Spring naar bijdragen

Penalty systeem CF heftig!!!


Recommended Posts

Camping park de Bongerd.

Als je hier in de buurt bent geef je maar een seintje. Als je nu een beetje op tijd komt kun je ff helpen straten LOL

 

Is dat een betaalde parking ?

goede routier ?

Hoe zijn de voorzieningen ?

  ;)

Link naar opmerking

Woon je in Noord-Holland, ga je ook nog op vakantie in Noord-Holland?   Dan ben je er écht van overtuigd dat er niets beters is dan Noord-Holland :p

Link naar opmerking
Gast transploft

Zo hadden de toenmalige schoonouders van mijn zoon zijn meisje, een caravan aan de Lek in IJsselstein (camping "de Voormolen"). Zelf woonden ze in een prachtig huis in??????? Juist ja, IJsselstein LOL  Lekker op de fiets naar de camping :zegtniets:

Link naar opmerking
Gast shompie

Woon je in Noord-Holland, ga je ook nog op vakantie in Noord-Holland?   Dan ben je er écht van overtuigd dat er niets beters is dan Noord-Holland :p

Google eens op campingpark de bongerd. Tel daar bij op dat ik een kind heb van 10 en een pleegkind van 8.

Degene die de moeite neemt om te googelen weten waarom ik hier zit ;)

Link naar opmerking

Ik weet het Ron en vind het (eerlijk waar) prachtig!  :ok:  (dat je zoveel met de kinderen doet, natuurlijk!)

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Gast transploft

Oh Cor heb jij in IJsselstein gewoond en ook nog op de Voormolen een zomerverblijf gehad?

Ik dat dat je Utreg niet uit gewees was jochie :D

Nee Henk, mijn zoon had een messie uit IJsselstein.pfffff je moet die man ook alles uitleggen ook he LOL  LOL  LOL  LOL(guppedoos)

bewerkt door transploft
  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik kan het verkeerd hebben Cor, maar de schoonouders van het meisje van je zoon zijn jullie

Jij, Ria en de rest van de regering ;)

 


 

Zo hadden de toenmalige schoonouders van mijn zoon zijn meisje

 

Wie is ter nou een agteleke gladiool :p

bewerkt door steenhaas1
  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik kan het verkeerd hebben Cor, maar de schoonouders van het meisje van je zoon zijn jullie

Jij, Ria en de rest van de regering ;)

 

 

Wie is ter nou een agteleke gladiool :p

 

Ja, dát is wel scherp gelezen inderdaad.

 

Ik snap wel wat Cor bedoelt te schrijven.. maar dat staat er inderdaad omgekeerd.

 

Overigens, ik snap dat wel.. uitzicht op de lek lijkt mij beter dan naar die zendmast te kijken.. :p

 

~~~~

 

Ik hoorde gisteren dat een nicht van mij ook een jaarplaats op een caravan park gehuurd heeft.. óók Noord-Holland (Noord)..

Inderdaad, op zo'n 40 kilometer van haar huis..

 

Handig, want zij heeft altijd gauw last van heimwee .. is geen vakantiemens.. maar voor haar kinderen is een camping gewoon gaaf en waar die nou staat.. maakt veelal niet echt uit. 

Voordeel ook.. lijkt mij.. je hoeft van de kinderen niet heel lang aan te horen 'zijn wij er al'.. ;) 

Link naar opmerking

Van penaltysysteem naar meisjes steden en campings. Ook hier dwaalt men weer eens mijlenver af, dan waar het om ging :D

 

Je moet het anders zien: We gaan van het negatieve (straffen) naar het positieve (meisjes en campings) toe. Dit alles vanzelfsprekend in het kader van onze positieve blik op de wereld om ons heen, de toekomst, ons vak en onze collega's. :ja:   :D

Link naar opmerking
Gast Johannie

Zo hadden de toenmalige schoonouders van mijn zoon zijn meisje

Uhhhh, dit ben jij toch?

Edit: En nu las ik de volgende pagina... Excuus, eerst lezen, dan reageren.

bewerkt door Johannie
Link naar opmerking
  • 3 months later...

Ja, ik zie dat alle gebruikers al waarschuwingspunten hebben.

 

Behalve joors troelie :p  :angel:  :angel:  :angel:

 

Zo te zien ben ik de enige met.............jaja.........*tromgeroffel*............noel poenkte. :D

 

Tenminste............. dat zegt de tekst onder de avatar. :eek:  :eek:  :eek:

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden