PKW geldt. ja uiteraard kan ik kiezen voor een PKW of een LKW maar mijn Nav. staat altijd op LKW, aangezien ik nog maar bar weinig weinig op een truck rijdt gebruik ik nav ook maar weinig, nu snap ik ook waarom m'n dochter pas geleden die mijn nav. had geleend hierover enkele vragen stelde, ha ha ha

Maar zal er eens op gaan letten of die "gewone" ook automatisch geüpdatet wordt.

Grt. Henry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De navigatie stuurt je een weg te vroeg naar rechts als je naar Coldenhoven moet.

Als je als buitenlander nog nooit een fietspad hebben gezien dan kan ik mij voorstellen dat ze denken dat het een smalle weg is. Een paaltje in het midden van het fietspad op rij zou wel duidelijkheid geven.

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Oh wist ik niet,volgens mij heb ik alleen via mijn oude werkgever dan een truck update en ik heb niets vernomen dat het ok voor de PKW geldt. ja uiteraard kan ik kiezen voor een PKW of een LKW maar mijn Nav. staat altijd op LKW, aangezien ik nog maar bar weinig weinig op een truck rijdt gebruik ik nav ook maar weinig, nu snap ik ook waarom m'n dochter pas geleden die mijn nav. had geleend hierover enkele vragen stelde, ha ha ha

Maar zal er eens op gaan letten of die "gewone" ook automatisch geüpdatet wordt.

Grt. Henry

de kaart voor de vrachtwagen is exact de zelfde als voor de pkw gebruikt wordt. Dus een recente kaart is dat ook voor de LKW en PKW
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb mij er even in verdiept en inderdaad voor het "kleine" wagentje geldt de update dus ook, maar ja aangezien je jarenlang alleen met een groot "wagentje" rijdt dan heb je dat niet meer in de gaten, als ik eens ergens heen moest met de "kleine" dan bleef de Nav. gewoon staan op de "grote" , nu snap ik ook wel die vraag van m'n dochter over bepaalde signalen die de Nav. gaf en dat begreep ze niet, zoals een pompstation, een vette bek halen ergens of een sanitaire ontspanning etc. daar had ik geluidjes voor, ze werd er soms "moe" van vertelde ze, ja je kan het geluid ook uitzetten :D

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden