[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Torenhoge boete,s bij 45 min. rust in niet stilstaand wagen bij dubbelbemand.


diklin

Recommended Posts

  • Forumlid

Het wachten is op een chauffeur/bedrijf die de ballen (tijd en geld) heeft om niet te betalen en de, veelal bederfelijke, lading wil/kan opofferen en zijn recht gaat halen voor een rechtbank.

Helaas zal het daar ook wel zo zijn dat een agent niet persoonlijk aansprakelijk te stellen is voor de geleden schade door een eigen interpretatie van een regeltje in een wet.......

Deze quote komt uit eenbericht van www.ttm.nl dat ik op facebook tegen kwam.......

Op 10 en 11 maart heeft Transport In Nood contact gehad met TLN en het ILT om te kijken of er een officieel document is wat aan de agent getoond kon worden, zodat hij van gedachte zou veranderen. Er is een aantal keer met de betreffende agent gesproken en de laatste woorden waarmee hij het gesprek beëindigde waren: “Al belt de President van Frankrijk, de boetes zullen blijven staan.”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar als er een paar daar staan uiteindelijk, en de rechtbank spreekt ze vrij uit, de chauffeurs, dan zal dat agentje toch behoorlijk op zijn flikker krijgen. Waardeloos volk die frambozen. In Calais kunnen ze niks, maar onderweg een eenzame chaufeeur pakken, daar zijn ze goed in. Bah, graf volk. Hoop dat t heele land overspoeld word met moslims.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iedere chauffeur weet Dat er landen zijn Dat een boete geen katte pis is

 

Frankrijk daar weten ze het ook De reden is Het wordt heel vaak meteen betaald Want het bedrijf wil de auto niet stil laten staan

 

Ik ken gevallen in Frankrijk met 2 sec uren over tijd 800 Euro of het niks is

 

Een politie agent heeft heel veel macht Ook in Nederland Zeker als je fout bent

 

Het beste is Heel gewoon aan de regels houden Heb je van die gasten ook geen last

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heerlijk zo ver die ex vakbonds man van de realiteit staat. Denk echt dat ie ergens vanaf een andere planeet de zaak hier een beetje zit te jennen.

Geef de naam van t bedrijf en of de chauffeur die een boete kreeg van 800 euro voor 2 seconden te lang rijde....

Je schreef

 

 
Ik ken gevallen in Frankrijk met 2 sec uren over tijd 800 Euro of het niks is
 
Weet je Huub, als jouw duim je lul was had je s'werelds grootste lul. :rolleyes: 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het advies wel verstandig is maar het nadeel is wel dat je (als je tenminste af en toe in F komt), per etmaal 1,5 uur kwijt raakt. Puur omdat die Fransozen wéér eens eigenwijs doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Heerlijk zo ver die ex vakbonds man van de realiteit staat. Denk echt dat ie ergens vanaf een andere planeet de zaak hier een beetje zit te jennen.

Geef de naam van t bedrijf en of de chauffeur die een boete kreeg van 800 euro voor 2 seconden te lang rijde....

Je schreef

 

 
Ik ken gevallen in Frankrijk met 2 sec uren over tijd 800 Euro of het niks is
 
Weet je Huub, als jouw duim je lul was had je s'werelds grootste lul. :rolleyes: 

 

Het mooie is Ik kan het met naam en al zeggen De reden is Omdat ik er zelf bij was

 

En wat F.N.V. aan gaat ben nog altijd kade lid Alleen ik doe niks in het transport meer

 

Ik zit nog altijd in de gemeente de participatie raad  

 

Daarbij ik zit nog altijd in het bestuur in Limburg Noord

 

Daar over kun je alles lezen op de website

 

Voor je mensen zwart wilt maken Moet je het wel weten waar het over gaat

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maak niemand zwart, als je zwart bent vergeet je of te douchen, of t water aan te zetten.... en je hebt nog steeds geen namen genoemd. Als je ooit andwoord geeft op een vraag hier op t forum, dan geef ik je 1000 euro.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat het advies wel verstandig is maar het nadeel is wel dat je (als je tenminste af en toe in F komt), per etmaal 1,5 uur kwijt raakt. Puur omdat die Fransozen wéér eens eigenwijs doen...

Inderdaad ja.

 

Tja....dit is zo ook een oplossing  :zegtniets:

 

Weliswaar is het zo wel een beetje de omgekeerde wereld  helaas.

Omdat de Fransoos een andere mening heeft op de wetgeving...moeten wij ons maar gaan aanpassen  ??  :stom:

bewerkt door scania1965
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maak niemand zwart, als je zwart bent vergeet je of te douchen, of t water aan te zetten.... en je hebt nog steeds geen namen genoemd. Als je ooit andwoord geeft op een vraag hier op t forum, dan geef ik je 1000 euro.

En het dubbele als het in foutloos Nederlands is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat het advies wel verstandig is maar het nadeel is wel dat je (als je tenminste af en toe in F komt), per etmaal 1,5 uur kwijt raakt. Puur omdat die Fransozen wéér eens eigenwijs doen...

 

Ik moest gelijk denken de bloemen- en plantenchauffeurs die elke week in Frankrijk komen, voor hen is het helemaal lastig.

 

Maar wel bizar, dat 1 zo'n misselijk strebertje zo alles naar zijn hand wil zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden