Spring naar bijdragen

Wat eten wij vanavond?

Reindert
 Share

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Forumlid
9 uur geleden zei sprinter 516:

^^^Lekker hoor

Wisselend hoor Cor. Ik vind niet alle Schnapps even lekker. 

Wat ik vooral wel heel lekker vond in Duitsland zijn de ouderwetse prijzen. Op mijn viltje zie je streepjes. Elk streepje staat voor een glas. 
Ik weet niet of er nog veel bijgekomen zijn naderhand, maar mijn maat had hetzelfde op als ik. En een andere vriend iets minder want die kwam later. 
En de totale rekening bedroeg net geen €80-  Kom daar maar eens om in een willekeurige Nederlandse kroeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 10-10-2021 om 21:14 zei RobNiat:

Wisselend hoor Cor. Ik vind niet alle Schnapps even lekker. 

Wat ik vooral wel heel lekker vond in Duitsland zijn de ouderwetse prijzen. Op mijn viltje zie je streepjes. Elk streepje staat voor een glas. 
Ik weet niet of er nog veel bijgekomen zijn naderhand, maar mijn maat had hetzelfde op als ik. En een andere vriend iets minder want die kwam later. 
En de totale rekening bedroeg net geen €80-  Kom daar maar eens om in een willekeurige Nederlandse kroeg. 

Klopt helemaal. Net weer terug van 3 dagen Mannheim, heerlijk gegeten en gedronken voor weinig, alleen weer jammer die dik 2 stunde stau op 520 km pfffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 months later...
  • Forumlid

Was 2 uurtjes wakker. Doe dat zelden en had de helft mee naar huis genomen in de "doggy bag".

Denk niet meer dan 10 keer per jaar. Meestal met Jennifer. Dan bestel ik 1 ontbijt met een extra bord.

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites