[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe aanwinst


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Forumlid

En die chauffeur vluchte naar Scandinavie?????? :D

 

Ik heb daar ook gereden, maand of twee of drie. Mooie autoos, betalen was hij iets minder mooi mee.... Uiteindelijk betaalde hij wel. Doen ze nog steeds 2 of 3 vrachten in 1 oplegger laden Ron?

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vervoeren van zeilbotenbrandstof is niet zo lucratief, haha.

Maar elke transporteur maakt zijn.trailer vol vandaag de dag.

Was vroeger trouwens ook al, daar niet van.

Maar enigste wat ik doe is 1 weekje in de nacht trailer opbrengen, koppelen en terugkomen naar Etten-Leur.

Andere week overdag, uilossen en voorladen.

Deuren open, deuren dicht werk hoofdzakelijk, haha.

Maar klopt, we combineren vrachten, maar hebben ook vaste opdrachtgevers waar de trailer vol komt.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie

Zo zie je maar, de dochter van de baas een beurt geven en je word beloond met een mooie wagen... Dat ging vaak wel precies andersom..... :p:D:D Mocht je blij zijn als je nog kon lopen.

Zij ook! :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met combineren bedoelde ik dus 2 of zelfs 3 volle vrachten qua gewicht in 1 oplegger stoppen. Had er 1 rit, 4 heftrucks voorin, 20 ton staal in smalle rollen die plat lagen en daar bovenop 14 of meer palletten wijn. totaal zo een 70+ ton. Vanuit Spanje naar NL.

 

Wee niet of ze dat nog doen, maar rijde met een DAF 95 die een magnetiese rem had op de aan drijf as. Daarvoor en daarna nooit ergens gezien.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met combineren bedoelde ik dus 2 of zelfs 3 volle vrachten qua gewicht in 1 oplegger stoppen. Had er 1 rit, 4 heftrucks voorin, 20 ton staal in smalle rollen die plat lagen en daar bovenop 14 of meer palletten wijn. totaal zo een 70+ ton. Vanuit Spanje naar NL.

Wee niet of ze dat nog doen, maar rijde met een DAF 95 die een magnetiese rem had op de aan drijf as. Daarvoor en daarna nooit ergens gezien.

magnetiese ( electrisch ) was toch een "Telma rem" een grote stilstaande schijf met electr. wikkelingen en een draaiende schijf op de aandrijfas die elkaar aantrekken met een schakelhendel

met 5? standen.

bewerkt door diklin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik werkt zo,n 50 jaar geleden als monteur bij een touringcarbedrijf

daar hadden ze een Volvobus met underflourmotor die had zo,n Telma er op zitten

die chauffeur gebruikte die rem altijd, en er zijn in die tijd nooit geen remschoenen vervangen

waren werelddingen, alleen erg zwaar die schijven wogen bij elkaar ong. 1000 k.g.

Ik ging die tijd naar Spanje op vakantie en daar zag je ze veel, want die schijven maakte geen kontakt met elkaar

en werden daardoor ook bij lange afdalingen niet warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je maar, de dochter van de baas een beurt geven en je word beloond met een mooie wagen... Dat ging vaak wel precies andersom..... :p  :D  :D Mocht je blij zijn als je nog kon lopen.

 

Deze opmerking heeft mij vannacht aardig wakker gehouden.

 

Want de gedachte lagen ineens bij een ex-vriendinnetje van mij toen ik een jaar of 21 was.

 

Celine, dochter van een Rabobank directeur.

 

Welke auto zou ik dan nu rijden als ik niet had gezegd, ik voel me niet echt thuis bij jullie  :stom:

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deze opmerking heeft mij vannacht aardig wakker gehouden.

 

Want de gedachte lagen ineens bij een ex-vriendinnetje van mij toen ik een jaar of 21 was.

 

Celine, dochter van een Rabobank directeur.

 

Welke auto zou ik dan nu rijden als ik niet had gezegd, ik voel me niet echt thuis bij jullie  :stom:

 

:D

 

Of je was in bij de bank gaan werken en je zat nu vast wegens gesjoemel met de libor-rente. :p

 

Kun je toch beter vast zitten in de file op de A27.

bewerkt door RealZeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden