[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weer onder de pannen


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

Op verzoek van @Robniat, mij maar weer eens aangemeld voor dit forum. Gewoon onder eigen naam een account aangemaakt. Zal de komende tijd mijn ervaringen beschrijven welke ik ga meemaken bij Trunic transport.

 

Ik rijd de komende tijd in een Scania R420 met openpijp, en wit stuur. En ja, met een heuse Stiesmap achter het voorraam. De vaste rijder heeft namelijk bij het afspringen van het dock, zijn enkel in de vernieling geholpen. Het zal nog wel +- 6 weken duren, eer hij weer terug zal zijn, want hij zit met enkel in het gips?

 

Het is de bedoeling, althans vernomen, dat ik ga rijden op een Volvo FH dacht 460 pk. Maar zie dat wel.

 

Morgen zondag 1ste paasdag, hoor ik of ik morgenavond eruit ga? Anders wordt het dinsdag.     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mocht het de west kust van Noorwegen worden......

 

 

Had het maar eerder gezegd, because sep/okt/nov 2014 reed ik op Birknesoy (duivelseiland) route vlak langs Bergen. En zomer 2015 was ik met bloemen/planten zelfs in Laksevag en is nog closer to Bergen.  

 

En waar ik nu rijd, is het stuivertje wisselen met een Noor op Padborg, hij mijn groente/fruit, en ik zijn vis.

 

Maar zodra Norge op mijn program komt, zal ik u matsen, sigaren rokende vluchteling. :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Je hebt nog sigaren genoeg zie ik  :D

 

Oude foto.....

 

Ja, en dat ene flesje gobbelwater uit Enschede heeft ie tot de jaarwisseling ook meer dan genoeg aan....... :p

 

Ja, bij gebrek aan meer dien ik zuinig om te springen met dit kostbare vocht. Heb je dat Ringnes of Hansa wel eens geproeft???

 

Had het maar eerder gezegd, because sep/okt/nov 2014 reed ik op Birknesoy (duivelseiland) route vlak langs Bergen. En zomer 2015 was ik met bloemen/planten zelfs in Laksevag en is nog closer to Bergen.  

 

En waar ik nu rijd, is het stuivertje wisselen met een Noor op Padborg, hij mijn groente/fruit, en ik zijn vis.

 

Maar zodra Norge op mijn program komt, zal ik u matsen, sigaren rokende vluchteling. :D  

 

Tsja, das nou net het probleem........ niets meer te roken..... :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Het gaat de komende tijd knap lastig worden voor de roker, in Noorwegen. :eek:

 

 

http://www.tabaknee.nl/nieuws/nieuws/33-nieuws/141-noorwegen-maakt-aanvalsplan-tegen-tabak

 

 

Dat wordt even van hieruit een noodlijn opzetten, naar onze rokende Eddy :cool:

Als je het over eenzijdige info hebt....

Noorwegen is GEEN lid van de Eu...klopt.

Maar Nagenoeg ALLE regels worden 1:1 doorgevoerd hier.

Geen Tabaksreclame, WEL degelijk teksten op pakjes tabak hoe slecht het wel niet is.

Algemeen rookverbod in de meeste gebouwen/voertuigen, zelfs OPEN perrons van treinstations...

In Noorwegen is nog steeds "snuss" tabak te koop. Verboden in de hele EU (behalve Zweden).

En het resultaat van een ontmoedigingsbeleid om te gaan roken, steeds meer gaan over op de E-sigaret, waarbij is aangetoond dat het gebruik wel eens slechter voor de gezondheid kan zijn......

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

quia fidelis est

 

Enkel Fleur is hier MET de noodzakelijke voedselhulp aangekomen.....

Shompie zat vol met excusen.... (maar had als smartegeld wel heerlijke wijn mee...)

De polarbeer had ze mee naar Zweden alwaar ik ze opgehaald heb.

En Nal heeft eens wat hulp op de post gedaan.....

Nu las ik ergens dat we over de 9000 leden hadden......

 

 

 

Dussssss.....

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt van mensen gerust wat krijgen maar als ze daarvoor naar het einde van de wereld moeten rijden en dan éindelijk daar aangekomen zelfs nog een paar keer moeten afslaan, waarop enge tunnels volgen en wegen langs bergen die met stenen op auto's gooien, is het niet zo heel erg vreemd dat de animo om voedsel-, drank en rookhulp te brengen, ietwat afneemt. LOL

 

Blijf je wel mooie foto's uit Noorwegen posten?   *heel lief naar het noorden kijkt*

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hulp bieden kan altijd, maar weet niet of de Noorse douane blij zal zijn, als er plots een sigaren/voedseldropping boven Bergen zal zijn. :cool:

 

Beste forumleden, bij deze open ik een speciaal fonds, genaamd Eddy in nood, als wij allen = 9000 leden x 0,25 € = € 2250 inzamelen, is onze Noor weer even gered. :cool:     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hulp bieden kan altijd, maar weet niet of de Noorse douane blij zal zijn, als er plots een sigaren/voedseldropping boven Bergen zal zijn. :cool:

 

Beste forumleden, bij deze open ik een speciaal fonds, genaamd Eddy in nood, als wij allen = 9000 leden x 0,25 € = € 2250 inzamelen, is onze Noor weer even gered. :cool:     

De wereld draait niet enkel om geld, vosje.....

Sigaren!!!

Als iedereen die deze kant op komt nu gewoon 1 of 2 kissies in de wagen legt en bij controle gewoon eentje opsteekt, is er geen probleem met de douane hier.....

Eigen gebruik!

(wil niet zeggen dat ik een kissie met van die afgesabbelde peuken wil hebben, ik bedoel, als vluchteling stel ook ik mijn eisen!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo, net even mijn bolletje laten knippen, dus kunnen er weer tegenaan. Zo nog even onder de douche, boodschappen doen, tassen pakken en dan met de middag weer weg.

 

Ben misschien komend weekend of weekend erop weer terug? Maar heb er zin in, met die blerrende en stinkende diesel, de snelwegen te bestieren. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden