Spring naar bijdragen

Penalty systeem CF heftig!!!


Recommended Posts

  • Forumlid

Lees dat er tijdens mijn afwezigheid hier, toch wel het een en ander is veranderd. 3 punten bij belediging, en je staat direct onder toezicht, en is de lichtste straf.

 

Is Freddy soms in het oude DDR geweest :cool:

 

 

Maar mis toch een persoon, en dat is Frans1960!!

Link naar opmerking
Gast transploft

Lees dat er tijdens mijn afwezigheid hier, toch wel het een en ander is veranderd. 3 punten bij belediging, en je staat direct onder toezicht, en is de lichtste straf.

 

Is Freddy soms in het oude DDR geweest :cool:

 

 

Maar mis toch een persoon, en dat is Frans1960!!

Je mist er wel veel meer hoor, laat je geheugen maar eens werken........... En pas maar op met het beledigen van Freddy :cool:

Link naar opmerking
  • Forumlid

Je mist er wel veel meer hoor, laat je geheugen maar eens werken

 

 

Was mij reeds opgevallen ja, maar vond dat geen vermelding waard. En Freddy beledig je niet zomaar, alhoewel hij soms nogal eens raar uit de hoek kan komen. Ik heb een karakter zo ook Freddy, moet je maar mee kunnen (leren) leven.

 

 

 

wat volgens dit penalty systeem had moeten resulteren in 300 punten.

 

 

Dit noemt men nu een god of koning :cool:

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking

Weet ook dat hier zeer selectief mee wordt omgegaan.

 

Ik weet dat er voor minstens één forumlid minimaal tien meldingen wegens beledigingen zijn gerapporteerd door verschillende foumgebruikers wat volgens dit penalty systeem had moeten resulteren in 300 punten.

 

 

en geloof me of niet......

 

er verschijnen nog steeds berichen van het betreffende forum lid. :confused::eek:

 

 

Misschien spreekt dit forumlid wel gewoon de waarheid. EN ja, die kan soms en voor sommige confronterend zijn, maar gelukkig wonen we in een vrij land waar men gewoon zijn mening mag geven.

 

En voordat sommige denken dat ik hier over mezelf spreek. Dat doe ik dus niet. Ik voel mezelf ook niet aangesproken als er gezegd word dat er mensen in de rij moeten staan om iemand aan te geven dus een ban te verzorgen.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking

Een nadeel van de communicatie op een forum (of chat e.d.) is dat je de niet-verbale communicatie mist, die je "in het echt" wel hebt. Denk aan de houding van personen tegenover elkaar, de toon waarop iets gezegd wordt en of iets met een lach gezegd wordt. Smilie's kunnen dingen verduidelijken maar dit aspect van communiceren nooit helemaal vervangen...

 

Wat de punten betreft: Ik heb er 0... Wat doe ik niet goed??   :D  :D

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking

Lees dat er tijdens mijn afwezigheid hier, toch wel het een en ander is veranderd. 3 punten bij belediging, en je staat direct onder toezicht, en is de lichtste straf.

Is Freddy soms in het oude DDR geweest :cool:

Maar mis toch een persoon, en dat is Frans1960!!

Frans1960 plaatste privé foto's van een inmiddels oud forumlid.

En dat zonder toestemming.

Dat hier hard tegenop getreden is, dat is niet meer dan logisch dunkt me.

Link naar opmerking

Ik wist niet dat je hier punten kreeg, kan je die inwisselen voor cash? ;)

Een soort stempelkaart voor een gratis maaltijd bedoel je?

Je zit hier niet in een cleaning a la Cotac! 😂

bewerkt door routier
Link naar opmerking

Kleur binnen de lijntjes zeg ik maar zo, is er ook niks aan het handje.

Freddy en Wilbert hun forum, hun huishoudelijk reglement en als hun of hun team van mening is dat iemand het huishoudelijk reglement oprekt, dan wel overtreed en dan een sanctie oplegt, moet je niet de vinger wijzen naar de persoon die je de sanctie oplegt, maar eens bij jezelf te rade gaan of je dingen ook anders kunt formuleren.

Op elk forum zijn regels, zelfs op facebook en wat ik dus niet begrijp waarom iedereen elke keer begint te zagen over de spelregels.

 

Dat er leden wegblijven omdat die het niet eens zijn met het huishoudelijk reglement, of met elkaar, of met de beheerders van dit forum, tja...

 

Ik vind het een sport om juist de boel zo te formuleren dat het wel binnen de lijntjes blijft, maar hopelijk wel irritant genoeg dat het een kunstvorm word om ervoor te zorgen dat het niet verwijderd word. :D

Weglopen van een forum vind ik zo .....mmm....kleuterschool.....

Link naar opmerking
  • Forumlid

^^

Forumregels zijn net verkeersregels.

Iedereen vind ze nodig, zolang ze maar voor anderen gelden.

Iedereen vind ze nodig, maar weinigen houden zich eraan omdat ze de regels "nutteloos" vinden.

 

Maar wel gaan miepen als ze gepakt worden want dan ligt het altijd aan een ander.

 

  • Like 6
Link naar opmerking
  • Forumlid
Frans1960 plaatste privé foto's van een inmiddels oud forumlid.

En dat zonder toestemming.

Dat hier hard tegenop getreden is, dat is niet meer dan logisch dunkt me.   

 

 

 

Moet jij er wel even bij vertellen, dat dit oud forumlid vreselijk kon zuigen, en Frans1960 zich wel eens iets teveel liet opnaaien. (uit de tent lokken) Ik dacht iets met gordijnen of stuur? Correct me if I have it wrong.   

  • Like 1
Link naar opmerking

Gevalletje actie en reactie dunkt mij.

Overigens is het hier stukken gemoedelijker sinds de drie musketiers zich beperken tot meelezen. Aan wie lag het dan?

(5 strafpunten op mijn conto trouwens. Watjes!)

Een stuk minder gezellig ook.

Alle drie hadden hun eigen kijk op bepaalde zaken.

Maar dat is mijn bescheiden mening.

Met twee van de drie heb ik gelukkig buiten het forum nog wel een beetje contact.

Link naar opmerking

Moet jij er wel even bij vertellen, dat dit oud forumlid vreselijk kon zuigen, en Frans1960 zich wel eens iets teveel liet opnaaien. (uit de tent lokken) Ik dacht iets met gordijnen of stuur? Correct me if I have it wrong.

Ik kan (helaas) niet in jouw mening meegaan.
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden