Spring naar bijdragen

Wat eten wij vanavond?

Reindert
 Share

Recommended Posts

• Administrators

Na een voortreffelijk kerstontbijt met gerookte regenboog forrel, uit "onze" fjord gaan we vanavond lekker gourmetten.

Mijn moeder is overgekomen en we gaan er eens lekker voor zitten. De  :wijn: â€‹, die de douane op Flesland Airport door hebben gelaten zullen op eerbiedwaardige wijze leeg gemaakt gaan worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Sommigen dien er alles aan om maar onder die verplichte familie "gezelligheid" uit te komen..... :D

Maar sterkte er mee, en hopelijk is het een eendaags griepje.....

Dat hadden we gister al gedaan aan de ene kant. Schoonzussie ziek en die moet vandaag en morgen werken. Helft van personeel en clienten ziek.

Vandaag zou dag 2 zijn ware het niet dat mijn pa in het ziekenhuis ligt, dus dat werd afgelopen week ook gecanceld ook omdat mijn zussie en zwager de laatste 2 week andere dingen aan de kop hadden. Al met al een drama afsluiting van een dramatisch jaar. Nog 1 week te gaan. Benieuwd wat er nog gebeurd........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dat hadden we gister al gedaan aan de ene kant. Schoonzussie ziek en die moet vandaag en morgen werken. Helft van personeel en clienten ziek.

Vandaag zou dag 2 zijn ware het niet dat mijn pa in het ziekenhuis ligt, dus dat werd afgelopen week ook gecanceld ook omdat mijn zussie en zwager de laatste 2 week andere dingen aan de kop hadden. Al met al een drama afsluiting van een dramatisch jaar. Nog 1 week te gaan. Benieuwd wat er nog gebeurd........

Als ik het zo lees niet veel meer marcel

Sterkte

Andre

Link naar opmerking
Deel via andere websites