Spring naar bijdragen

Wat eten wij vanavond?

Reindert
 Share

Recommended Posts

• Administrators

Dat is een box met ingrediënten zodat je zelf een maaltijd kunt bereiden, en dat zal net het verschil maken.

Er schijnt zwz teveel zout in de afdeling kant en klaar te zitten; ondanks dat ik het zelf ook weleens haal lijkt me alleen deze maaltijden nuttigen niet écht gezond.

Wat wel beter smaakt zijn kant en klare maaltijden van de plaatselijke slager bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Voor alle anders denkende, hier het bewijs. Zelfs het ziekenhuis is tevreden met over AH :D

http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/leidenenregio/article28524642.ece/LUMC-gezonder-eten-met-AH-box_?lref=L4

het gaat hier niet om kant-en-klaar rommel, maar om een box waar ingrediënten inzitten met bijhorend recept.. Ging het om magnetronvoer, wat jij eet, had de positiviteit veel lager gelegen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dat is een box met ingrediënten zodat je zelf een maaltijd kunt bereiden, en dat zal net het verschil maken.

Er schijnt zwz teveel zout in de afdeling kant en klaar te zitten; ondanks dat ik het zelf ook weleens haal lijkt me alleen deze maaltijden nuttigen niet écht gezond.

Wat wel beter smaakt zijn kant en klare maaltijden van de plaatselijke slager bijvoorbeeld.

Heb idd voor nood ook wel zo'n prakkie bij maar dan idd van de slager. Kost meer maar stukken beter voor smaakpapillen

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heb idd voor nood ook wel zo'n prakkie bij maar dan idd van de slager. Kost meer maar stukken beter voor smaakpapillen

grt. Wesley

Is dat dan lang houdbaar?

Lijkt mij dat je de noodvoorziening dan toch ergens in de week moet oppeuzelen..

Bij de groenteboer (meer een delicatessenzaak qua assortiment) verkopen ze ook kant en klaar maaltijden.. 400 gram voor zo'n 5/6 euro. Eigenlijk niet veel duurder als bij de AH..

Hoe het smaakt, geen idee... Nog nooit gekocht. Om één of andere reden koop ik het dan (zo nu en dan) toch bij de AH.. zit meer in mijn systeem ofzo.. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites