[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Van Wieren Emmeloord ook met de Roemenen aan het prijsvechten?


bolle Jan

Vraag

  • Forumlid

Zag vandaag 2 wagens van Van Wieren achter elkaar rijden. 1e NL trekker, 2e had Roemeens kenteken. Had altijd gedacht dat Van Wieren alleen met NL'ers werkte. Maar heeft die de Roemeen nu ook uitgevonden? Of rijden er NL'ers tegenwoordig op Roemeense CAO?

 

Wat voor werk doet die eigenlijk met zijn koelers? Die kom je regelmatig onderweg tegen maar bij laad/los adressen zie ik ze nooit ergens. Volgens mij geen supermarkten, geen bloemen. Wat wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Veel Italie

Met de koelers ja? met diepladers wist ik. 

 

En jullie al gezien dat ze met Roemeens kenteken rijden of is dat al oud nieuws? Zag het vandaag voor de eerste keer. Je hoort er weinig over, over het bedrijf. Geen slechte dingen, geen goede dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Van Wieren rijdt al jaren met Roemenen, maar ook met Duitsers, Italianen en een paar Tsjechen.

 

Koelvervoer doet men al vanaf de jaren '70 en al gelijk veelal op Italië. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het mooie is Waarom doet dat bedrijf dat Niet om het geld Er zit veel andere reden aan vast

 

Kijk is waar het bedrijf overal heen rijdt Je bent heel vaak langer als een week van huis Iedereen weet dat je in het weekend stil staat

 

Alleen met koelvervoer mag je rijden En ga zo maar door

 

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

van Wieren was toch altijd een oerdegelijk NL bedrijf met chauffeurs op de bok die je in normaal NL te woord stonden, kwam ze vaak tegen in Italië e.o. ook met dat vlees maar op een gegeven moment zo'n 3 jaar terug zag ik alleen nog witte platen rijden daar, het kan verkeren natuurlijk.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ Dat komt vooral omdat in den beginne men nog in de eigen kleuren rondreed en later onder de vlag van van Wieren door is gegaan. Een en ander is ook te lezen in de historie van van Wieren. 

 

Eigenlijk worden vele bedrijven ineens "uitvlaggers" genoemd terwijl het enige wat ze doen om de naam meer bekendheid te geven is het wagenpark onder de eigen vlag te tooien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden