Spring naar bijdragen

ben dit beu at ik dit bericht steeds terug krijg


Recommended Posts

  • Forumlid

ik ben het beu dat ik dit bericht steeds terug krijg als ik naar deze site wil komen , er is niks mis met mijn emailadres en ben zekers niet van plan van een ander toe te voegen zoals jullie vragen , 

heb al een email naar de admins gestuurd en komt gewoon geen reaktie op , als jullie er niks kunnen aan veranderen ga ik gewoon niet meer naar deze site komen en is mijn probleem opgelost 

:mad:  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

post-321-0-16466300-1459102183_thumb.jpg

Link naar opmerking
  • Forumlid

er moet ook zoiets als @hotmail.com ......achter ......

 

heb al jaren het zelfde email adres....noooit geen problems :D

 ik heb ook al jaren dit zelfste mailadres , had er ook nooit problemen mee, ben een hele tijd hier weggebleven omdat er steeds veranderingen gebeurden en was het moe van steeds te zoeken hoe het na hun update werkte , nu ben ik terug hier  sinds een paar weken , maar krijg ik steeds dit bericht , heb mijn mailadres gecontroleerd en was niks verkeerd mee want krijg nog steeds berichten binnen van dingen die ik niet wil, dus als dit bericht blijft komen moet ik dus beslissen van niet meer naar deze groep te komen en is mijn probleem opgelost 

Link naar opmerking

Kan ik me voorstellen maar zonder te weten wanneer je het het eerst gemeld hebt: admins hebben ook een leven naast het forum (schijnt het), dus een reaktie kan even op zich laten wachten...

Link naar opmerking
  • Forumlid

Kan ik me voorstellen maar zonder te weten wanneer je het het eerst gemeld hebt: admins hebben ook een leven naast het forum (schijnt het), dus een reaktie kan even op zich laten wachten...

dit is waar , maar heb al een poosje gepost he , ben niet die dat iets verstuurd en onmiddelijk zegt dan dat er geen reaktie op komt , nee is al een week of 2 dacht ik dat ik het verstuurd heb , 

Link naar opmerking
  • Forumlid

Zelf vermoed ik dat het het met onderstaand te maken heeft:

 

* >>dit<<

 

en

 

* >>dit<<

 

Waar het mis gaat met het bericht dat je naar het forum hebt gestuurd weet ik niet.

 

Zal Freddy even op dit topic wijzen en het verzoek doen uitgaan om proberen dit probleem op te lossen voor je (en misschien dus ook voor meerdere).

 

Hendrik

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Zelf vermoed ik dat het het met onderstaand te maken heeft:

 

* >>dit<<

 

en

 

* >>dit<<

 

Waar het mis gaat met het bericht dat je naar het forum hebt gestuurd weet ik niet.

 

Zal Freddy even op dit topic wijzen en het verzoek doen uitgaan om proberen dit probleem op te lossen voor je (en misschien dus ook voor meerdere).

 

Hendrik

ok, Knoalster, maar ikben niet van plan van een ander emailadres te posten , en als ik dit er terug inzet dan zegt dat ding dat het al bestaat of zoiets , dus , waar is dan de fout , krijg alle andere mails binnen , maar niet van deze site 

Link naar opmerking
  • Forumlid

ok, Knoalster, maar ikben niet van plan van een ander emailadres te posten , en als ik dit er terug inzet dan zegt dat ding dat het al bestaat of zoiets , dus , waar is dan de fout , krijg alle andere mails binnen , maar niet van deze site 

 

Sorry USAcandyman, ik ben niet de man van de techniek en kan je er verder geen antwoord op geven. Zoals gezegd heb ik Freddy een pb gestuurd met het verzoek hier naar te kijken en ook even op te reageren. Nog even geduld svp.

 

Hendrik

Link naar opmerking
  • Forumlid

en ik vind het erg als je naar de admins een bericht stuurd dat er van daaruit geen reaktie komt

Aan wie of naar welk mailadres heb je dan een mail of pb gestuurd?

Ik heb net nog mijn mail en pb box na gekeken, maar van jou in elk geval niets ontvangen.

Ben wel benieuwd.....

Link naar opmerking
  • Forumlid

Aan wie of naar welk mailadres heb je dan een mail of pb gestuurd?

Ik heb net nog mijn mail en pb box na gekeken, maar van jou in elk geval niets ontvangen.

Ben wel benieuwd.....

omdat ik zo onmiddelijk niks vond van emails voor admin heb ik geklikt op " contakt us" en zo dus die mail verstuurd , dus ik dacht dat iedere admin dit zou ontvangen

bewerkt door usacandyman
Link naar opmerking

De admins kan je alleen een pb of een email sturen. Die hebben geen algemeen mailadres.

Maar worden meldingen over ongewenste postings eigenlijk wel gelezen?

Zoals mogelijk is bij een bepaald geplaatst bericht?

bewerkt door routier
Link naar opmerking

Ik heb ook iets raars aan de hand. Probeer een topic 'Restaurant gezocht' te openen waar ik schijnbaar geen toestemming voor heb?

En als dit verdorie niet opgelost word, dan eet ik voortaan wel uit de kist!! LOL

 

attachicon.gifprintscreen 1.png

attachicon.gifprintscreen 2.png

 

 

Was je op zoek naar het adres van Frans op den bult??? :D  :D

 

http://www.tubantia.nl/regio/oldenzaal-en-omgeving/dinkelland/kluis-gekraakt-bij-inbraak-restaurant-frans-op-den-bult-in-deurningen-1.5866263#.Vvj_fHClpww.facebook

Link naar opmerking
Gast transploft

Lekker dan hele verhalen naar een niet bestaand email gestuurd, wie een ban moest krijgen wie kon blijven, nooit wat gehoord nu snap ik hem  LOL  :p

En daardoor ben ik er nog steeds  LOL  LOL  LOL  LOL  :kiss:

  • Like 1
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden