Spring naar bijdragen

Penalty systeem CF heftig!!!


Recommended Posts

Gast transploft

Of luister misschien eens wat meer en beter naar die 10 % die hetnwel."goed" doet

dus die 10% (als het al 10% betreft) weten meer, en zijn slimmer dan dat andere overgrote deel volgens jou????
Link naar opmerking
Gast shompie

dus die 10% (als het al 10% betreft) weten meer, en zijn slimmer dan dat andere overgrote deel volgens jou????

Dat maak jij er van en dat hoor je mij niet zeggen.

Maar het kan dus wel. Ik klaag nooit en heb plezier in mijn werk en doe dat tegen voorwaarden die ik samen met mijn opdrachtgever ben overeengekomen.

Maar ik word door een aantal beroeps klagers weggezet als een randdebiel terwijl ik mijn zaken wel voor elkaar heb ;-)

Link naar opmerking
Gast shompie

Ron, wanneer leer jij nu voor eens en voor altijd, dat JIJ niet de maatstaf bent voor de hele sector.........

Nu doe je het weer Cor.

Lees eens voordat jenantwoord.

Ik reageer over die 10% waar we het over hadden. Door dit soort dingen lopen discussies uit de hand Cor.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Zolang je met zo'n instelling blijft rondlopen en blijft verkondigen dat je bestolen word door je werkgever word het nooit wat.

Je kunt vaak veel meer regelen op basis van vertrouwen en goede afspraken van 2 kanten dan altijd en eeuwig die werkgever maar voor zakkenvuller en dief uit maken.

Dan blijf je namelijk jezelf in je voet schieten en blijf je achter de feiten aan hinkelen zoals nu al jaren gebeurd.

Dus een werkgever mag wel een chauffeur bestelen Maar een chauffeur mag niet een werkgever bestelen

Ik zie het verschil niet

Huub

Link naar opmerking
Gast shompie

Dus een werkgever mag wel een chauffeur bestelen Maar een chauffeur mag niet een werkgever bestelenIk zie het verschil nietHuub

Ik heb geen "werkgevers" die stelen dus steel ik ook niet van hun.

Link naar opmerking

^^ Oh ja, en penalty's.......................

 

Maar da's toch iets met een bal ( :D ) en een doel..( :zegtniets: ) en volk wat e.e.a. aanmoedigt............... :stom:

Link naar opmerking
  • Forumlid

En dat "eigen hachje redden" gaat hem ook nooit worden. Die enkele bofkont zal er mogelijk beter van worden, maar meer dan 90% zal nog verder achteruit gaan, dus droom lekker verder, en blijf lekker schoppen tegen de partijen die een goede CAO voor jou moeten regelen.........

En die dat ook niet doen, maar vooral heel druk zijn met de beloning van de oostblokkers.

Link naar opmerking
Gast shompie

En die dat ook niet doen, maar vooral heel druk zijn met de beloning van de oostblokkers.

Dat is het sociale gezicht van de leden.

Er word toch altijd gezegd, de leden zijn de bond?

Van sommige geloof ik dat ook wel!

Link naar opmerking
Gast shompie

Kun je nagaan, zo diep zijn we gezonken. Elk topic verzandt in een discussie over oostblokkers en CAO-geneuzel.

En als we dan een andere mening hebben en we kunnen ons daar niet in vinden voelen we ons beledigd en moeten er eigenlijk penalty punten gegeven worden waar we op

dat moment dan ook om vragen.

Tsja....

Zo word de discussie een onmogelijke opgaaf.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
  • Forumlid

Weet ook dat hier zeer selectief mee wordt omgegaan.

Ik weet dat er voor minstens één forumlid minimaal tien meldingen wegens beledigingen zijn gerapporteerd door verschillende foumgebruikers wat volgens dit penalty systeem had moeten resulteren in 300 punten.

en geloof me of niet......

er verschijnen nog steeds berichen van het betreffende forum lid. :confused::eek:

Iemand een doos tissues voor deze beste man?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Gast routier

Kun je nagaan, zo diep zijn we gezonken. Elk topic verzandt in een discussie over oostblokkers en CAO-geneuzel.

Oostblokkers zijn dan ook hét probleem van de sector.

Over slechte wagens hoeven we het niet te hebben.

Die worden niet meer gemaakt.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Oostblokkers zijn dan ook hét probleem van de sector.

Over slechte wagens hoeven we het niet te hebben.

Die worden niet meer gemaakt.

 

Nee, oostblokkers zijn niet het probleem van de sector. Dat zijn de wetgevers die dit allemaal mogelijk maken.

 

En de AS-tronic vind ik nog steeds geen topbak. (al heb ik natuurlijk niet met de nieuwste versie gereden.)

bewerkt door RealZeus
  • Like 1
Link naar opmerking
Gast shompie

Camping park de Bongerd.

Als je hier in de buurt bent geef je maar een seintje. Als je nu een beetje op tijd komt kun je ff helpen straten LOL

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden