[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vrasene-Stekene


Gast Valkje

Vraag

Regelmatig gebruik ik deze weg vanaf Kallo naar Sint Niklaas en andersom.

Deze weg was uitermate handig om vanaf de E-17 dan naar Kallo te rijden om dan de liefkenshoektunnel te nemen in de spits om de Kennedy tunnel te omzeilen.

Maar helaas is deze weg nu afgesloten voor verkeer boven de 7,5 ton.

Borden vallen niet echt op, richting Sint Niklaas enigzins, maar vanaf Sint Niklaas bijna niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast transploft

hebben wij ook, maar die blauwe is nog niet 'geaccepteerd' in België. Dat is nu alleen nog die lompe van Satellic. En het is niet bekend of die blauwe dat wel op tijd is voor België...

We gaan het vanzelf mee maken hoor. ik geloof niet dat mijn werkgever over 1 nacht ijs gegaan is bij het bestellen............ (van 70 kastjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wij rijden nu met 2 kastjes, die blauwe en die van Satellic. Die blauwe werkt wel in de Liefkenshoek, en de Satellic zou tijdelijk zijn tot de blauwe werkt.

Maar ik zou blij zijn als die er morgenavond uitgesloopt wordt.

Niet slopen ....zonde vd borg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden