Spring naar bijdragen

Wat eten wij vanavond?

Reindert
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Beetje problemen met de wifi hier. Maar ben nog steeds fors van het pad af. Zoals gisterenmiddag een dikke vette hamburger speciaal, met glaasje water en bakkie leut + ijsje.

Gisteravond vette Schnitzel met berg patat, 1 bier 0,33 l bakkie leut en dikke appelkoek.

Vanavond maar weer even zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

ik eet 3x/week 'moeders prakkie'. Kant en klaar maaltijden ben ik van genezen, wat een vieze troep is dat.

Moeder maakt eten, vriest voor mij een prakkie in en neem ik een week later weer mee naar het werk en warm het in de ping op.

Bij een hoop autohofen en restaurants in NL en D kun je ook goed eten hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Doe ik ook elke werkdag.... Vind het geen vreten maarja tis niet anders

Daarom laat ik moeders iets maken wat koud prima te nassen is, ping gebruik ik nooit als ik thuiskom.

Morgen spinazie op het menu, ook genaamd spinazitaartje, aardappels geprakt, daar de spinazie op en afgetopt met een hardgekookt eitje, en een gehaktstaaf of bal ernaast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Beetje problemen met de wifi hier. Maar ben nog steeds fors van het pad af. Zoals gisterenmiddag een dikke vette hamburger speciaal, met glaasje water en bakkie leut + ijsje.

Gisteravond vette Schnitzel met berg patat, 1 bier 0,33 l bakkie leut en dikke appelkoek.

Vanavond maar weer even zien?

Gisteravond was het soep vooraf, daarna Schnitzel met patat + salade, weggespoeld met 0,5 l bier. Toe Apfelstrudel met ijs en slagroom + bakkie leut. Daarna nog 0,5 l bier aan de bar. :D

Vanavond afgesloten met lekker vies fastfood langs de snelweg :D   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Bami. Toe dubbelvla.

Is de bami weer terug op de menukaart? Zo'n kant en klare in plastic voor de ping of doe je nu echt ruig met een kant en klare in blik die je warm maakt in een pan?

Ik plunder mijn koelkast vanavond. Eigengemaakte nasi en griesmeelpap toe.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Is de bami weer terug op de menukaart? Zo'n kant en klare in plastic voor de ping of doe je nu echt ruig met een kant en klare in blik die je warm maakt in een pan?

Ik plunder mijn koelkast vanavond. Eigengemaakte nasi en griesmeelpap toe.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee, in plastic en vind dat al ruig genoeg :D

Maar griesmeelpap is ook wel lekker, en niet te vergeten, bitterkoekjespudding :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites