Spring naar bijdragen

Penalty systeem CF heftig!!!


Recommended Posts

Nu we het over de punten hebben, hoe wordt je ze kwijt  :confused:

Zelfs in Flensburg blijven ze niet eeuwig staan  :D

 

vaatje afgewerkt frituurfred inleveren bij  :grote smurf:   :D  :D

Link naar opmerking
Gast transploft

Kleur binnen de lijntjes zeg ik maar zo, is er ook niks aan het handje.

Freddy en Wilbert hun forum, hun huishoudelijk reglement en als hun of hun team van mening is dat iemand het huishoudelijk reglement oprekt, dan wel overtreed en dan een sanctie oplegt, moet je niet de vinger wijzen naar de persoon die je de sanctie oplegt, maar eens bij jezelf te rade gaan of je dingen ook anders kunt formuleren.

Op elk forum zijn regels, zelfs op facebook en wat ik dus niet begrijp waarom iedereen elke keer begint te zagen over de spelregels.

 

Dat er leden wegblijven omdat die het niet eens zijn met het huishoudelijk reglement, of met elkaar, of met de beheerders van dit forum, tja...

 

Ik vind het een sport om juist de boel zo te formuleren dat het wel binnen de lijntjes blijft, maar hopelijk wel irritant genoeg dat het een kunstvorm word om ervoor te zorgen dat het niet verwijderd word. :D

Weglopen van een forum vind ik zo .....mmm....kleuterschool.....

En toch he........... Voor je eigen gemoed rust is het soms wel het beste :zegtniets:

Link naar opmerking

Ik ben weer voor een bbq! Veel gezelliger communiceren dan via hier. Kun je ook oude koeien uit de sloot halen onder het genot van een drankje en een lekker hapje gebakken door oa Shompie wat hij voortreffelijk deed.

Ik heb ervaring met koken bij de vrachtwagen. Ik heb helemaal weer de neiging om weer wat langer van huis te gaan op een vaste auto. Lekker zelf je potje weer koken en de gezelligheid onderweg...

Link naar opmerking
  • Administrators

Ik heb ervaring met koken bij de vrachtwagen. Ik heb helemaal weer de neiging om weer wat langer van huis te gaan op een vaste auto. Lekker zelf je potje weer koken en de gezelligheid onderweg...

Las laatst dat Vlantana Norge volk zocht......

 

 

Noors loon.... ;)

Link naar opmerking

Naar aanleiding van dit topic: http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/37798-fresh-cargo/page-9#entry712321 mag het van mij wel wat strenger. Met name die types die alles gelijk op op de man spelen gooien, pm's posten en daarmee andere doelbewust een ban proberen aan te naaien mogen wat mij betreft wel wat harder aangepakt worden.

Waarmee je eigenlijk zegt, dat jij een ander misschien ook wel een ban wilt laten opleggen.
Link naar opmerking
  • Forumlid

Waarmee je eigenlijk zegt, dat jij een ander misschien ook wel een ban wilt laten opleggen.

 

In principe wil ik niemand een ban opleggen. Een forum bestaat bij de gratie van discussie en als je te snel bant sla je de discussie doet.

 

Maar de discussie sla je ook doet door je kinderachtig te gedragen. En dat is wat er in dat topic gebeurt. En dat is wat er vooral in heel veel topics gebeurt. En da's niet alleen sneu maar ook jammer, want dat zorgt ervoor dat steeds minder mensen de behoefte hebben om op dit forum te posten.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

En Routier? Jij vraagt je wel eens af waarom er nooit iets is gebeurd destijds tegen de instroom van oostblokkers en waarom niemand op de barricaden springt tijdens de CAO-onderhandelingen?

 

Nou, kijk rond, zie hoe kinderachtig hier de discussies soms zijn en je weet gelijk waarom we geen vuist kunnen maken.

  • Like 1
Link naar opmerking

Daarom moet je zorgen dat je het zelf goed voor elkaar hebt. De rest moet zich dan maar redden. Die instelling moet je hebben in het transport.

En daar ben ik het dan weer niet mee eens.

Zonder collectief wordt het nooit wat in de sector.

  • Like 1
Link naar opmerking

Wat betreft het FreshCargo topic. Deze is door mij voorlopig naar het admin gedeelte verplaatst. missxhien dat het na een opschoon actie nog terug komt.

Hendrik

Zoiets voorspelde ik dus al.

Valt mee dat er nog geen ketting met groot slot omheen hangt.

Link naar opmerking
Gast transploft

En dat "eigen hachje redden" gaat hem ook nooit worden. Die enkele bofkont zal er mogelijk beter van worden, maar meer dan 90% zal nog verder achteruit gaan, dus droom lekker verder, en blijf lekker schoppen tegen de partijen die een goede CAO voor jou moeten regelen.........

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Gast shompie

En dat "eigen hachje redden" gaat hem ook nooit worden. Die enkele bofkont zal er mogelijk beter van worden, maar meer dan 90% zal nog verder achteruit gaan, dus droom lekker verder, en blijf lekker schoppen tegen de partijen die een goede CAO voor jou moeten regelen.........

Of luister misschien eens wat meer en beter naar die 10 % die hetnwel."goed" doet

Link naar opmerking
Gast shompie

Zolang je met zo'n instelling blijft rondlopen en blijft verkondigen dat je bestolen word door je werkgever word het nooit wat.

Je kunt vaak veel meer regelen op basis van vertrouwen en goede afspraken van 2 kanten dan altijd en eeuwig die werkgever maar voor zakkenvuller en dief uit maken.

Dan blijf je namelijk jezelf in je voet schieten en blijf je achter de feiten aan hinkelen zoals nu al jaren gebeurd.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden